AndroidHealthClinic

Gestopt met creatine en ben sterker geworden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JustSomeGuyOk

Novice
Lid geworden
6 jan 2017
Berichten
16
Waardering
2
Ter info ik sport 4x per week en nam creatine 1.5lang year round, altijd genomen via Megagrow en/of gewone creatine van xxl
Per set had ik rust van 60sec soms 2-3 minute ligt beetje aan wat ik doe

Ik ben er nu 1 week van af en ik moet zeggen dat kracht toename iets hoger maar mijn hypertrophy is nu gewoon insane
Laatst trainde ik bicep en kon maar door blijve gaan na een uur dacht ik dat ik gewoon nog een uur voluit kon gaan, in plaats van 60sec rust zoals ik altijd al dee voelde ik dat ik weer kon gaan na 30 sec
Na een uur lang te hebbe getraint moest ik gewoon tege mezelf zegge om te stoppe omdat ik haasts voelde dat ik een bicep tear of iets zou krijge of iets
Voor me bene ging ik net zo hard had gewoon een week last

Bicep routine:
HammerStrength one arm 75kg
Preacher curl 4x15 30kg
One arm dumbell preacher curl 3x8 10kg
Alternating Flexor incline dumbell curls 3x8 8kg
Incline dumbell curl 3x8 10kg
Standing one arm cable curl 3x15 10kg

waarschijnlijk aantal vergete wat ik toen dee ach..



tuurlijk was deze routine beetje overdreve voor alleen arme maar was effe lekker voor een keer
Gister dee ik chest en ging ik is kijke hoe mijn hypertrophy was in triceps met de tricep pushdown 5x15 en kon ook maar blijve doorgaan
geen idee maar gewoon voelt het alsof ik veel langer kan traine zonder creatine ???
of is dit zoon typische "placebo" effect of wat jet het wil noeme:rolleyes:

Las van genoeg mense die "minder sterk" ware geworde omdat ze ermee stopte, was benieuwd waarom ik maar door kon blijve gaan
 
Je had gewoon een goeie dag, komt echt niet omdat je gestopt bent met creatine hoor lol.
 
Je had gewoon een goeie dag, komt echt niet omdat je gestopt bent met creatine hoor lol.
Heb nu al 3 goeie dage achter elkaar dan, morge weer is bene kijke denk en kijke hoe het gaat
Maar als ik een goeie dag heb voel ik dat wel, dit voelde zeker wete anders aan
 
hypertrofie = spiergroei.

En verdiep je eens in hoe een degelijk schema eruit ziet want wat je nu doet slaat nergens op.
 
Wow man! Geen crea nodig nee! Gewoon een vol uur knalle met 50 sets biceps en als je toch verder kan zeker tege jezelf zegge ff rustig aan te doen anders knalle je mussels uit mekaar!
 
Sinds ik gestopt ben met creatine is mijn hypertrofie ook insane. Soms kijk ik even hoe mijn hypertrofie is, dan denk ik ''wow, mijn hypertrofie voelt echt lekker vandaag''.
 
Las van genoeg mense die "minder sterk" ware geworde omdat ze ermee stopte, was benieuwd waarom ik maar door kon blijve gaan
Apart, dit is echt de allereerste keer dat ik zoiets lees of hoor.
 
Gewoon een goede week,niets meer
en niets minder,geniet ervan zou ik zeggen,de slechte weken komen vanzelf weer,kijk maar naar Piana en Carver ,die weten daar alles van
 
Ik zou snel weer ON gaan man, straks verlies je al je mossels.
Hoe was je kuur geplant voor die 1,5 jaar? En waarom train je benen man, dat is voor pussys. Je kunt beter gewoon 5x in de week armen trainen (dag 1 biceps, dag 2 triceps, dag 3 biceps enzovoort)
Elke dag 10 gram creatine en 20 gram bcaa's erbij en je zult groeien.

Verder was je al erg goed bezig, jammer dat je off bent gegaan.
 
Ik zit op een gram tren en mijn gains zijn ook insane.
 
op 1 week tijd insane hypertrofie

Ik zou nog meer biceps oefeningen doen.
 
Creatine moet je ook snuiven.
 
Haha geweldig

Als jou bicep schema er al zo uitziet, met 40 sets, doe je voor je hamstrings zeker wel 50 sets?
 
Back
Naar boven