AndroidHealthClinic

gereedschap (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bodyfreakz

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
1.315
Waardering
236
Dag Mensen,
ik dacht ''laat ik eens wat nuttige informatie delen met mijn BB vrienden''
Ik heb een nederlandse site gevonden waar je zonder problemen je '''gereedschap'' kunt kopen zoals naalden en spuiten. Er worden geen vragen gesteld en als je vooraf betaald heb je het binnen 3 a 4 dagen in huis. Het enige wat minder is is dat het niet echt discreet verpakt is de tape die ze gebruiken is namelijk met bedrijfsnaam en wat ze leveren.Nou de site is www.wijgergangsmedical.nl
Ik weet hoe vervelend het is om naar de aphotheek te gaan dus vandaar:p

Groeten C@rp

PS: admin, sorry als dit niet was toegestaan dan moet het maar zo snel mogelijk gedelete worden maar zover ik in de boardregels kon ontdekken zijn gereedschap als dit in ned. en belgie legaal.
 
is idd. legaal en dus niks mis mee. thanx voor de post :thumb:

spencer is ook NIET dicreet. die kitten de doos ook in tape en liep ik daar door de stad met een doos waar schreeuwend opstond: SPENCER MEDICAL FOR YOUR SAFETY..
 
haha ja dat had ik dus ook ik had het bij mijn vriendin laten bezorgen en er stond op wijgergangsmedical voor uw medische apparatuur instrumenetn en disposables. Beetje moeilijk uit te leggen aan een buitenstaander dus ALS IEMAND NOG EEN SUGGESTIE HEEFT OF EEN SMOES VOOR WAT ER IN DE DOOS GEZETEN HEEFT GRAAG EN REACTIE. ik moet dus nog een smoes hebben om me er onderuit te lullen want de zus van mijn meisje maakte open dus..........klein probleempje. Zou beter zijn van die bedrijven als ze iets discreten verpakte maargoed eigenlijk is het voor bedrijven en niet voor particulieren.
 
- Je kunt vertellen dat je geen AS gebruikt, maar al flink wat jaren een heroïne spuit in je nek ramt...:fu:

- je kunt vertellen dat je dierenarts bent
 
Laatst bewerkt:
je hobby is: dieren opzetten.
 
Hoeveel duurder/goedkoper is het in totaal (+ verzending) in vergelijking met de apo? En moet je als partikulier geen BTW betalen?
 
ja BTW zit erbij inbegrepen. Ik heb in totaal 23 euro en nog wat centen betaald. 100 terumo naalden 23 gauge 1.25 inch en 100 spuiten a 5 ml. De verzendkosten waarom 8 euro zoveel.

die smoezen kan ik niet mee aankomen ik heb nu 3 jaar wat met mijn vriendin en haar zus kent me dus ook al drie jaar en die weet dat ik geen dieren opzet haha
ochja ik heb gezegd dat ik posters van het menselijk lichaam heb betseld omdat dit gratis was op zo'n site en ze trapte erin dus......probleem opgelost (gelukkig)
 
Weet niet wat iedereen moeilijk doet maar ik haalde de naalden en spuiten altijd bij een apotheek wat verder van huis. Nooit geen problemen mee.

In Tilburg was het helemaal makkelijk en vooral goedkoop.
 
SPULLEN

In EINDHOVEN ook bij elke apo te krijgen zonder vragen
 
ik heb altijd een klote gevoel alsa ik dat moet halen als ze gaan vragen sta ik met mijn bek vol tanden wat is er makkelijker dan een bestelling plaatsen,betalen via girofoon en binnen drie dagen de spullen in huis
 
als ik het bij een plaatselijk apo zou halen zal je altijd zien dat de buurvrouw ofsow naast je staat..

zelfs toen ik me pakketje van spencer op ging halen op het postkantoor stond er ineens een gozer van de gyk naast me en verderop de eigenaar, grrrr... en ik met een doos met medical erop naar buiten lopen hehe..
 
ja die situaties krijg je dan inderdaad vandaar...........
het laatste wat je wilt is je oma tegen komen met een zak gereedschap
 
Ach, gewoon een kwartiertje van huis rijden en t daar halen, heb je t nog sneller dan die 3 dagen verzendtijd, en de benzinekosten komen ook wel overeen met de verzendkosten ..
Als je goed je training doet, zien de apo-medewerkers gelijk waar je voor komt.. :d
 
Originally posted by soulreaver
en ik met een doos met medical erop naar buiten lopen hehe..

Op zich niet zo vreemd als je van de apotheek komt natuurlijk. ;)
 
Originally posted by axestream


Op zich niet zo vreemd als je van de apotheek komt natuurlijk. ;)

Maar daar kwam ik niet van...
 
Doh, was m'n koorts die weer even opspeelde. :headbang:

Als men niet weet wat voor werk/studie je doet kan je dat altijd als excuus gebruiken of anders een ziek familie lid. Maar natuurlijk nooit iets zeggen als ze er niet naar vragen. Dat wekt alleen maar argwaan.

En over die apotheek, hebben ze wel eens aan iemand gevraagd waar ze al die gereedschappen voor nodig hadden of is die "angst" ongegrond?
 
Back
Naar boven