Fitness Seller

Gescheurde spier

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daniel1976

Cool Novice
Lid geworden
27 feb 2020
Berichten
87
Waardering
11
Lengte
1m72
Massa
54kg
Vetpercentage
12%
Ik deed een paar pull ups en dips en kwam thuis en deed mij. Shirt uit en tot mijn schrik was mijn buikspier ingedeukt en hoe hoog is mijn lichaams vet?
1592832283451.png
 
Dit was voor de pull ups
 

Bijlagen

  • 06F1521A-FDA3-4D47-868A-6A4C2FEBE39E.jpeg
    06F1521A-FDA3-4D47-868A-6A4C2FEBE39E.jpeg
    177,6 KB · Weergaven: 190

Daniel1976
zoals al vele malen aangegeven zal je eerst moeten gaan eten en aankomen en aan je eetstoornis werken.
Je hebt ondergewicht en bent broodmager. Als je verder wil komen zal je dat eerst aan moeten pakken.
Met zo een laag gewicht sporten zal je niet helpen maar je eerder verder van huis brengen als je nog steeds niet goed eet.
Het heeft geen zin om te vragen naar je vet% als je geen vet hebt en zoveel ondergewicht.
Ga werken aan jezelf en zorg dat je goed gaat eten. Dat is de BASIS om goed te kunnen trainen en aan te komen en spieren op te bouwen.
 

Daniel1976
zoals al vele malen aangegeven zal je eerst moeten gaan eten en aankomen en aan je eetstoornis werken.
Je hebt ondergewicht en bent broodmager. Als je verder wil komen zal je dat eerst aan moeten pakken.
Met zo een laag gewicht sporten zal je niet helpen maar je eerder verder van huis brengen als je nog steeds niet goed eet.
Het heeft geen zin om te vragen naar je vet% als je geen vet hebt en zoveel ondergewicht.
Ga werken aan jezelf en zorg dat je goed gaat eten. Dat is de BASIS om goed te kunnen trainen en aan te komen en spieren op te bouwen.
Maar mijn buikspier is gescheurd/verrekt
 
Nee maar mijn buikspier zitten deuken in had huisarts gebeld en die zei dat het verrekt was of gescheurd
 
Nee maar mijn buikspier zitten deuken in had huisarts gebeld en die zei dat het verrekt was of gescheurd
Vermoed....
Oftewel...rust nemen en laten herstellen.
Dus tijdje niet trainen... en misschien die tijd besteden aan hulp zoeken voor je eetproblemen. Want bij jouw ondergewicht en blijven trainen en niet goed eten en niet aankomen zullen blessures veelvuldig op gaan treden.
 
Ik eet nu ijs omdat je zegt dat ik dun ben ik heb afgelopen dagen 3 keer wraps ui eten en hamburgers gegeten ik eet echt veel
 
Dat roep je al maanden en ook in pm...op die ene maaltijd per dag waarbij je je normale eten vervangt met light ijs of een keer een hamburger of wrap kom je niet aan.. zeker niet als de rest ook nog light foods zijn...en weinig...

Als je "zo goed zou eten al die maanden was je al lang aangekomen...

Deze discussie heb ik al zo een 20 pm's met je gehad. Doe er eens wat mee.
 
Nee maar ik probeer aan te komen maar dat lukt moeilijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven