XXL Nutrition

Geschift gespierd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

He moderator!
Kan hier aub een slotje op, of verplaatst worden naar het gare hanehok?
Ik word niet goed van dat gezeur over die synthol-kneusjes.
 
En ik, naïef, maar denken dat je je spieren moet ontwikkelen door training. Maar ja, als men er rommel in pompt of protheses erin laat zetten om ze dikker te laten lijken...... Dat is net zo ziek als een anorexiapatiënt.
 
big kelvin zei:
Nou effe eerlijk ik vind de titel niet bij de treath kloppen er moest staan voor synthol gekken een uitgezakte ouwe vent met meer olie in zijn lijf dan jaarlijks op de rai gebruikt wordt.
ik wist nie hoe di man aan zo armen kwam daarmee dat ik het even post.
 
Ja joske ;) , what the **** is mij dat voor ene gortige kerel, dat trekt serieus op geen hol!!!!!! grz
 
dit valt natuurlijk buiten de algemeen geaccepteerde norm. Vooral doordat het op een oneigenlijke manier verkregen is. Maar wat zouden mensen ervan vinden als deze mensen op een natuurlijke wijze dezelfde massa zouden verkrijgen, of op zijn minst er keihard voor gewerkt hebben?

Wat ik hier duidelijk probeer te maken is, dat de toekomst van onze sport naar dit soort types nijgt toe te gaan. Als je de ontwikkeling van de sport bekijkt dan zie je dat de Mr. Olympia steeds massiever en groter wordt. De vraag is hoe lang dit door moet gaan en hoe wenselijk dit is. Tuurlijk kun je de topbodybuilders niet vergelijken met figuren als Greg Valentino en co. Maar het zet je toch aan het denken. Moeten we wel steeds massa boven definitie en vorm kiezen. Moet een Coleman met een uitgezakte buik maar met enorme spieren wel boven een Dexter Jackson gekozen worden?

En dan heb ik het nog niets eens gehad over de 'natuurlijkheid' van onze topbodybuilders. Niemand zal ontkennen dat ze er keihard voor gewerkt hebben. Maar waar leg je de grens tussen een bepaald hoeveelheid 'onnatuurlijk' chemische substantie (lees AS) gebruiken met zwaar trainen en tussen zulke types die misschien ook wel zwaar trainen maar het nog een step verder doorvoeren.

Mijns inziens leggen we helaas in onze sport te veel de nadruk op massa en veliezen we de esthetica van onze sport uit het oog. Dat wat oospronkelijk onze sport gevormd heeft.
 
Er zullen ongetwijfeld betere spullen worden gemaakt in de toekomst waardoor muscles nog beter groeien maar ik denk dat vetzuren in spiergroepen nooit echt geaccepteerd zullen worden.. hoop ik.
 
Goedie zei:
Maar wat zouden mensen ervan vinden als deze mensen op een natuurlijke wijze dezelfde massa zouden verkrijgen, of op zijn minst er keihard voor gewerkt hebben?


1. Op natuurlijke wijze zal je noooooit zo'n massa verkrijgen.
2. Als je al zo'n massa zou of zal kunnen verkrijgen met as dan zal je er in geen 100 jaar uitzien als die uitgezakte, ziekelijke papzak.
 
dit is waanzinnig, wat heb je aan kunstmatige biceps, waar waarschijnlijk ook nog nieks van power inzit.
 
Stond toch al in de verkeerde sectie, moved naar gare hanenhok.
 
Kun je die olie in een natuurwinkel halen ??? Of is olijfolie ook goed... :?
 
Ivarr zei:
Kun je die olie in een natuurwinkel halen ??? Of is olijfolie ook goed... :?

probeer het eens uit zou ik zeggen :rolleyes:
 
Olijfolie is niet steriel.
 
Is er al veel bekent over dit product dan? Zou wel ideaal zijn, niet trainen, en supergespierd zijn!
 
Ivarr zei:
Is er al veel bekent over dit product dan? Zou wel ideaal zijn, niet trainen, en supergespierd zijn!

Fritvet zou het ook heel goed doen .......

Ideaal ? de gym binnenstappen en iedereen stiekem kijken vol verwachting van wow wat gaat die allemaal aanvangen en dan de 2 kilo haltertjes nemen

vind het echt voor losers , net als implants :cool:
 
patkrachtser zei:
dit is waanzinnig, wat heb je aan kunstmatige biceps, waar waarschijnlijk ook nog nieks van power inzit.
als je power wilt hebben ga je maar powerliften....
wat heb je aan een kunstamtige biceps? het zelfde als een echte biceps helemaal niks behalve dat hij groter is dan die van een gemiddeld persoon.
ik denk er serieus aan om misschien synthol te gaan gebruiken
 
run-ner zei:
als je power wilt hebben ga je maar powerliften....
wat heb je aan een kunstamtige biceps? het zelfde als een echte biceps helemaal niks behalve dat hij groter is dan die van een gemiddeld persoon.
ik denk er serieus aan om misschien synthol te gaan gebruiken
ja ok en groter staat dan weer voor sterker ,

maar ieder zijn ding spuit je armen enzo maar vol van die troep , moet je wel eens de foto's zoeken van de leuke frankenstein armen van gregg na het verwijderen van ettelijke abcessen , mmmmm lekker hé en dan hoef je ook niet meer te proberen daar een mooie arm van te trainen
 
Back
Naar boven