XXL Nutrition

Gespierder worden 14 jaar

Bezoekers in dit topic

Anoniem123123

Novice
Lid geworden
2 aug 2019
Berichten
1
Waardering
0
Hallo allemaal,
Ik ben 14 jaar en zou er graag wat gespierder uit willen zien. Ik heb nog nooit aan bodybuilding gedaan en ik zoek dus wat tips om thuis aan mijn lichaam te werken. Ik heb een normaal postuur en als ik mijn buik aanspan zie ik een beetje een vorm, maar geen blokjes ofzo. Ik eet sinds een paar weken wat minder vet en ik merk dat ik wat afgevallen ben, maar ik ben dus nog niet begonnen met oefeningen doen. Iemand misschien tips?
 
pak je lichaamsgewicht in kg, doe het x2 en eet zoveel gram eiwit per dag (weeg je 60kg dan krijg je 120g eiwit)

doe squat, deadlift, benchpress en pull-ups + whatever je leuk vindt om te doen in de gym erbij

succes
 
Als je nog geen gewichten mag hebben van je ouders kan je toch als
wat sterker worden door crunches, squat met rugzak met vanalles in, opdrukken met met rugzak, pullups, chinups,....
Anders een 2dehandse bankje, gewichten, kooi kopen en stronglifts of een ander beginnersprogramma doen.
Goed oefenen op een correcte uitvoering
 
Hallo allemaal,
Ik ben 14 jaar en zou er graag wat gespierder uit willen zien. Ik heb nog nooit aan bodybuilding gedaan en ik zoek dus wat tips om thuis aan mijn lichaam te werken. Ik heb een normaal postuur en als ik mijn buik aanspan zie ik een beetje een vorm, maar geen blokjes ofzo. Ik eet sinds een paar weken wat minder vet en ik merk dat ik wat afgevallen ben, maar ik ben dus nog niet begonnen met oefeningen doen. Iemand misschien tips?

Wat ik vroeger deed toen ik 12 was en wou trainen thuis was, een stevige zak pakken en daar alles in gooien wat gewicht had. Zo kon ik me schouders trainen, rug, biceps, borst, triceps, anders gewoon lekker sparen voor wat leuke dumbells.. Verder eten eten eten n calorieen binnen krijgen, je moet er natuurlijk wel iets voor doen
 
Back
Naar boven