Fitness Seller

gestopt met anabolen

Bezoekers in dit topic

heeft niks met hoeveelheden te maken, je kan zelfs vol puisten staan van 2 x 25mg proviron per dag of laat zeggen 4 dbolls ofzo, ik had bv van test/Trenbolone niet echt veel puisten de eerste keer, echt goed meegevallen, laatste keer zelfde hoeveelheid, maar 7 weekjes, geen tabs, geen drank, geen feesjes , alleen maar goeie voeding en ik zag eruit als een krater, kbedoel wasss uppppp **** die shit echt waar, ik haaat het gewoon, maar langs de ene kant, als ik GEEN enkel puistje van kuren zou krijgen had ik wel al meer gevlamd misschien, ik had nu al schrik als ik ergens nog maar hoorde dat je er acne van kon krijgen, ik zuip trouwens ook nog maar 50gr shake per dag, vroeger 4 x 50gr, maakt geen klote uit allemaal.

waar ik geen **** van snap is de pro's en ook amateurbodybuilders, je zou nu nog zeggen ze hebben af en toe een puistje maar nee ,en kom niet af met in het echt wel, ik ben FIBO geweest en daar had GEEN enkele van die monsters acne en daar waren genoeg buffels van 125 pure grany muscle.

niet te snappen...
 
bij welke lengte ?
zelfs 1 KG per jaar gaat op een gegeven moment moeilijk worden, maar zeker nog wel te doen....

178,en het gaat zeker moeilijk worden.Maar dat is dan ook de uitdaging.
 
heeft niks met hoeveelheden te maken, je kan zelfs vol puisten staan van 2 x 25mg proviron per dag of laat zeggen 4 dbolls ofzo, ik had bv van test/Trenbolone niet echt veel puisten de eerste keer, echt goed meegevallen, laatste keer zelfde hoeveelheid, maar 7 weekjes, geen tabs, geen drank, geen feesjes , alleen maar goeie voeding en ik zag eruit als een krater, kbedoel wasss uppppp **** die shit echt waar, ik haaat het gewoon, maar langs de ene kant, als ik GEEN enkel puistje van kuren zou krijgen had ik wel al meer gevlamd misschien, ik had nu al schrik als ik ergens nog maar hoorde dat je er acne van kon krijgen, ik zuip trouwens ook nog maar 50gr shake per dag, vroeger 4 x 50gr, maakt geen klote uit allemaal.

waar ik geen **** van snap is de pro's en ook amateurbodybuilders, je zou nu nog zeggen ze hebben af en toe een puistje maar nee ,en kom niet af met in het echt wel, ik ben FIBO geweest en daar had GEEN enkele van die monsters acne en daar waren genoeg buffels van 125 pure grany muscle.

niet te snappen...

Zal dat niet te maken hebben met de hoge dosissen groeihormoon
 
Geloof ik best ... dat is eigenlijk ook de reden waarom ik nog geen kuurtje heb gepakt.
Volgens mij is het net zoals roken, eens het erin zit, krijg je het nooit meer eruit

Yep, dat houd me ook telkens weer tegen :o
 
Maak je eigenlijk offcycle ook nog vooruitgang? :o

Hangt er beetje vanaf.. als ik een terugval heb gekregen ofzo (blessure, of stress/weinig tijd om te trainen), dan gain ik gemakkelijk nog offcycle.. Maar als ik net vrij zware cycles achter de rug heb en redelijk wat gegaind zal ik niets meer gainen tot de volgende kuur. Lijkt wel logisch ook want iedereen heeft een genetische max
 
mwa, niet veel. Ik zit nog niet aan mn genetische max, hoop ik, maar dat valt niet echt mee, het is meer een kwestie van het resultaat goed vasthouden, wat ook weer een uitdaging op zich is. Meteen na de kuur begin ik met sups als creatine en glutamine, en een over een tijdje vang ik weer aan.
 
Back
Naar boven