XXL Nutrition

gestopt met anabolen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lorenzo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
1.432
Waardering
0
Zijn er toevallig meer mensen die vroeger anabolen hebben gebruikt en dit nu niet meer doen?
Persoonlijk heb ik tijdens het kuuren nooit ergens last van gehad.De problemen kwamen pas toen ik gestopt was met trainen en kuuren.Ik ben bijna 2a3jaar geplaagt door ontstekingen en pijnlijke gewrichten.Nu train ik bijna 2 jaar weer droog en heb ik nergens last meer van.
Is hier meer over bekent.
 
Misschien kan je ons vertellen:

Hoe oud je bent.
Wat je gebruikt hebt,
hoe lang enz.

denk ik wel interessant:o
 
Brrr...ja, ik ken ook iemand die dat heeft. Die heeft een titel op zijn naam staan ( de enige wedstrijd die hij gedraaid heeft overigens). De man gebruikte dus ook. Hetzelfde probleem wat jij verteld. Ik heb hem wel eens gespot met dumbbell drukken....damn, die ellebogen kraakte aan alle kanten. Het leek wel of er zand in zat!! :( :(
 
Ik ben nu 30 en ben net als de meeste begonnen met deca en dianabol.In het begin only en later ben ik gaan stacken.Het zwaarste wat ik gebruikt hebt waren combi met tes en anapolon.Alleen het resultaat van me eerste kuur heb ik nooit verbetert(waarschijnlijk omdat je dan ook echt leert om goed te eten)Ik heb me ook voorgenomen om nooit meer te gebruiken,maar ja nu het niet meer zo hard gaat in de sportschool begint het toch weer te jeuken.Alleen ben ik bang dat
ik al die negatieve effecten weer terug krijch.
 
Ik train nu bijna een jaar zonder anabolen. Het is niet altijd even makkelijk, maar verder bevalt het me erg goed. Ik zweet nu niet overmatig meer, heb weer een normale bloeddruk, geen toiletbezoek meer in de nacht, geen diarree meer, geen bolle kop meer en ik kan me weer concentreren op andere belangrijke dingen (een zware avondstudie).
Kortom: een tijdje niet gebruiken zorgt voor een welkome ontspanning.
Waarschijnlijk begin ik binnen drie maanden weer met een matig kuurtje om weer een paar kilootjes erbij te krijgen.
Ik ben nu 96 kg en wil graag rond de honderd zijn met een wat lager vetpercentage. Dat gaat me lukken!
Maar daarna wil ik niet vaker dan ongeveer twee kuurtjes per jaar gebruiken die niet langer duren dan een week of 8-10.
 
Goed he,nog steeds niet gebruikt.Ik zit nu op de 95 kilo bij een percentage van ongeveer 14%.Ik wil als ik 40 ben de 100 aantikken bij dezelfde vetpercentage.Moet lukken toch 1kilo per jaar.
 
bumpje van bijna 6 jaar???

:roflol: EPIC :roflol:
 
Laatst bewerkt:
wat waren je stats dan in 2002 ?
 
Wist je dat het nog steeds jeukt.Zal nog steeds wel eens een keer een kuurtje met groeihoroon willen doen.
 
Geloof ik best ... dat is eigenlijk ook de reden waarom ik nog geen kuurtje heb gepakt.
Volgens mij is het net zoals roken, eens het erin zit, krijg je het nooit meer eruit
 
ik train soms ook meer dan een jaar zonder iets te gebruiken, maar ik heb nooit zwaar gekuurd. ik doe nu af en toe een lichte ondersteuning. ik ben sinds eergisteren 49 jaar. ik heb ook pas de eerste keer gebruikt toen ik de 40 al voorbij was. voor mij eenvoudige kuurtjes. bvb 10 weken test (250 of 500mg per week) met wat proviron. binnenkort misschien weer is een winstrolleke van 6 weken. voor echte bb'ers zijn dit wel geen kuren maar ik heb er dan achteraf ook geen problemen mee en voor mijn lichaam waarschijnlijk ook niet echt schadelijk.
 
Ik train nu bijna een jaar zonder anabolen. Het is niet altijd even makkelijk, maar verder bevalt het me erg goed. Ik zweet nu niet overmatig meer, heb weer een normale bloeddruk, geen toiletbezoek meer in de nacht, geen diarree meer, geen bolle kop meer en ik kan me weer concentreren op andere belangrijke dingen (een zware avondstudie).
Kortom: een tijdje niet gebruiken zorgt voor een welkome ontspanning.
Waarschijnlijk begin ik binnen drie maanden weer met een matig kuurtje om weer een paar kilootjes erbij te krijgen.
Ik ben nu 96 kg en wil graag rond de honderd zijn met een wat lager vetpercentage. Dat gaat me lukken!
Maar daarna wil ik niet vaker dan ongeveer twee kuurtjes per jaar gebruiken die niet langer duren dan een week of 8-10.

Anabolen is gewoon ****ing troep, zou er zelf nooit aan beginnen, als je al die na effecten leest. Het verstoord je hele harmonale huishouding, en je kan er op latere leeftijd, zelfs als je al jaren gestopt ben met gebruiken nog last van krijgen, zoals hartklachen. Ik hou het wel bij eiwit shakes, aminozuren, vitaminen etc etc etc.
 
Anabolen is gewoon ****ing troep, zou er zelf nooit aan beginnen, als je al die na effecten leest. Het verstoord je hele harmonale huishouding, en je kan er op latere leeftijd, zelfs als je al jaren gestopt ben met gebruiken nog last van krijgen, zoals hartklachen. Ik hou het wel bij eiwit shakes, aminozuren, vitaminen etc etc etc.

bwa als ik de acne niet kreeg valt het allemaal wel mee hoor, beter een kuurtje af en toe dan volop feesten elk weekend en zuipen zoals meerendeel van de jeugd en jong volwassen doen, die gaan daar later ook wel lichte schade (miss niet merkbaar van buitenaf) aan overhouden.

ik ga ook een tijdje naturel trainen, kan ook eens geen kwaad maar is wel met wat tegenzin :D
 
Beter een kuurtje af en toe dan volop feesten elk weekend en zuipen zoals meerendeel van de jeugd en jong volwassen doen

Zeker waar maar....

Acne is het alle ergste wat er is.....echt k*t...ik kuur niet maar heb altijd wel ergens een paar dikke puisten en ook altijd in me gezicht.
Diepe haat voor acne...ik zit zelfs te denken totaal te stoppen met whey (wat ik echt alleen na het trainen gebruik 40 gram).
Ze blijven maar terug komen.....dat terwijl ik 80mg roa per dag slik.

Wat ik de er mee wil zeggen is dat is mijn angst als ik aan kuren denk...reden nr1 om het niet te gaan doen.
 
Tja....acne is altijd k*t! Heb het zelf ook gehad (puur van de AAS daarvoor had ik het nooit). Gelukkig is het nu weer weg maar acne is idd een van de rotste bijwerkingen van AAS. Denk zelf wel dat het komt omdat het merendeel een te grote hoeveelheid gebruikt...allemaal die afvaltroepen kunnen er niet uit door de urine dus komt het eruit in de vorm van acne. Ook niet met je verstand kuren zorgt voor acne, omdat je dan schommelende bloedwaarden kunt krijgen.
 
gyno lijkt me het ergste, als ik sommige filmpjes zie van mannen met vrouwen tieten...
 
Goed he,nog steeds niet gebruikt.Ik zit nu op de 95 kilo bij een percentage van ongeveer 14%.Ik wil als ik 40 ben de 100 aantikken bij dezelfde vetpercentage.Moet lukken toch 1kilo per jaar.

bij welke lengte ?
zelfs 1 KG per jaar gaat op een gegeven moment moeilijk worden, maar zeker nog wel te doen....
 
Back
Naar boven