MuscleMeat

Gestoorde kopschopster + pepperspray [ziek]

Bezoekers in dit topic

SuperBad

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
25 jan 2014
Berichten
614
Waardering
48
Nieuw kopschopfilmpje: dader gebruikt pepperspray


Op de website GeenStijl is vandaag een video van een hevige mishandeling opgedoken. Een meisje, vermoedelijk een tiener, ligt op de grond en wordt mishandeld door haar belager. Ze wordt onder meer tegen haar hoofd geschopt en krijgt zelfs pepperspray in de ogen gespoten.

De belager van het slachtoffer © Videostill Dumpert/GeenStijl.
Steeds vaker duiken de zogeheten 'kopschopfilmpjes' op op internet: video's waarbij slachtoffers tegen het hoofd worden geschopt wanneer zij op de grond liggen. Ook bij de meest recente video, die vanmiddag online verscheen, is dat het geval.

Het slachtoffer ligt weerloos op de grond, als haar belager stevig op haar inslaat, luid aangemoedigd door een grote groep jongeren. Sommige met een telefoon in de hand, anderen kijken slechts toe zonder in te grijpen. Wanneer het slachtoffer ineengedoken op de grond ligt, vraagt de dader om pepperspray. Vervolgens wordt dit bij het meisje op het hoofd gespoten.

Onderzoek
Waar het schokkende voorval zich heeft afgespeeld, is nog onduidelijk. Woordvoerders van de politie konden nog geen uitspraken doen over daders, aanleiding of andere zaken. "Het is erg schokkend. Iedereen kijkt, maar niemand grijpt in. Het bekende liedje. Verder weten we eigenlijk nog niks, maar het wordt zeker onderzocht," aldus een woordvoerder tegenover het AD.

De video kan hier bekeken worden, maar de beelden kunnen als schokkend ervaren worden.


http://www.dumpert.nl/mediabase/6645608/194c1b48/gestoorde_kopschopster_doet_t_met_pepperspray.html

Dit brengt kopschoppen wel op een nieuw niveau. Ik zat te kijken met ingehouden adem naar dit filmpjé.. Het zou je dochter maar zijn die zo afgeranseld wordt
 
Wtf, en er staan veel mensen te kijken, wat een laffe kinderen.
 
Nu wachten op het eerste bericht van een slachtoffer die revenge neemt met een steek of vuurwapen of dat pappie even los gaat op een dader :)
 
Nu wachten op het eerste bericht van een slachtoffer die revenge neemt met een steek of vuurwapen of dat pappie even los gaat op een dader :)

Dit idd...zal je dochter zijn.
ik zou niet instaan voor mezelf..
 
als ze minderjarig zijn mag je als pappie niets doen.

en indd vrij triest, die staan te juichen en te filmen zen gewoon medeplichtig dan.
 
Filmpje doet het niet meer??
 
als ze minderjarig zijn mag je als pappie niets doen.

en indd vrij triest, die staan te juichen en te filmen zen gewoon medeplichtig dan.

Dan mag je idd niks doen. Good thing dat die meisjes zich wel braaf aan de regels houden :roflol: Zou overigens, als 't m'n dochter was, dat wijf ook niks aandoen, zou achter d'r ouders aan gaan.

Ben wel altijd benieuwd wat nou de aanleiding van zoiets kan zijn. Ik kan me echt nauwelijks voorstellen dat voor 't afpakken van een vriendje of een gestolen sigaret je zoiets doet.
 
Filmpje doet het niet meer??


hier wel

---------- Toegevoegd om 10:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:18 ----------

Dan mag je idd niks doen. Good thing dat die meisjes zich wel braaf aan de regels houden :roflol: Zou overigens, als 't m'n dochter was, dat wijf ook niks aandoen, zou achter d'r ouders aan gaan.

waarom achter dr ouders aangaan? zij doet het toch, het ligt niet altijd aan de opvoeding, die kinderen naaien elkaar allemaal op.
 
Wat een kut opvoeding heeft dat wijf gehad..
 
Dan mag je idd niks doen. Good thing dat die meisjes zich wel braaf aan de regels houden :roflol: Zou overigens, als 't m'n dochter was, dat wijf ook niks aandoen, zou achter d'r ouders aan gaan.

Ben wel altijd benieuwd wat nou de aanleiding van zoiets kan zijn. Ik kan me echt nauwelijks voorstellen dat voor 't afpakken van een vriendje of een gestolen sigaret je zoiets doet.

Idd, eens zien of ze nog zo stoer is als er een bijl halverwege papa z'n kop zit. :p

Maar je weet de aanleiding natuurlijk niet, voor hetzelfde geld is ze lang gepest geweest ofzo.
 
Dan zie je maar weer wat een fucking apen dat het zijn, er is duidelijk 1 gozer iedereen tegen aan het houden die ze uit elkaar wil halen en zodra er een toch het verstand heeft om de pepperspray te willen afpakken komt hij er ook weer tussen zodat het niet lukt.

Begin steeds meer de neiging te krijgen mij te gaan bewapenen op straat zodat ik mijzelf kan verdedigen als de apenstorm over mij heen komt.

+1 voor Geert Wilders, het land uit met dat achterlijke volk en diegene die verantwoordelijk zijn voor de ''opvoeding'', als je het dat al kan noemen mogen van mij ook mee.
 
Dan zie je maar weer wat een fucking apen dat het zijn, er is duidelijk 1 gozer iedereen tegen aan het houden die ze uit elkaar wil halen en zodra er een toch het verstand heeft om de pepperspray te willen afpakken komt hij er ook weer tussen zodat het niet lukt.

Begin steeds meer de neiging te krijgen mij te gaan bewapenen op straat zodat ik mijzelf kan verdedigen als de apenstorm over mij heen komt.

+1 voor Geert Wilders, het land uit met dat achterlijke volk en diegene die verantwoordelijk zijn voor de ''opvoeding'', als je het dat al kan noemen mogen van mij ook mee.

Oei, infraction.
 
Dan zie je maar weer wat een fucking apen dat het zijn, er is duidelijk 1 gozer iedereen tegen aan het houden die ze uit elkaar wil halen en zodra er een toch het verstand heeft om de pepperspray te willen afpakken komt hij er ook weer tussen zodat het niet lukt.

Begin steeds meer de neiging te krijgen mij te gaan bewapenen op straat zodat ik mijzelf kan verdedigen als de apenstorm over mij heen komt.

+1 voor Geert Wilders, het land uit met dat achterlijke volk en diegene die verantwoordelijk zijn voor de ''opvoeding'', als je het dat al kan noemen mogen van mij ook mee.

Geert Wilders zegt dat negers het land uit moeten?

The angry white male is strong in you
 
Die neger staat mooi in beeld, die krijgt haar straf wel.
 
waarom zie ik dit nou nooit live gebeuren verdomme

oja, limburg
 
Stukje verderop staat een beroepsgerichte school + een ROC

Er staat minimaal 2x per week een ambulance of een politiebusje :o
 
Multiculturele samenleving at its finest.
 
Schokkend? kopschoppen op een nieuw niveau?
 
Back
Naar boven