Fitness Seller

gerookte zalm op de mik :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
19.637
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
hoi, laatste tijd is de kipfilet maar niet aan de brengen bij ons thuis want iedereen spaait het naar binnen alsof t nix is (3 broertjes en een vader die ok graag kip eten op de mik)

dus heb ik als vervanger gerookte zalm gehaalt bij de aldi (niemand lust hier vis thuis behalve ikke) . het smaakt best goed op de mik imo. alleen beetje zout.

ingredienten zijn: zalm/rook/zout.... dat zout .. is dat een probleem als ik veel van deze vis eet?
 
tja, zout is nooit erg goed en deze zalm zit er idd vol mee. voor de rest is zalm wel supergoeie voeding, rijk aan protein en goeie vetten. probeer ook een keer de blikjes zalm te eten. is beter maar niet zo lekker vind ik zelf...

greetz, Luca
 
Tenzij je hoge bloeddruk problemen hebt is zout een goede toevoeging aan je dieet, natuurlijk niet in overmaat, maar zout kan geen kwaad.
Als je al die tijd een laag sodium dieet hebt gevolgd, zal toevoeging van zout je positief verassen.
 
pft niet metteen bang worden van beetje zout. Zalm gerookt is lekker en zeer goede voeding, wel duur tegenover de zalm om te bakken.
 
rustig maar T :)

kwou gewoon ff wat meer info over zoute vis, that's all.

en duur.. valt wel mee. kan je zo een pak kopen bij de aldi..voor denk nog geen 2 €
 
Rustig? Ik zeg gewoon dat je niet bang moet zijn van een beetje zout that's all.
 
Originally posted by admin
Rustig? Ik zeg gewoon dat je niet bang moet zijn van een beetje zout that's all.

he's just dissing you :tong:
 
:scared: :help:
 
:rolleyes: :wave:
 
Back
Naar boven