AndroidHealthClinic

Geschikte nakuur voor eerste kuur (DECA (400mg) + TestoP (500mg) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Julio

Novice
Lid geworden
26 mei 2020
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
86kg
Vetpercentage
18%
Beste,

Ik ben nieuw op dit forum, hoewel ik al vaak heb rondgekeken voor informatie en dergelijke. Ik fitness zelf al een jaar of 6 en begin dit jaar heb ik mijn eerste kuur gedaan.
Dit is voor een beginnerskuur vrij stevig (mijn insziens). 5 maanden. Eerste maand heb ik enkel testo geschoten op 400mg. Vervolgens 4 maanden achtereenvolgens 400mg DECA + 500mg Testo per week.
Ik zit nu in mijn laatste week (van twee weken in totaal) testo only schieten om het goed af te sluiten. Precies 5 maanden mooi rond in kuur gezeten dus. Het wordt dus tijd voor nakuren..

Ik dacht aan het volgende nakuur schema maar misschien is dit niet passend en ik twijfel over de HCG, dit moet met een insulinespuit wat niet veel moeilijker kan zijn dan een glute injectie lijkt me.
 
Laatst bewerkt:
Bro dit is echt bullshit allemaal

Als je voor de eerste keer maar liefst 5 maanden on was, waarom blijf je dan niet cruisen?
 
Wat een nakuur :roflol:
 
moet ik het enkel houden op Nolvadex dan?, je kunt wel gaan lahcen maar probeer hier gewoon wat van op te steken
 
3 maal per week 1500iu hCG voor 4 weken
2 weken na laatste test injectie 25 mg clomid voor 6 weken. Waarbij de laatste week hCG en eerste week clomid elkaar overlappen.
Maand na clomid bloed trekken op minstens totaal test, vrij test, SHBG, FSH en LH.

Succes
 
Okay thanks en de nolvadex helemaal achterwege laten dan? Heb het al in huis maar als het niet nodig is..
 
Sommigen doen clomid en nolvadex ook samen.
 
Het is nogal lastig te zeggen. Je zou het eigenlijk moeten doen op basis van de waardes in je bloed. Er is geen "one size fits all" PCT. Het ene lichaam is de andere niet, ook al gebruik je precies dezelfde gear/doseringen.

Een week beginnen met je PCT na je laatste injectie? Het hangt ook af van welke esters je hebt gebruikt. Was het bijvoorbeeld test-e? Dan zou ik niet na een week al aan een PCT beginnen maar enkele weken later.
 
Thanks Vivendi. Duidelijk verhaal ik denk dat ik deze keer toch niet voor de HCG ga, daar ben ik ook al wat laat mee + lees ook terug dat mensen daar tijdens de kuur al mee starten in lage dosis. Ga ik verder even uitzoeken voor de toekomst wellicht. IK houd het nu op Nolvadex + Clomid. Ff klaar met dat gespuit ;) In ieder geval bedankt dat jullie de tijd hebben genome om mij van nieuwe info te voorzien!
 
Thanks Vivendi. Duidelijk verhaal ik denk dat ik deze keer toch niet voor de HCG ga, daar ben ik ook al wat laat mee + lees ook terug dat mensen daar tijdens de kuur al mee starten in lage dosis. Ga ik verder even uitzoeken voor de toekomst wellicht. IK houd het nu op Nolvadex + Clomid. Ff klaar met dat gespuit ;) In ieder geval bedankt dat jullie de tijd hebben genome om mij van nieuwe info te voorzien!
HCG is niet perse te laat en heeft zeker meerwaarde, ook als je het later pas neemt.
Volgende advies adviseer ik ook:

3 maal per week 1500iu hCG voor 4 weken
2 weken na laatste test injectie 25 mg clomid voor 6 weken.

dit moet met een insulinespuit wat niet veel moeilijker kan zijn dan een glute injectie lijkt me.
Injectie met insulinespuitje is fluitje van een cent vergeleken met intramusculair injecteren.
 
Ben het eens met Schwarzeneeger dat je het beste nog even een kickstart met hcg doet na zo'n lange tijd on te zijn.
Ik ben benieuwd wat je resultaat is na een eerste kuur die 5 maanden duurt.
 
Back
Naar boven