MuscleMeat

Gespierd worden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniemm98

Cool Novice
Lid geworden
1 mrt 2017
Berichten
34
Waardering
0
Hallo,

Ik doe al een tijdje aan krachttraining, maar ben ik wel goed bezig? Want ik zie bijna tot geen resultaat :(
Mijn schema :
Ma : Borst & Triceps
Barbell Bench Press 3 8-12
Incline Dumbbell Bench Press 3 8-12
Dumbbell Flys 3 8-12
Triceps Pushdown 3 8-12
Chest Dips* 3 tot failure

Di : Benen
Leg Extensions 3 8-12
Stiff Leg Deadlift 3 8-12
Leg Curls 3 8-12
Standing Calf Raises 3 8-12
Seated Calf Raise 3 8-12

Wo : Rust

Do : Schouders & Triceps & Trapezius
Military Press 3 8-12
Dumbbell Lateral Raises 3 8-12
Reverse Flyes 3 8-12
Dumbbell Shrugs 3 8-12

Vr : Rug & Biceps
Pull Up* 3 8-12
Wide Grip Lat Pulldown 2 8-12
Bent Over Barbell Row 3 8-12
Incline Dumbbell Curl 3 8-12
Hammer Curls 3 8-12

Is dit schema goed voor als je gespierd wilt worden?
Zo niet, wat moet ik doen?

Alvast bedankt!
 
Wat is “ een tijdje bezig “ ? Hebben we het over dagen / weken / maanden ?

Niet alleen een trainingsschema helpt bij het gespierd worden , voeding en rust zijn even belangrijk ..

Wat zijn je stats ? Lengte / gewicht / vetpercentage ?

Denk overigens niet dat je binnen een x aantal weken popey bent , in deze sport praten we over jaren ..
 
meer eten lijd tot meer resultaat ;)
 
Ik heb al een goede voedingsschema precies voor mij, alleen is deze schema goed voor spier opbouwen? of moet ik wat anders doen?
 
Ik heb al een goede voedingsschema precies voor mij, alleen is deze schema goed voor spier opbouwen? of moet ik wat anders doen?

Als je een tijdje bezig bent en geen resultaat ziet dan; nee je bent niet goed bezig.
En dus nee je voedingschema is niet goed. Post hem eens?

Schema is an sich niks mis mee, prima om massa mee te bouwen.
Echter is 3x Fullbody (5/3/1, Stronglift, Starting Strength etc..) als je een beginner bent of als je al even sport een UB/LB of P/P/L split wel effectiever.
 
Dus deze schema is wel goed voor spier opbouwen?
 
Mijn voeding zit goed, die had ik speciaal laten maken voor mij.
Bedankt nogmaals!
 
Of een schema nou speciaal voor jou gemaakt is of niet, niemand kan precies berekenen hoe je lichaam werkt.
Groei je niet, maak je geen progressie. Eet je te weinig. Meer calorieën toevoegen.
Anders kan je elk schema dat je maar kan vinden proberen maar groeien zal je niet.
 
Aankomen en overstappen op een ander schema waarbij je alle spiergroepen 2 a 3 keer per week traint. In het beginnersstadium is een fullbody het meest geschikt, maar Push/Pull/Legs of UB/LB is zeker ook goed.
 
Hallo,

Ik doe al een tijdje aan krachttraining, maar ben ik wel goed bezig? Want ik zie bijna tot geen resultaat :(
Nee, je bent dus niet goed bezig. Je voeding en training zijn allebei niet goed, anders had je wel resultaten geboekt.
 
maar met deze schema ben ik zo rond de 20 minuten bezig is dat niet beetje tekort? die andere mensen zijn er al als ik binnen kom en als ik weg ga :)
 
Waarom geen fullbody schema? Heb je alles laten maken zonder jezelf te verdiepen in hoe een en ander werkt?

Er is hier op het forum genoeg informatie te vinden, maar je moet er wel wat voor over hebben. Dat geldt hetzelfde voor gespierd worden, dat is niet binnen enkele maanden gedaan. Een deftig fysiek creëren duurt eerder jaren, maar daarvoor moet je je wel wat inlezen in de training en voeding, als je je alles laat voorkauwen weet je niet waar je mee bezig bent.

Je moet zelf je lichaam leren kennen, welke training en welke (hoeveelheid) voeding voor jou goed werken. Dat kan iemand anders niet voor je verzinnen.

Dus: Nee, je schema is niet goed. Hup, op naar de beginnerssectie en maak er wat van.
Tieners en Beginners
 
Als je binnen 20 minuten klaar bent train je niet zwaar genoeg. En als je prestaties in de sportschool niet vooruit gaan dan word je ook niet gespierder.

Waarschijnlijk is je eetschema ook niet goed.

Ik zou als ik jou ook was Starting strength lezen en dat programma even 6 maandjes doen. Maar ik vrees dat je daar niet voor open staat.
 
Beter eerst 3x per week fullbody als beginner. Je zult merken dat je aardig wat gainz maakt als je voeding ook op orde is. Ben er zelf ook mee bezig na mijn laatste stop
 
maar met deze schema ben ik zo rond de 20 minuten bezig is dat niet beetje tekort? die andere mensen zijn er al als ik binnen kom en als ik weg ga :)
Ja, dat is waar. We roepen toch maar gekke dingen hier, dus je kan beter je eigen schemaatje volgen.
 
Back
Naar boven