Fitness Seller

Geschikt om te squatten ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik train altijd op good ol' Converse Allstars.
 
inderdaad, converse
of die adidas schoenen met de retro-look, die zijn ook zeer goed, geven goede steun!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
blote poten man...
 
shoe_top.jpg


:eyebrow:
 
Die schoenen op je foto Calcification vindt je denk ik terug in de Mayday schoenenwinkel;)
 
ik draag taikwandoschoenen v adidas, flinterdunne zool, lijkt haast alsof ik zonder schoenen trainen, da s eigenl t beste!
 
egt van die super dude schoenen.
toen ik nog regelematig hollywood ging stonden al die superdude daar op de dans hahahaah.

gewoon blote voeten squaten.
 
bij deadlift kan ik aannemen dat je niets aan je voeten wilt
maar bij squat heb ik toch graag schoenen die degelijke steun geven
 
ik draag gewone sportschoenen, soms train ik met mijn puma's
 
Tegenwoordig houd menig gym ganger zich bezig met zonnenbanken, hippe kleding maar kunnen nog geen 100 kg bankdrukken of hun knieen achter hun tenen houden bij 't squatten.
 
Ik squat gewoon op blote voeten....
Niks geen hippe schoenen:cool:
 
Tegenwoordig houd menig gym ganger zich bezig met zonnenbanken, hippe kleding maar kunnen nog geen 100 kg bankdrukken of hun knieen achter hun tenen houden bij 't squatten.

bij mij in de gym nog geen enkele gezien met hippe kledij, gewoon sportswear, ik doe ook zonnebank, geen probleem toch?
 
eender wat de hoofdzaak van deze schoenen is: NIET kopen
Tenzij als verjaardagscadeau voor iemand die je niet kan luchten
 
Tegenwoordig houd menig gym ganger zich bezig met zonnenbanken, hippe kleding maar kunnen nog geen 100 kg bankdrukken of hun knieen achter hun tenen houden bij 't squatten.

zonnebanken => doe ik ni aan mee, ga binnekort naar Spanje, zal daar wel een kleurtje opdoen.
hippe kleding => ach..een gewone shirt + trainingsbroek en sportschoenen (en dan nu wellicht deze) is dat modieus ?
Ik ga het net niet uitkammen voor een stoere tanktop met een bench tekst op hoor!
 
zonnebanken => doe ik ni aan mee, ga binnekort naar Spanje, zal daar wel een kleurtje opdoen.
hippe kleding => ach..een gewone shirt + trainingsbroek en sportschoenen (en dan nu wellicht deze) is dat modieus ?
Ik ga het net niet uitkammen voor een stoere tanktop met een bench tekst op hoor!

Je hoeft mij geen verantwoording af te leggen hoor. :roflol: Lijkt wel een trend te worden, helft wat ik hier neerzet is slechts provocatie van het zuiverste water.
 
Back
Naar boven