Fitness Seller

Gespierde vrouwen

Bezoekers in dit topic

ronjansie2002

Novice
Lid geworden
8 mrt 2022
Berichten
18
Waardering
5
Lengte
1m83
Massa
72kg
Vetpercentage
12%
Hoi, ik heb een soort van fetish wat sommigen het willen noemen. Maar ik val op gespierde vrouwen en hoop met een paar andere liefhebbers er ook over te kunnen praten!
 
Die groep was zelfs zo populair in Nederland dat ie z'n naam heeft aan moeten passen, het kon zo niet langer. Thuggish was te befaamd geworden.
Dit klopt
ronjansie2002 het is wel een elite club waar je het een en ander voor moet doen wil je toegang krijgen
 
Die groep was zelfs zo populair in Nederland dat ie z'n naam heeft aan moeten passen, het kon zo niet langer. Thuggish was te befaamd geworden.
Wat is zo populair voor jullie dan? Ik heb mijn eigen discord server met 1000+ leden.
Dit klopt
ronjansie2002 het is wel een elite club waar je het een en ander voor moet doen wil je toegang krijgen
Ik heb er geen problemen voor hoor, maar ik vind het gewoon moeilijk om ook Nederlandse liefhebbers te vinden dus. Ik ben nog redelijk jong dus heb niet de tijd gehad om veel in deze community te praten.
 
Vroeger had je nog geen discord he
Gewoon real life meetings met circa 2000 man
Volledige underground evenementen
Door corona helaas verwaterd
Ja klopt, tijden zijn heel erg veranderd. Maar jullie hadden is underground meetings voor gespierde dames of in het algemeen?
 
Nou ja top, in ieder geval ik hou heel erg van de pecs op een gespierde vrouw. Wat is die van jullie?
Glutes, liefst zo rond mogelijk dat je erin kan bijten.
 
Back
Naar boven