XXL Nutrition

Gesprek @ MSN (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben dyonne en amber al gevraagd of jullie misschien een snoepje lusten? Of dat jullie misschien een heel mooi nieuw mobieltje willen??
 
Iemand nog linkje waar ik die foto met die papegaai kan vinden, kan em zo snel niet vinden?

Edit: gevonden
Reactie:
- dyonee & amberr zegt:
AHAHAHH
een papegaaai
en een k*t kop
AHAHAH
 
Iemand nog linkje waar ik die foto met die papegaai kan vinden, kan em zo snel niet vinden?

Edit: gevonden
Reactie:
- dyonee & amberr zegt:

AHAHAHH
een papegaaai
en een k*t kop
AHAHAH

hahaha hard!
 
'ik train tenminste serieus' zegt die ook vaak per dag ;)

Ja, en dat is ook zo. Oh en over m'n bijdrage qua posts: Ik heb het al vaak genoeg gezegd: Bedank een aantal dbb-ers maar, zij hebben er voor gezorgd dat ik me nu als een baby gedraag.
 
Ja, en dat is ook zo. Oh en over m'n bijdrage qua posts: Ik heb het al vaak genoeg gezegd: Bedank een aantal dbb-ers maar, zij hebben er voor gezorgd dat ik me nu als een baby gedraag.

Wie dan? En waarom gedraag je je nu als een baby?
 
Wie dan? En waarom gedraag je je nu als een baby?

Om er maar eens eentje te noemen: Massief.
Tevens alle talloze opmerkingen zoals 'gedraag je eens naar je leeftijd' en 'rot eens op met die woorden man'. 'ga eens rellen man'.

En DAT is de ware toedracht.
 
Om er maar eens eentje te noemen: Massief.
Tevens alle talloze opmerkingen zoals 'gedraag je eens naar je leeftijd' en 'rot eens op met die woorden man'. 'ga eens rellen man'.

En DAT is de ware toedracht.
:roflol: relnicht
 
Om er maar eens eentje te noemen: Massief.
Tevens alle talloze opmerkingen zoals 'gedraag je eens naar je leeftijd' en 'rot eens op met die woorden man'. 'ga eens rellen man'.

En DAT is de ware toedracht.

Ik denk dat hij zich ergert aan je manier van praten. Soms kun je 'moeilijke woorden' achterwege laten, dat scheelt een hoop irritatie bij andere leden denk ik.
 
Ik denk dat hij zich ergert aan je manier van praten. Soms kun je 'moeilijke woorden' achterwege laten, dat scheelt een hoop irritatie bij andere leden denk ik.

Plausibel, maar ook als ik artikelen schrijf worden ze lang niet door iedereen gewardeerd. Hoeft ook niet, maar kom dan niet met rotopmerkingen aanzetten en laat ze achterwege.
 
Jij kan zo meedoen met de Achmea kennis quiz

:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven