AndroidHealthClinic

gespierde stylo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat hij gekuurd heeft keur ik ook niet goed.
Hij had naar beter info moeten zoeken.

verledentijd is verledentijd.

Progressie heeft ie ook niet echt geboekt neej.

Maar toch probeer ik altijd met een opbouwend kritiek te beoordelen.

All valt hier niet echt veel goeds over te zeggen :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
EricR zei:
Iedereen maakt fouten, maar i.p.v. dat we hem met zijn alleen gaan afkraken is het beter om de TS duidelijk te maken dat er ondanks zijn snelle schildklier ook resultaat valt te boeken zonder AAS. Nodeloos geflame heeft weinig nut, zoiets bereikt de TS waarschijnlijk niet eens.

Mijn advies aan Bregt, plaats je voedingsschemaeens in de daarvoor bestemde sectie. En volgens mij mankeert ook wel het een en ander aan je trainingsschema.

tnks

Toch nog iemand met mij eens. :D
 
zeg...
waarom wordt er hier altijd die chemische brol gepromoot..
gewoon vitamine, magnezium en ijzer op een natuurlijke manier opnemen is
toch voldoende zeker..(gezond eten dus..)
alleen op die manier wordt de spiermassa langere tijd behouden...

@Breght train gewoon voldoende en eet als ge honger hebt..
zoek de juiste oefeningen en doe dit op frequentele basis..
maar blijft mé u pollen van dienen brol

Grtz
 
Leuke binnenkomst. :rolleyes:
 
@nastyoner: ik denk dat jij één van de eersten bent die na 2 posts al een naam heeft gemaakt hierzo :D
 
Mwooh, wat een berichten weer, hadden we niet pas een pm gekregen van big-t dat ze er niet meer van gedient zijn om zulke posts nog op dit board te hebben?

Mensen vergeten snel dat ze ook from scratch zijn begonnen. Who the hell zijn jullie dan om dan zulke zielige kansloze maar ook UBER-IK-LOOP-NAAST-MIJN-SCHOENEN-MAAT-BOOT berichten te plaatsen. Dat jij nou net meer gaint dan een ander, is nog geen reden om iemand een complex aan te praten. Er spelen heel wat meer dingen, misschien is meneertje wel weer terug gevallen in bijna oude staat? Misschien klopt er iets niet met zijn voeding, misschien heeft hij wel een darm ziekte?

Azrael, was jij ook niet een botje een jaar geleden? dan nu zo'n post? Wie ben jij om zo denigrerend te praten over een ander. Als hij een kuur heeft gehad, en het is mislukt, moet jij dan nog even erin wrijven wat voor een kneus het is? Dit geldt ook voor de rest. kinderachtig gedrag.
Jij bent iemand die zelf graag respect ontvangt, maar geen respect geeft. Ik hoop dat je kinderen niet zo worden.

@Bregt:
Zorg ervoor dat je voedingsschema klopt. Je hebt niet veel massa gewonnen, wie weet waar dat aan gelegen heeft. Post je voedingsschema eens misschien dat anderen DIE WEL NORMAAL KUNNEN REAGEREN, je kunnen helpen. Succes verder. Zie trouwens wel een duidelijk verschil bij je schouders.
 
Laatst bewerkt:
Goed, het topic is schoongeveegd van alle geflame en bullshit, vanaf hier graag weer normale reacties!

Mensen die toch doorgaan krijgen een strafpunt.
 
ok , zal me aanpassen , excuses :o

ik ken bregt nl IR en ben er zeker van dat hij liever geen spuiten zet om resultaten te bekomen,
veel trainen is dus het goede antwoord ;)
en niet overtrainen is de kunst , voila

Grtz
 
SageFrancis zei:
Mwooh, wat een berichten weer, hadden we niet pas een pm gekregen van big-t dat ze er niet meer van gedient zijn om zulke posts nog op dit board te hebben?

Mensen vergeten snel dat ze ook from scratch zijn begonnen. Who the hell zijn jullie dan om dan zulke zielige kansloze maar ook UBER-IK-LOOP-NAAST-MIJN-SCHOENEN-MAAT-BOOT berichten te plaatsen. Dat jij nou net meer gaint dan een ander, is nog geen reden om iemand een complex aan te praten. Er spelen heel wat meer dingen, misschien is meneertje wel weer terug gevallen in bijna oude staat? Misschien klopt er iets niet met zijn voeding, misschien heeft hij wel een darm ziekte?

Azrael, was jij ook niet een botje een jaar geleden? dan nu zo'n post? Wie ben jij om zo denigrerend te praten over een ander. Als hij een kuur heeft gehad, en het is mislukt, moet jij dan nog even erin wrijven wat voor een kneus het is? Dit geldt ook voor de rest. kinderachtig gedrag.
Jij bent iemand die zelf graag respect ontvangt, maar geen respect geeft. Ik hoop dat je kinderen niet zo worden.

@Bregt:
Zorg ervoor dat je voedingsschema klopt. Je hebt niet veel massa gewonnen, wie weet waar dat aan gelegen heeft. Post je voedingsschema eens misschien dat anderen DIE WEL NORMAAL KUNNEN REAGEREN, je kunnen helpen. Succes verder. Zie trouwens wel een duidelijk verschil bij je schouders.




Yo mods,its working already!!!! :D
Sluit me ook volledig bij SageFrancis aan.
Behalve de opmerking dattie hoopt dat z,n kinderen..... :rolleyes:
 
SageFrancis, met iemand die zijn topic "Gespierde stylo" noemt en meteen begonnen met kuren is terwijl die daar duidelijk nog niet klaar voor was is het imo logisch dat je zulke reacties krijgt.

Daarnaast is de topicstart belachelijk, er staat totaal geen info in as in of de tijd van training die tussen de fotos zit, het aantal kilos, leeftijd, lengte... ??? Ik bedoel wat moet je er dan mee....
 
Var zei:
SageFrancis, met iemand die zijn topic "Gespierde stylo" noemt en meteen begonnen met kuren is terwijl die daar duidelijk nog niet klaar voor was is het imo logisch dat je zulke reacties krijgt.

Daarnaast is de topicstart belachelijk, er staat totaal geen info in as in of de tijd van training die tussen de fotos zit, het aantal kilos, leeftijd, lengte... ??? Ik bedoel wat moet je er dan mee....

Kan je hem er toch op zn minst op wijzen ;)
Hij zou ten eerste eerst zijn voedingsschemamoeten posten, dat zou dus al een vooruitgang zijn. Maar, ik bedoel met mijn lap tekst, dat het steeds vaker voor komt dat mensen zomaar uit de hoogte beginnen te doen. Dat ze mensen gaan denigreren. Iedereen is bij 0 begonnen, niemand is als arnie uit z'n moeder gekomen. Dus, laten we niet vergeten, dat normale reacties meer welkom zijn dan dissende reacties. Misschien voelt bregt zich al verrot, en dan die reacties erbij... das niet nix. Zijn topic titel zal puur sarcasme zijn neem ik aan. Misschien ook niet, maar hij ziet zichzelf dan vast en zeker anders dan dat wij hem zien.

Dus bregt, :D post je voedingsschema eens dan helpen we je verder
 
@SageFrancias.....
Denigrerende taal en drogredenering...en het feit dat jij mij op dit forum niet eens hebt meegemaakt aangezien ik dus al een jaar niet ben geweest. Ik woog destijds 80kg bij 1,80m deadlifte 180kg en was geen bodybuilder maar een powerfliter. Je lult dus gewoon onzin want je weet niet wie ik ben.

Ik blijf bij mijn mening dat ik het belachelijk vind wat de topic starter heeft gedaan en sluit me volledig bij Var aan. Iemand die AS gebruikt in een dergelijk stadium verdient geen respect. Hij heeft ook niks meer gepost en waarschijnlijk is het gewoon een hoax en zit iemand zich aan een computer nu helemaal de krampen te lachen.

Als de topic starter wat zou posten wat betreft voeding of trainschema dan zou ik er anders tegenaan gaan kijken maar zoals het nu is niet.
 
Laatst bewerkt:
ga veel eten, stel een goed eetschema op.. en train niet langer als 1 uur

dat je hebt gekuurd, is gewoon fout.. (omdat je veel meer met je natural gains kon halen)


ohja.. laat ons je eetschema zien..
 
Azrael zei:
@SageFrancias.....
Denigrerende taal en drogredenering...en het feit dat jij mij op dit forum niet eens hebt meegemaakt aangezien ik dus al een jaar niet ben geweest. Ik woog destijds 80kg bij 1,80m deadlifte 180kg en was geen bodybuilder maar een powerfliter. Je lult dus gewoon onzin want je weet niet wie ik ben.

Ik blijf bij mijn mening dat ik het belachelijk vind wat de topic starter heeft gedaan en sluit me volledig bij Var aan. Iemand die AS gebruikt in een dergelijk stadium verdient geen respect. Hij heeft ook niks meer gepost en waarschijnlijk is het gewoon een hoax en zit iemand zich aan een computer nu helemaal de krampen te lachen.

Als de topic starter wat zou posten wat betreft voeding of trainschema dan zou ik er anders tegenaan gaan kijken maar zoals het nu is niet.
Ik val je niet aan, ik laat je alleen zien hoe het overkomt. Daarnaast hoef ik niet te weten wie je bent, er is altijd nog de functie "zoeken" daarmee krijg ik vanzelf wel een beeld van je. Laat die persoon toch gewoon in zijn waarde, wie zijn wij om daar aan te twijfelen.
 
Oooh wat zijn jullie vriendelijke jongens, echt bedankt.. Die rechtse foto is van toen ik 2 zomers geleden (ongeveer)(56kg), toen was ik al volop aan't trainen (en slecht gekuurd, maar dat heb ik jullie verteld)) maar lette nog niet goed op mijn voeding; Vanaf verleden jaar ben ik dan op mijn voeding beginnen letten (gain dieet gekregen vanuit die sportwinkel in Arnehm) (post ik later wel) en ben ik tot 78kg gekomen (nog altijd mooi droog); Dit kostte echter schrikkelijk veel geld (maar elke hobby kost geld).
Een tijd geleden zat ik echter met een virus in mijn maag waardoor ik meer dan 10 kg op 4 dagen afgevallen was . Ik was totaal futloos en heb nog lange tijd last gehad van mijn maag waardoor ik niet kon eten zoals het hoorde, maar probeerde toch langzaam aan weer op te bouwen. Door mijn super stomme schildklier lukt het dus echt bijna niet om boven 75 kg te komen en vlot te blijven.

Geen probleem voor mij dat juliie vinden dat het op niets trekt na zo een terugval. Ik zie dat ik langzaam aan weer aan het bijkomen is en ben er blij mee. ik hoef helemaal geen opgepompte spierbundel te zijn. Ik wil een normaal streefgewicht en er ook goed uitzien.
Lach allemaal maar verder na deze post. Moest er toevallig iemand willen posten wat ik voor mijn schildklier kan doen, dan heb ik er ook wat aan gehad...
 
Als je echt lijd aan hyperthyroidisme dan moet je bij de dokter zijn, zomaar medicatie gaan gebruiken om je schildklier te vertragen raad ik je niet aan.

Nogmaals post je voedingsschema eens, met een versnelde schildklier is het alvast raadzaam om niet al te hoog in je koolhydraten te gaan zitten. Een gaindieet zegt me weinig, ook al heb ik het vermoeden dat het een dieet is dat gebaseerd is op poeders die zo'n winkel verkoopt. Dus gewoon posten dat schema.
 
bregt14 zei:
Oooh wat zijn jullie vriendelijke jongens, echt bedankt.. Die rechtse foto is van toen ik 2 zomers geleden (ongeveer)(56kg), toen was ik al volop aan't trainen (en slecht gekuurd, maar dat heb ik jullie verteld)) maar lette nog niet goed op mijn voeding; Vanaf verleden jaar ben ik dan op mijn voeding beginnen letten (gain dieet gekregen vanuit die sportwinkel in Arnehm) (post ik later wel) en ben ik tot 78kg gekomen (nog altijd mooi droog); Dit kostte echter schrikkelijk veel geld (maar elke hobby kost geld).
Een tijd geleden zat ik echter met een virus in mijn maag waardoor ik meer dan 10 kg op 4 dagen afgevallen was . Ik was totaal futloos en heb nog lange tijd last gehad van mijn maag waardoor ik niet kon eten zoals het hoorde, maar probeerde toch langzaam aan weer op te bouwen. Door mijn super stomme schildklier lukt het dus echt bijna niet om boven 75 kg te komen en vlot te blijven.

Geen probleem voor mij dat juliie vinden dat het op niets trekt na zo een terugval. Ik zie dat ik langzaam aan weer aan het bijkomen is en ben er blij mee. ik hoef helemaal geen opgepompte spierbundel te zijn. Ik wil een normaal streefgewicht en er ook goed uitzien.
Lach allemaal maar verder na deze post. Moest er toevallig iemand willen posten wat ik voor mijn schildklier kan doen, dan heb ik er ook wat aan gehad...

Ik krijg echt stellig de indruk dat je meer om aandacht vraagt dan dat je echt werkelijk iets aan je probleem doet.

Ga gewoon eens 2 maanden 10.000kcals per dag eten, kom je dan nog niks aan dan zou ik zeker een bezoekje naar de dokter overwegen, tot die tijd: GA VRETEN!
 
Ik geloof er geen reet van dat je niet kunt aankomen. Volgens je post ben je ook van 56kg naar 78kg gegaan. Mocht je echt last van een snelle schildklier hebben dan kan het vervelend zijn maar ik denk dat je meer zielig doet dan een werkelijk probleem hebt. De meeste mensen zeggen namelijk dat ze zo'n snelle stofwisseling hebben totdat ze deftig gaan vreten. En anders ga je naar de doktor want dat zijn wij hier immers niet...(ok misschien zitten er een paar bij dat zou kunnen)
En post de volgende keer het hele verhaal in een keer. Dat maakt oordelen een stuk makkelijker...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven