MuscleMeat

Gescheurde biceps

Bezoekers in dit topic

Ouch. Hoe lang duurt zo iets voordat het weer hersteld is?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geluk lift ik erg weinig :)
 
Damn, je ziet zn biceps ook echt gewoon snappen.
 
Wow die blijft rustig, ik had verwacht dat ie zou gaan schreeuwen alsof ie een kind baart.
 
Had hem wel eens gezien, tilt hij nou ook gewoon verkeerd...?
 
...
 
Laatst bewerkt:
Holy shit man, focking pijnlijk om alleen al naar deze filmpjes te kijken. Ik durf bijna niet meer te deadliften. Nog tips om dit te voorkomen? Behalve opwarmen

Onderhands liften is in dat opzicht gevaarlijk, als je erg hoog gaat in kg's en als je elleboog gewricht niet erg soepel is, heb ik zelf bijvoorbeeld erg hij kraakt elke keer als ik lift :D
 
...
 
Laatst bewerkt:
kan ik dit kijken en overmorgen nog de ballen hebben om morgen rackpulls te gaan doen??

te laat heb juist gekeken vond het nog meevallen eigenlijk wens dit wel niemand toe...
hoelang duut het voor zoiets geneest
 
Laatst bewerkt:
kan ik dit kijken en overmorgen nog de ballen hebben om morgen rackpulls te gaan doen??

te laat heb juist gekeken vond het nog meevallen eigenlijk wens dit wel niemand toe...
hoelang duut het voor zoiets geneest

Geen idee maar het kan iig nog best dat het zichtbaar blijft nadat het genezen is.
 
holy f*ck! dit wil ik gadverdamme nooit meemaken!
 
Auch, er komen wat herinneringen boven drijven. Niet leuk om te zien.
 
Heb dit ook gehad tijdens het deadliften en geloof mij, het doet meer pijn dan het in dit filmpje lijkt:fuu:! Ik voelde gewoon tranen in m'n ogen.
 
Heb dit ook gehad tijdens het deadliften en geloof mij, het doet meer pijn dan het in dit filmpje lijkt:fuu:! Ik voelde gewoon tranen in m'n ogen.

hoe lang heeft het geduurd voordat je spier weer hersteld is. en hersteld hij überhaupt wel 100%?
 
hoe lang heeft het geduurd voordat je spier weer hersteld is. en hersteld hij überhaupt wel 100%?

Bij topsporters een maand of twee, dus reken maar uit hoe lang je eruit ligt ;) .
 
Back
Naar boven