Fitness Seller

Gespierde vrouwen... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marky

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
27 jun 2003
Berichten
12.706
Waardering
333
Ik vroeg me af waar je buiten de gym nou in contact met gespierde vrouwen, bijv. in het uitgaansleven, want ik heb er vaak toch wel een zwak voor. :o Maar ik loop ze nooit tegen het lijf in RL. Maar aangezien ik best wel hou van vrouwen met pit, vroeg ik 't me af. :D
 
www.gespierdevrouweninhetuitgaansleven.nl :cool:

Ze zijn gewoon meer zeldzaam, omdat ze over het algemeen minder in getallen zijn dan de mannelijke variant van deze spierbonken, maar ook die vrouwen hebben verder een gewoon leven met een gewone baan hoor, goed om je heen kijken dus.

Btw, je sig doet pijn aan m'n ogen. :spaz:
 
mijn meissie is best gespierd

37-38 cm armen koe schaamt zich soms dat zijn armpjes niet veel verschillen


maarre ik ben wel sterk :cool:
 
Gewoon zoeken.. ;)
 
koetje zei:
mijn meissie is best gespierd

37-38 cm armen koe schaamt zich soms dat zijn armpjes niet veel verschillen


maarre ik ben wel sterk :cool:

Kijk, aan een meid met ongeveer die stats zat ik nu ook te denken. Maar dan wel massa. :P

BTW, iemand had eens een soort van bbdationgsite gepost waar ook trainende vrouwen aanwezig waren, wie heeft die link nog?
 
Laatst bewerkt:
vind figure babes wel lekker, maar spieren bij vrouwen hoeven verder echt niet voor mij
 
Ik heb liever vrouwen die kleiner en slapper dan mij zijn. Ik let er niet bewust op maar ik merk altijd dat als ik iemand leuk vind ze altijd kleiner zijn. ;)
 
vind spieren nog altijd mannelijk om echt gespierd te worden moeten ze meestal nog anabolen nemen en dan word hun kop ook nog eens mannelijk. Nee dank je.
 
weeral de same shit hier, al die ecto's die er niet tegen kunnen :(
stop de haat
sterke meiden zijn :thumbs:
 
spieren zijn uitgevonden voor mannen.
 
wat bedoel je dan, athletisch gespierde droge( :D ) vrouwen of echt massafreaks on roids/synthol
 
Marky zei:
Ik vroeg me af waar je buiten de gym nou in contact met gespierde vrouwen, bijv. in het uitgaansleven, want ik heb er vaak toch wel een zwak voor. :o Maar ik loop ze nooit tegen het lijf in RL. Maar aangezien ik best wel hou van vrouwen met pit, vroeg ik 't me af. :D
ik weet niet of je deze site kent www.dutchbodybuilding.com maar daar zitten ook wel vrouwen op die trainen.
 
acidreign zei:
vind figure babes wel lekker, maar spieren bij vrouwen hoeven verder echt niet voor mij

Helemaal mee eens...
 
:D

Op een enkeling na (Anja Timmer, en gevolg) lopen er alleen maar breezer sletjes in strakke broekies en toppies rond bij kneets. :p
 
Nee, ik vind spieren bij een vrouw echt een afknapper. Erg droog hou ik ook niet van.
 
zijn er eigenlijk slimme vrouwen die op flink gespierde kerels vallen?
 
ga eens naar een figure of bb wedstrijd. :)
 
roxxe zei:
weeral de same shit hier, al die ecto's die er niet tegen kunnen :(
stop de haat
sterke meiden zijn :thumbs:


Nou mij hoef je geen ecto te noemen ;) maar dat is gewoon mij mening. En eigelijk ook een feit spier = mannelijk. een beetje kan nog wel vrouwe lijk zijn ;) maar een vrouw met 50 cm armen nee dank je :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven