XXL Nutrition

Contest Log Gesloten

Is rippedmeeuw droog genoeg voor eind cut?

  • Ja

  • Nee


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
1. Makkelijker
2. Sneller
3. De meeste mensen hebben om hun taille het meeste vet
4. Huidplooimetingen zijn onnauwkeurig en worden bovendien vaak verkeerd uitgevoerd
Taille kan ik wel doen huidplooimeting bij mezelf lijkt me zo onhandig en onnauwkeurig
 
Er zijn een aantal punten die je prima zelf kunt meten en ook redelijk nauwkeurig als je daar een beetje bedreven in raakt. Het is nou ook weer geen rocket science.

Waarom is een huidplooi meten niet logisch en een taille meten wel?
1x per week tailleomvang moet genoeg zijn
 
Taille kan ik wel doen huidplooimeting bij mezelf lijkt me zo onhandig en onnauwkeurig
Hoe vaker je het doet, hoe beter je erin wordt. SP1988 doet het ook, als is dat voor menigeen wellicht te hoog gegrepen en is dat een andere manier om toewijding te schrijven.

Waarom zou je je beperken tot taille, zou je niet regelmatig andere maten ook willen meten of die huidplooi ernaast willen leggen?
 
Hoe vaker je het doet, hoe beter je erin wordt. SP1988 doet het ook, als is dat voor menigeen wellicht te hoog gegrepen en is dat een andere manier om toewijding te schrijven.

Waarom zou je je beperken tot taille, zou je niet regelmatig andere maten ook willen meten of die huidplooi ernaast willen leggen?
Niet zo moeilijk doen. Bij taille zit meeste vet en is in 2 sec klaar :)
 
Niet zo moeilijk doen. Bij taille zit meeste vet en is in 2 sec klaar :)
Wel kleine afwijking bij volle buik, maar dat valt ook wel mee als je 's ochtends en na het kakken meet.
 
Hoe vaker je het doet, hoe beter je erin wordt. SP1988 doet het ook, als is dat voor menigeen wellicht te hoog gegrepen en is dat een andere manier om toewijding te schrijven.

Waarom zou je je beperken tot taille, zou je niet regelmatig andere maten ook willen meten of die huidplooi ernaast willen leggen?
Sorry maar ik zit daar niet op te wachten om bij mezelf een huidplooimeting te doen. Doe liever gewoon taille 1x per week en klaar
 
Sorry maar ik zit daar niet op te wachten om bij mezelf een huidplooimeting te doen. Doe liever gewoon taille 1x per week en klaar
Rustig maar Rippie! Als het jouw niet ligt, moet je het vooral niet doen. Ik doe alleen maar een suggestie vanuit mijn ervaring. Ik vind dat het meten van de taille net zo 'tricky' kan zijn als het meten van een huidplooi. Taille meten lijkt super simpel, en ja, je hebt in 2 seconden een uitkomst. Maar ik denk dat als je op 5 ochtenden op rij je taille gaat meten, je best wat spreiding kan zien in de meetwaarden; meetlint net iets hoger of lager, buik iets meer of iets minder inhouden etc etc.
 
Laatst bewerkt:
Hoe vaker je het doet, hoe beter je erin wordt. SP1988 doet het ook, als is dat voor menigeen wellicht te hoog gegrepen en is dat een andere manier om toewijding te schrijven.

Waarom zou je je beperken tot taille, zou je niet regelmatig andere maten ook willen meten of die huidplooi ernaast willen leggen?
Yes, wel met de kanttekening dat ik dit al een jaar of 7 doe. Ik combineer alle input met wat gezond verstand. Zo staat nu mijn buikomtrek al weken stil, maar ik heb ook meer buikklachten (vrouwgezeik maakt ook weer verschil). Als geen enkele waarde daalt en ik niet absurd vocht vast hou dan weet ik vaak dat er wat aangepast moet worden.

Tailleomtrek vind ik zelf niet de beste methode voor mij persoonlijk. Toen ik gespierder was en nog zware deadlifts deed was mijn taille breder (maar ik was wel droger).

Maar goed, niet iedereen is zo'n autist als ik ben🤣
 
Vanochtend 72.3 ben blij met hoe het nu gaat. Als ik in de spiegel kijk vind ik mezelf zelfs leaner lijken dan op 69kg. Binnenkort ook even zonnebanken
 
996EA46B-702B-4CCF-8F55-48CDBAE72703.png

Borst schouders en tricep vandaag gehad!
Ging lekker! Seated DB press was 3x10. En heb nog DB front raises gedaan 9kg. 3x10. Dankjewel voor deze excel sheet. marina1975
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven