XXL Nutrition

Contest Log Gesloten (1 bezoeker)

Is rippedmeeuw droog genoeg voor eind cut?

  • Ja

  • Nee


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dacht al dat dit ging gebeuren dus eerste beste festival gepakt wat ik tegen kwam
Pff kloten zooi hoop dat ik geluk heb 15augustus is het. Ziekenhuisbezetting was afgenomen dat is het belangrijkste
 
Weer de besmettingen gestegen denk dat we nu de festivals kunnen vergeten! Zo legday dan zal ik de training van gisteren ook loggen.
 
Word zo moe van dat coronavirus ik wil gewoon naar een fk festival gaan die fk besmettingen omhoog gaat die nazi ferdje en Snuifduif hugo weer zeiken.
 
Word zo moe van dat coronavirus ik wil gewoon naar een fk festival gaan die fk besmettingen omhoog gaat die nazi ferdje en Snuifduif hugo weer zeiken.
Ic -14 drama queen. Al zijn er 788668875556 besmettingen boeit niet. Wat er in het ziekenhuis/ic komt wel
 
1FA8DFDF-3F91-47BD-B440-0C3A6A317E38.png

Leg day van vandaag
 
Weer de besmettingen gestegen denk dat we nu de festivals kunnen vergeten!
En waar train je dan nog voor, als de chickies je abs en biceps niet ademloos kunnen bewonderen op een festivalletje.
 
  • Dislike
Waarderingen: TT&A
En waar train je dan nog voor, als de chickies je abs en biceps niet ademloos kunnen bewonderen op een festivalletje.
Dat is het probleem niet. Ik keek er zo na uit om gewoon weer onder veel mensen te zijn. Word het weer verpest voor je. Achja zal wel word dus een klassiek rippedmeeuw corona zomer (heelveel) slapen eten repeat.
 
74B8B0BA-B4C1-45B4-8B81-05C81B3FD0F5.png

Festival kaarten verkocht weet zeker dat het niet doorgaat. Plus het is beter voor mijn gezondheid. Vandaag chestday gehad. Na de skull crushers heb ik nog 3x12 Tricep pulldown gedaan!
 
40FB341C-F20C-4C0A-AA72-E5212792601C.png

Rugtraining van vandaag :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven