XXL Nutrition

Geschift gespierd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Weg met die smerige synthol-freaks.
Van mij mogen zulke mensen echt blijvend letsel oplopen. :thumbd:
 
Infinity zei:
Weg met die smerige synthol-freaks.
Van mij mogen zulke mensen echt blijvend letsel oplopen. :thumbd:
Betekend dat olie in je spieren spuiten??? ???

Hoe kan dat nu.
 
Mars zei:
Jaloerse honden zijn jullie met jullie shitty bodies.

Ga je wel een logje bijhouden over je nieuwe synthol-zomerkuurtje? Is het trouwens loodvrij of diesel?
 
Nee begrijp me niet verkeerd, ik ben anti synthol maar dat mensen Klaus Doring beschuldigen van veelvuldig synthol gebruik gaat toch wel ver. mensen zien het verschil blijkbaar niet tussen freaky muscle tisue en bloated synthol gebruik.
 
Idd, schitterende spiermassa heeft die kerel. Hij is echt bevooroordeeld met zo'n fysiek hoor!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ja ind prachtig iki zou ook wel iemand zoals hem in mijn buurt willen hebben zeker nu de benzine prijs zo hoog is.
 
Drijf er maar de spot mee.

Achja haters blijf je houden in deze sport.
 
en zielige stumpers die willen opvallen ook. helaas voor de sport verpesten die het hele imago.
 
Haha "Robocop" geeft me negatieve karma loll.. is het nou zo moeilijk om sarcasme te ontdekken.
 
Ik wil wel eens zien wat voor een doodskist die kerel nodig heeft.Die mag voor 2 plaatesen betalen op het kerkhof :p
 
denk jij dat dat spieren zijn mars ben jij gek dat is dus SYNTHOL en als jij hem verdedigt ben jij net zo erg want dan denk jij hetzelfde
 
Mars zei:
Haha "Robocop" geeft me negatieve karma loll.. is het nou zo moeilijk om sarcasme te ontdekken.

Ik herhaal mezelf nog maar een keertje voor jou.
 
Pffff mars, je wil hier sarcastisch overkomen, maar doe het dan tenminste de nodige dosis humor, want het raakt kant noch wal. over het algemeen kan je wel grappig uit de hoek komen, maar nu doe je gewoon dom.
Sorry nix persoonlijk.

on topic: ze zouden die greg en companie gewoon voor de kop moeten schieten als een of andere zieke hond. ze verzieken de sport en hun eigen lichaam. heeft niets meer met esthetica te maken. weer iets typisch: als enkele sportievelingen op een mooie manier hun lichaam willen verbeteren en zo een mooie symmetrie proberen te creeeren, moeten er altijd enkele geschifte zielen de meest makkelijke weg kiezen om zo tot de grootste perversie te komen. zie het als de lola ferrari onder de body builders: more isnt just better.
 
@ De Jos:

Ja dat betekent idd dat ze olie in de spieren injecteren. Het gaat om een soort massageolie. Volgens de maker van de olie zorgt injectie van de olie in spierweefsel voor spiergroei, maar dat is nooit bewezen. In ieder geval worden in meerdere keren steeds kleine hoeveelheden ingespoten. Er is hier volgens mij al eens een topic over geweest, effe de zoekfunctie gebruiken.
 
Nou effe eerlijk ik vind de titel niet bij de treath kloppen er moest staan voor synthol gekken een uitgezakte ouwe vent met meer olie in zijn lijf dan jaarlijks op de rai gebruikt wordt.
 
Dit is precies mijn doelstelling. :bow:

Met trainen schiet het niet echt op, wilt iemand me misschien vertellen hoe ik aan die synthol olie kan komen ;)
 
bob builder zei:
Pffff mars, je wil hier sarcastisch overkomen, maar doe het dan tenminste de nodige dosis humor, want het raakt kant noch wal. over het algemeen kan je wel grappig uit de hoek komen, maar nu doe je gewoon dom.
Sorry nix persoonlijk.

Helemaal mee eens, ik heb deze grap al te vaak herhaald en ik stop er niet zoveel energie meer in om het leuk te brengen loll.
 
je moet zelf aanvoelen wanneer je moet stoppen he mars ;-)
er zijn hier namelijk ook mensen die geen gevoel voor sarcasme hebben he.
 
Haha ja maar het is net als met coke. als je het de eerste keer hebt gedaan dan is de verleiding zo groot om het weer een keertje te doen.
 
Back
Naar boven