AndroidHealthClinic

gestopt na 1 week kuur

Bezoekers in dit topic

Sol Invictus

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
hallo

Ik was begonnen met een kuur 500mg test enanthaat en 200mg tren enanthaat maar ben gestopt omdat me vriendin er niet blij mee was.
Nu mijn vraag in hoeverre is mijn testosteron productie plat? of merk ik het niet na 1 injectie?

hallo

Ik was begonnen met een kuur 500mg test enanthaat en 200mg tren enanthaat maar ben gestopt omdat me vriendin er niet blij mee was.
Nu mijn vraag in hoeverre is mijn testosteron productie plat? of merk ik het niet na 1 injectie?

Waarom heb je het niet met haar besproken voordat je begon?

Lekker slim. Maar buiten dat, bepaald zij dan wat je wel en niet kan doen?!

• Topic Starter Topic Starter
idd niet slim maar zou graag antwoord op me vraag willen

alleen je cholesterol is wa ontregeld dit komt zeer snel weer goed.
Maare kerel je stopt toch niet na 1 injectie omdat je vriendin het zegt.

Je bespreekt het op voorhand en dan kan je het misschien niet aan beginnen.
Maar toch niet als je al een injectie hebt gezet. En je gear hebt.

Wat had je verwacht dan van der? Dat ze t goed zou vinden of niet door zou hebben?

Je druk maken over je herstel na 1 injectie is waarschijnlijk schadelijker dan die ene injectie.

• Like
Waarderingen: Papanilala en GoodGuy
Maak je geen druk. Als je helemaal zeker wilt zijn laat je bloed prikken over een paar maandjes en kijk je of alles binnen de gezonde waardes valt.

Ik voel voor je, toch maar even iets beter voor bereiden de volgende keer ;)

Ff serieus, die ene spuit gaat niet veel doen. Bloedprikken kan, maar lijkt mij in dit eval alleen maar zonde van je geld.

Zou het nog een keer goed bespreken en dan afmaken. Mijn vriendin wilt het ook niet maar je bepaalt toch zelf wel hoe en wat..

waarom was je vriendin er niet blij mee dan?

goed dat je gestopt bent. nu weer verder en wetend dat aas serieuze shizzle is.

duidelijk gevalletje BETA

Gewoon strafpunten uitdelen en haar niet meer nken, als jij je kuurtje niet mag doen..

Terug
Naar boven