MuscleMeat

gespierde stylo (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

bregt14

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
23 sep 2003
Berichten
12
Waardering
0
De rechtse foto is van vroeger, de twee andere recenter :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Waarom, oh waarom vond je het nodig hier een halve naaktfoto te zetten??
 
willem9 zei:
Waarom, oh waarom vond je het nodig hier een halve naaktfoto te zetten??

Ik denk als ik de titel lees dat het zelfs eerst de bedoeling was om een foto van zijn 'gespierde stylo' te posten. Gelukkig zijn we daarvan bespaard gebleven.

Vindt meneertje gespierde stylo wel een beetje heel mager.
 
Ik vind er weinig aan om eerlijk te zijn. Ik zie praktisch geen lats en je bent nogal erg mager. Ik zou veel meer gaan eten en misschien anders trainen. Valt op dit board genoeg te vinden. Je lijkt behalve iets bruiner namelijk niks veranderd op alle foto's.
 
Azrael zei:
Ik vind er weinig aan om eerlijk te zijn. Ik zie praktisch geen lats en je bent nogal erg mager. Ik zou veel meer gaan eten en misschien anders trainen. Valt op dit board genoeg te vinden. Je lijkt behalve iets bruiner namelijk niks veranderd op alle foto's.

niemand zegt toch dat je 30kilo spieren moet gewonnen hebben eer je hier iets mag posten ?

hij zegt dat de rechtse foto van vroeger is ... dan is hij nu witter

er is zeker wat spiermassa bijgekomen (kijk naar armen)
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel tijd zit er tussen de foto's?

Oordeelt wat makkelijker.
 
die derde foto kan echt niet :barf:
 
Derde foto is idd nogal onsmakelijk...
Post ens wat specs.
 
Laatst bewerkt:
er is wat mij betreft WEL sprake van progressie, zij het niet heel erg veel, maar dit hangt natuurlijk ook af van de periode die tussen de foto's zit... borst en armen zijn vooruitgegaan, de rest zit nog redelijk op hetzelfde niveau.

Wat betreft de derde foto: ehm ja, mij stoort het niet of zo, maar het idee dat je naakt op die foto 'staat' stuit hier blijkbaar nogal wat mensen tegen de borst... Terwijl imo het enige verschil tussen jouw foto en iemand die in poseerslip op het podium staat het feit is dat je geen bandje van een slip ziet.
A dirty mind....
beetje gezeur dus imo...
 
OMG! Heb me verdiept in een topic die hij in 2003 heeft gestart. Ik hoop voor muscular pencil dat dit geen foto's zijn van voor en na zijn dbol kuur. Heb nog nooit iemand zo weinig zien halen uit zo'n kuur! :eek:
 
bregt14 zei:
De rechtse foto is van vroeger, de twee andere recenter :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gast! je bent al vanaf september 2003 lid en je bent nog steeds zo dun ?
ik zou echt gaan vreten alsof je leven ervanaf hangt
 
SideShow zei:
niemand zegt toch dat je 30kilo spieren moet gewonnen hebben eer je hier iets mag posten ?

hij zegt dat de rechtse foto van vroeger is ... dan is hij nu witter

er is zeker wat spiermassa bijgekomen (kijk naar armen)

Voor iemand die zo lang bezig is vind ik dit onder de maat. De spiermassa die er is bijgekomen is nihil.
 
hahaha nou als jij heb gekuurd voor dit lichaam, dan dou je toch iets fout ???

verschil tussen de 2 foto's is er wel maar niet veel
 
ok, de progressie is niet über-heftig. Maar in plaats van 'uit te lachen' kan er natuurlijk ook opbouwende kritiek gegeven worden. Dan kan Bregt14 over een jaar weer foto's posten om zn vooruitgang te tonen!

@bregt14: lees je goed in op het gebied van training en voeding. Laat je op het board adviseren, en ga hard aan de slag!
 
willem9 zei:
Waarom, oh waarom vond je het nodig hier een halve naaktfoto te zetten??

Die foto had ook iets hoger afgeknipt kunnen worden ja :o
 
Het is mischien allemaal lachwekkend.

Maar laten we nou niet iemand een minderwaardigheidscomplex aanpraten.

bregt14 Je moet wel ff gaan vreten maat.

Vraag anders eens begeleiding op je sportschool.

Maak/ laat maken een goed voedings schema, je mag onderhand wel eens gaan bulken.

Geef niet op en,
Suc6
 
Ach oli kwam er gewoon achter dat ie nog een steriodenecto account had en verveelde zich. :p
 
Sorry , mensen.....maar als personen van 52kg aan de roids gaan heb ik geen respect voor ze en mogen ze wat mij betreft uitgelachen worden. Meer verdienen ze naar mijn mening niet. Misschien vind je dit hard en misschien ben je het ermee eens maar dat kan mij weinig schelen. Als we allemaal gaan lopen roepen hoe geweldig hij wel niet is vooruitgegaan neemt hij dalijk nog een kuurtje.
 
Iedereen maakt fouten, maar i.p.v. dat we hem met zijn alleen gaan afkraken is het beter om de TS duidelijk te maken dat er ondanks zijn snelle schildklier ook resultaat valt te boeken zonder AAS. Nodeloos geflame heeft weinig nut, zoiets bereikt de TS waarschijnlijk niet eens.

Mijn advies aan Bregt, plaats je voedingsschemaeens in de daarvoor bestemde sectie. En volgens mij mankeert ook wel het een en ander aan je trainingsschema.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven