Fitness Seller

Gestoorde kopschopster + pepperspray [ziek] (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

black vs white

kon niet zo goed zien wat het slachtoffer was. vgm gewoon nederlander maar ook weer turks??
 
Zijn weinig allochtonen in Limburg toch

Ja zeker in zo een dorp waar ik woon, wij hebben een dorpsneger en die zit vast volgens mij, en toch is de PVV hier het populairst van Nederland, waarom is mij een raadsel
 
Altijd weer die allochtonen, alle allochtonen terug naar allochtonistan! :mad:
 
Ja zeker in zo een dorp waar ik woon, wij hebben een dorpsneger en die zit vast volgens mij, en toch is de PVV hier het populairst van Nederland, waarom is mij een raadsel

Ik heb een keer een item op tv gezien waar ze een oude limburger vroegen waarom hij PVV ging stemmen. Zijn antwoord: vanwege al die fietsen. (zo'n zooitje ongeregelde 'geparkeerde' fietsen bij een station). Dus u denkt dat Wilders daar wat aan gaat doen? Ja.
 
Ik heb een keer een item op tv gezien waar ze een oude limburger vroegen waarom hij PVV ging stemmen. Zijn antwoord: vanwege al die fietsen. (zo'n zooitje ongeregelde 'geparkeerde' fietsen bij een station). Dus u denkt dat Wilders daar wat aan gaat doen? Ja.

redenering van mijn opa's en oma's is gewoon dat die zwerte gewoon maar moeten oprotten

terwijl we er bijna geen hebben
 
redenering van mijn opa's en oma's is gewoon dat die zwerte gewoon maar moeten oprotten terwijl we er bijna geen hebben

Het is inderdaad een raar fenomeen.
 
Dan zie je maar weer wat een fucking apen dat het zijn, er is duidelijk 1 gozer iedereen tegen aan het houden die ze uit elkaar wil halen en zodra er een toch het verstand heeft om de pepperspray te willen afpakken komt hij er ook weer tussen zodat het niet lukt.

Begin steeds meer de neiging te krijgen mij te gaan bewapenen op straat zodat ik mijzelf kan verdedigen als de apenstorm over mij heen komt.

+1 voor Geert Wilders, het land uit met dat achterlijke volk en diegene die verantwoordelijk zijn voor de ''opvoeding'', als je het dat al kan noemen mogen van mij ook mee.

En wat met achterlijke Nederlanders? Want geloof me, die zijn er ook.
 
Steensteen mag niet stemmen

Mag wel stemmen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze democratie faalt wederom.
 
ik zag net op fb ergens een filmpje voorbij komen dat het slachtoffer dader was bij de dader als slachtoffer en ook kopschopte, dit was pittige wraak

snap je
 
Mensen die stemmen zijn dan ook voornamelijk retards en de potato partij wint.

mensen stemmen de laatste 15 jaar en het gaat steeds slechter met nederland.

politiek is gewoon de religie van deze tijd.
 
mensen stemmen de laatste 15 jaar en het gaat steeds slechter met nederland.

politiek is gewoon de religie van deze tijd.

Mensen stemmen op een partij omdat ''ze er altijd al op gestemd hebben'', dus nu doen ze dat maar weer.
 
Back
Naar boven