Fitness Seller

Gestoorde kopschopster + pepperspray [ziek]

Bezoekers in dit topic

Zijn er zeker, die mogen er van mij ook uit, geef ze maar aan duitsland of belgië.

:roflol:!

Mensen stemmen op een partij omdat ''ze er altijd al op gestemd hebben'', dus nu doen ze dat maar weer.

Voor een bepaalde kerngroep waar ja. Het is dan ook niet dat jouw politieke standpunten en die van de partijen van hot naar her springen, dus het is vrij logische dat je stem vaak die richting op gaat.
 
:roflol:!



Voor een bepaalde kerngroep waar ja. Het is dan ook niet dat jouw politieke standpunten en die van de partijen van hot naar her springen, dus het is vrij logische dat je stem vaak die richting op gaat.

Vooral de oudere generatie hebben geen benul wat er speelt en stemmen nog steeds op de SP :roflol:
 
Het eerste filmpje was dus een wraakactie. Dat mag van DBB. Case Closed.
 
Waar zijn alle internethelden die altijd en overal ingrijpen bij die soort gebeurtenissen?



Wat jammer dat ze er nooit zijn wanneer zulke dingen gebeuren.
 
die zitten veilig thuis achter hun pc.
 
http://www.dumpert.nl/mediabase/6645801/af839bca/wat_ging_er_vooraf_aan_de_pepperspray_actie_.html

Tsjah wat is het nou? als dit eerder heeft plaats gevonden is het verdiende loon toch?


Hmm kweenie, heb er niet heel goed naar gekeken maar lijken verschillende personages?

Waar zijn alle internethelden die altijd en overal ingrijpen bij die soort gebeurtenissen?



Wat jammer dat ze er nooit zijn wanneer zulke dingen gebeuren.

Het 2e ( of eigenlijk dus 1e? ) "gevecht" wordt onderbroken door iemand hoor.
 
Bitches they come and they go...
 
Steensteen mag niet stemmen Mag wel stemmen: http://waalderland.nl/verzorgingshu.../03/verstandelijk+gehandicapten-anjerzorg.jpg Deze democratie faalt wederom.

:mad::mad::mad:
Nooit leuk om zo goedkoop grappig proberen te doen met kwetsbare mensen! Als er een groep is die werkelijk niks met dit soort kudtincidenten te maken heeft dan zijn het dit soort mensen wel. Over stemmen en politiek gesproken, dit soort mensen die hadden bezigheden of werk in een sociale werkplaats of dagbesteding. Die zitten nu wegbezuinigd thuis zich zinsloos en overbodig te voelen. :mad: Dan kan je wel verstandelijk beperkt zijn maar zijn, zij bedenken niet dat je iemand zo kan molesteren. Zij geven je een kwijlzoen omdat ze blij zijn dat je er bent.
 
:mad::mad::mad:
Nooit leuk om zo goedkoop grappig proberen te doen met kwetsbare mensen! Als er een groep is die werkelijk niks met dit soort kudtincidenten te maken heeft dan zijn het dit soort mensen wel. Over stemmen en politiek gesproken, dit soort mensen die hadden bezigheden of werk in een sociale werkplaats of dagbesteding. Die zitten nu wegbezuinigd thuis zich zinsloos en overbodig te voelen. :mad: Dan kan je wel verstandelijk beperkt zijn maar zijn, zij bedenken niet dat je iemand zo kan molesteren. Zij geven je een kwijlzoen omdat ze blij zijn dat je er bent.

Oke, ben je zelf zo 1?
 
:mad::mad::mad:
Nooit leuk om zo goedkoop grappig proberen te doen met kwetsbare mensen! Als er een groep is die werkelijk niks met dit soort kudtincidenten te maken heeft dan zijn het dit soort mensen wel. Over stemmen en politiek gesproken, dit soort mensen die hadden bezigheden of werk in een sociale werkplaats of dagbesteding. Die zitten nu wegbezuinigd thuis zich zinsloos en overbodig te voelen. :mad: Dan kan je wel verstandelijk beperkt zijn maar zijn, zij bedenken niet dat je iemand zo kan molesteren. Zij geven je een kwijlzoen omdat ze blij zijn dat je er bent.

Heb helemaal niks tegen die mensen, het zijn misschien wel de liefste mensen van tegenwoordig!
Maar ik ben altijd van mening geweest dat stemrecht gebaseerd moet worden op intellect en niet op leeftijd.
Hoewel deze indirecte democratie dan nog steeds een schijndemocratie blijft, maar het is iig een stap vooruit.
 
Maar ik ben altijd van mening geweest dat stemrecht gebaseerd moet worden op intellect en niet op leeftijd.

Vriendinnen van me die 18 zijn stemmen op mensen die wel een leuke naam hebben, ook al doen ze VWO en zouden ze dus bij de intellectuelen moeten horen :o Alleen stemrecht voor intellectuelen is ook niet alles, wie bepaalt wie er intellectueel is, en of ze dat wel echt zijn of enkel schijnen? En het grote probleem dat dan een grote groep komt waar niet naar geluisterd, omdat men toch echt voor eigen succes stemt.

Hoewel deze indirecte democratie dan nog steeds een schijndemocratie blijft, maar het is iig een stap vooruit

In een ideaal is er geen regering nodig en is iedereen met mekaar begaan, al is dat door de natuur van de mens gewoon niet maakbaar, helaas.
 
Vriendinnen van me die 18 zijn stemmen op mensen die wel een leuke naam hebben, ook al doen ze VWO en zouden ze dus bij de intellectuelen moeten horen :o Alleen stemrecht voor intellectuelen is ook niet alles, wie bepaalt wie er intellectueel is, en of ze dat wel echt zijn of enkel schijnen? En het grote probleem dat dan een grote groep komt waar niet naar geluisterd, omdat men toch echt voor eigen succes stemt.



In een ideaal is er geen regering nodig en is iedereen met mekaar begaan, al is dat door de natuur van de mens gewoon niet maakbaar, helaas.

Een gecategoriseerde (intellectuele) directe democratie.
Stemmen in categorieën (financieel/educatie/zorg etc.) voor elk is een soort certificaat nodig om te mogen stemmen.
Hoe dit certificaat behaalbaar zou moeten zijn, moet even goed over gediscussieerd worden.
Voorstellen kunnen door iedereen ingediend worden en iedereen mag stemmen op dit voorstel, waarna dit voorstel mogelijk doorschuift naar de gecertificeerde stemmers.

Natuurlijk hou je retards en mensen die voor eigen succes kiezen, maar het lijkt me een flinke vooruitgang op het huidig politieke systeem.


Ideaal = anarchy volgens jou?
 
Een gecategoriseerde (intellectuele) directe democratie.
Stemmen in categorieën (financieel/educatie/zorg etc.) voor elk is een soort certificaat nodig om te mogen stemmen.
Hoe dit certificaat behaalbaar zou moeten zijn, moet even goed over gediscussieerd worden.
Voorstellen kunnen door iedereen ingediend worden en iedereen mag stemmen op dit voorstel, waarna dit voorstel mogelijk doorschuift naar de gecertificeerde stemmers.

Natuurlijk hou je retards en mensen die voor eigen succes kiezen, maar het lijkt me een flinke vooruitgang op het huidig politieke systeem.

Een ommezwaai naar een bewuster onderwijs zou imo een grote stap zijn. Geen syllabus die je de dag voor de toets in je kortetermijngeheugen stamt en een leuk papiertje krijgt, want dat haalt zegt enkel wat over de hoe goed iemand kan functioneren met heel heel weinig tijd. Minder verplichte stof, meer focus op persoonlijke ontwikkeling. Want dan haal je pas het beste in het individu naar boven, wat in de huidige geïndividualiseerde liberale samenleving veel beter van pas komt.

In zekere zin gebeurd wat jij zegt nu namelijk al, maar dan via een andere weg;

Totstandkoming_Nederlandse_wetten.gif


De wetten gaan al langs een raad van adviseurs. Uiteindelijk bepalen wij alleen in welke richting de wetten ongeveer gaan door te stemmen op een richting. De kwaliteit van de plannen worden vooraf bepaald, wij bepalen direct enkel de kwantiteit van de doorgaande wetten.

Ideaal = anarchy volgens jou?

Het is meer een utopie, een perfecte samenleving waar iedereen vrij is om te doen en laten wat hij wil, maar wel gebonden is aan universele normen&waarden (gij zult niet moorden/stelen/etc.). Helaas is dat simpelweg niet maakbaar door de corrupte natuur van de mens.
 
Vriendinnen van me die 18 zijn stemmen op mensen die wel een leuke naam hebben, ook al doen ze VWO en zouden ze dus bij de intellectuelen moeten horen :o Alleen stemrecht voor intellectuelen is ook niet alles, wie bepaalt wie er intellectueel is, en of ze dat wel echt zijn of enkel schijnen? En het grote probleem dat dan een grote groep komt waar niet naar geluisterd, omdat men toch echt voor eigen succes stemt.



In een ideaal is er geen regering nodig en is iedereen met mekaar begaan, al is dat door de natuur van de mens gewoon niet maakbaar, helaas.

sinds ik 18 ben kijk ik ook om me heen en denk ik deze mensen zouden niet onconditioneel moeten mogen stemmen

100% srs
 
Back
Naar boven