AndroidHealthClinic

Gezocht GESTOLEN TECHNOGYM

Bezoekers in dit topic

Wilmink

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
25 sep 2014
Berichten
270
Waardering
85
LET OP

Afgelopen woensdags op donderdag door onbekenden o.a. mijn 170 kg aan Technogym halterschijven en een Technogym ez curl stang gestolen uit mijn bijeengespaarde schuur in Montfoort.

Deze "helden" zullen hun waar toch ergens moeten verkopen en vast her en der rondvragen om de spullen te verkopen.

Krijg jij dit aangeboden, graag een bericht naar mij. De tipgever die doorslaggevend is krijgt 250 euro.

Met je handen van andersman spullen blijven! Laten we elkaar hier in helpen.

Diefstal/ dieven/ technogym/ halterschijven/ montfoort/ woerden/ kamerik/ harmelen/ Lopik/ Wilnis/ mijdrecht/ Linschoten

FB_IMG_1533213895368.jpg
 
Laatst bewerkt:
Klote man, ik hou het in de gaten in elk geval
 
Of ze zijn hun eigen Home gym aan het bouwen. En dan is het gewoon weg.

Klote man. Hoop oprecht dat je jouw spullen nog terugkrijgt.
 
Bedankt mannen. Het blijft een speld in een hooiberg, maar wie niet waagt..
 
Zet je het ook op Facebook of zo? Want ik zou het sowieso delen
 
Klote man. Heb je een schuur aan de rand van de weg ofzo?

Ik heb het zelf ook in een losse berging, maar niet bereikbaar met auto, dus ik ben eigenlijk nooit bang dat mensen dit mee zullen nemen, aangezien ze dan heel vaak en veel heen en weer moeten lopen, maar wellicht moet ik het ook wat beter beveiligen.
 
Klote man. Heb je een schuur aan de rand van de weg ofzo?

Ik heb het zelf ook in een losse berging, maar niet bereikbaar met auto, dus ik ben eigenlijk nooit bang dat mensen dit mee zullen nemen, aangezien ze dan heel vaak en veel heen en weer moeten lopen, maar wellicht moet ik het ook wat beter beveiligen.

Cameraatje is zowiezo altijd handig buiten en binnen. Als je gym met de auto te bereiken is dan heb je meteen hun kenteken. Nu heb jij geluk:)
 
Gvd man ik houd het in de gaten
 
Klote man. Heb je een schuur aan de rand van de weg ofzo?

Ik heb het zelf ook in een losse berging, maar niet bereikbaar met auto, dus ik ben eigenlijk nooit bang dat mensen dit mee zullen nemen, aangezien ze dan heel vaak en veel heen en weer moeten lopen, maar wellicht moet ik het ook wat beter beveiligen.
Nee, ik woon aan de provenciale weg en de achterzijde van de tuin grenst aan een weiland. Ze zijn via de achterzijde gekomen. Niemand die ze hoort en/of ziet. Normaliter loopt er een herder op het terrein maar die zat in pension.
 
LET OP

Afgelopen woensdags op donderdag door onbekenden o.a. mijn 170 kg aan Technogym halterschijven en een Technogym ez curl stang gestolen uit mijn bijeengespaarde schuur in Montfoort.

Deze "helden" zullen hun waar toch ergens moeten verkopen en vast her en der rondvragen om de spullen te verkopen.

Krijg jij dit aangeboden, graag een bericht naar mij. De tipgever die doorslaggevend is krijgt 250 euro.

Met je handen van andersman spullen blijven! Laten we elkaar hier in helpen.

Diefstal/ dieven/ technogym/ halterschijven/ montfoort/ woerden/ kamerik/ harmelen/ Lopik/ Wilnis/ mijdrecht/ Linschoten

Bekijk bijlage 433748
balen man ! hoop dat het materiaal zijn weg terug naar je vind
 
Hoe wisten ze dat dit er lag? Geneukt door kennissen? Smeerlappen.
 
Een complete steiger?? Dan waren ze met zwaar matrieel zeg, waren die schijven idd een bijvangst
 
Nee, ze kwamen voor de steiger bij de buren en hebben dit toevallig mee gepakt.
Als je dus de steiger vindt kanje ook je scijven terug vinden.
 
Mystery solved.
 
Mystery solved.
Klinkt inderdaad evident wat ik zei maar ik had me anders moeten uitdrukken. ik bedoelde: ik denk dat de politie meer kans maakt de steiger terug te vinden dan de schijven. ALs de politie dus een aangifte heeft gekregen van beide diefstallen (in 1 en hetzelfde dossier), dan zou het kunnen dat ze hem ook bellen mbt zijn schijven.
WANT... als de buren aangifte doen van de steiger, en hij enkel van zijn schijven... dan zou het wel eens kunnen dat de buur zijn steiger terugziet maar de politie niks doet met de schijven die ze bij de dieven hebben gevonden.
 
Ik denk dat al dat spul al lang ergens in oost Europa staat eerlijk gezegd....
 
als dit idd een bijvangst is zouden ze waarschijnlijk van de plates af willen en liefst zo snel mogelijk
 
Back
Naar boven