Fitness Seller

Gestopt na 3 jaar blast / cruise. Mijn ervaring.

Bezoekers in dit topic

Hey ik ben ook gestopt na 3 jaar blast en cruise.
Echter heb ik zelf ooit hcg gebruikt.
Ik ben wel gezakt van 110kg op 12% naar 93kg op 15-17%. Maar heb ook niet meer deftig kunnen eten en trainen doordat ik in gevangenis zat.
Hoe zwaar zijn de problemen met je libido?
Ikzelf krijg hem bv amper ng omhoog en seks is onmogelijk geworden
keep it gangsta yo
 
Interessant topic! Ik, als natty, lees precies hetgeen waarom ik niet aan de AAS begonnen ben. Ik lijk te begrijpen dat zo lang je gebruikt, je beyond je natuurlijke limits gaat, maar zo gauw je stopt, het dus ook weer terugzakt naar je “ideale natuurlijke balans” even los van de sides, wat is dan het nut, als je je gains niet kan behouden, wanneer je er vanuit gaat dat je toch ook wel weer eens gaat stoppen En dan alles weer teruggaat naar “normaal” ?

Het terug zakken is altijd kut, alleen het ligt er ook aan hoever je terug zakt..
Ik stopte op 95kg, en nu na 5 maanden weeg ik 93kg (ben weer wat aangekomen de laatste weken)
Dus de terugval is minimaal.
Mocht het zo zijn geweest dat ik was terug gevallen naar 85kg dan had ik nooit meer een spuit aangeraakt want dat zou het niet waard zijn.

Maar mijn mening is dat je niet alleen moet kuren omdat je groter en sterker wil worden.

Dat klinkt raar maar ik zal het even uitleggen:
Stel dat jij tijdens een kuur ontzettend veel last hebt van allerlei bijwerkingen je voelt 3 maanden kut, kan niet slapen en je zit niet lekker in je vel.. dan is het beter om het gewoon niet te doen.

Ikzelf heb vrijwel geen last van bijwerkingen, naast wat overmatig zweten en soms een slapeloze nacht is er niets wat in negatieve zin veranderd.

In positieve zin verandert er wel veel.. je zit maanden lang vol met energie, het sporten gaat beter, je zit lekker in je vel.

Dus naast dat je tijdens een kuur groter en sterker wordt voel ik me 3 maanden super chill.
Dat ik zodra ik stop weer terug val naar mijn 'normale' stats dat is iets wat je van te voren weet, dat is natuurlijk altijd kut.. Maar dat is de reden dat ik heb gekozen voor een blast / cruise van 3 jaar omdat je dan die terugval niet hebt.
 
Hey ik ben ook gestopt na 3 jaar blast en cruise.
Echter heb ik zelf ooit hcg gebruikt.
Ik ben wel gezakt van 110kg op 12% naar 93kg op 15-17%. Maar heb ook niet meer deftig kunnen eten en trainen doordat ik in gevangenis zat.
Hoe zwaar zijn de problemen met je libido?
Ikzelf krijg hem bv amper ng omhoog en seks is onmogelijk geworden

Libido is inderdaad wel een tijd zo goed als helemaal wel geweest, maar dat is nu weer normaal. Maar vergeleken met tijdens een kuur is het helemaal niks natuurlijk.

Verder heb ik gelukkig geen problemen gehad met het krijgen van een erectie.. Ik heb het wel een keer gehad tijdens een kuur maar toen ik wat veranderde was het na 2 weken weer goed gekomen.

Anders moet je kamagra proberen? Toen ik tijdens mn kuur problemen had heb ik 50 tabs gekocht en daarvan heb ik er uiteindelijk 4x een halve gebruikt... Dus heb er nog 48 liggen :p
 
Ook na 2 jaar blast en cruise of gegaan, nu 8 maanden verder en ben 5kg massa verloren en 5% vet omhoog gegaan, train nog wel iedere week 5x.
Enige waar ik nog steeds last van heb is dat ik dagen heb ik dat ik ongelofelijk moet ben, het lijkt ook wel alsof ik nooit uitgerust wakker word. Na 4 maanden een bloedtest gedaan, toen was mijn oestrogeen nog uit range.
Ga morgen weer bloed trekken en kijken of er een oorzaak kan zijn van het moe zijn, wellicht dat mijn adrenal glands nog steeds aan het herstellen zijn...
 
Ook na 2 jaar blast en cruise of gegaan, nu 8 maanden verder en ben 5kg massa verloren en 5% vet omhoog gegaan, train nog wel iedere week 5x.
Enige waar ik nog steeds last van heb is dat ik dagen heb ik dat ik ongelofelijk moet ben, het lijkt ook wel alsof ik nooit uitgerust wakker word. Na 4 maanden een bloedtest gedaan, toen was mijn oestrogeen nog uit range.
Ga morgen weer bloed trekken en kijken of er een oorzaak kan zijn van het moe zijn, wellicht dat mijn adrenal glands nog steeds aan het herstellen zijn...

Wat heb je precies allemaal laten testen tijdens de bloedtest?

Ik heb dit zelf nog nooit gedaan maar wil het misschien wel gaan doen mocht ik toch nog ergens last van krijgen..
 
Ik ben nu ruim een jaar off na 2,5 jaar blast en cruise. Ik heb geen nakuur gedaan en nooit hCG gebruikt.

Stats toen ik stopte: 1.90m, 118 kg en 13%.
Stats nu: 1.90m 123 kg en 22%.

Wel 3 maanden niet kunnen trainen vanwege een rugblessure, dus nu net weer begonnen met trainen. Vandaar dat mijn vetpercentage zo is opgelopen.
 
Back
Naar boven