XXL Nutrition

Gestopt Obee's Log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Obee

bodybuildingtanktops
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
10 dec 2009
Berichten
3.154
Waardering
686
Lengte
1m81
Massa
94kg
Vetpercentage
14%
Nou ik ga ook even een poging wagen.

Ben onlangs ook begonnen met me cut, dus wel mooie timing voor leuke progressie foto's.

Stats:

1,81
90kg
?%

Hier ff wat start foto's, kunnen wel iets verschillen qua data.
Foto's:
23lo2on.jpg

23oggp.jpg

j6k1ok.jpg

1zv3jfa.jpg


Posering kon beter, maar toch lastig recht te krijgen zonder spiegel.

Voor de rest bulkte ik eerder op 5500 kcal, en vervolgens 3800 en ik zit nu op 3500 ongeveer.

Weet niet of er interesse is, maar bestaat enkel uit Havermout, Eieren, Melk, Tonijn, Kip en Kwark. :o

Train 5 x in de week, namelijk:

Borst
Rug
Benen
Schouders
Rust
Armen
Rust

En ik cut nu lekker verder, en hoop dat ik een sick resultaat krijg.

In b4 vieze spiegel, vieze tafel, ben student come at me
 
Laatst bewerkt:
Ga je volgen! Je bent idd een smeerlap hehe..Maargoed als ik m'n vrouw niet had gehad zag het er bij mij ook zo uit.:)
heb ook heel lang een trainingsschema als jou gevolgd, ben er een tijd vanaf gestapt om meer rust dagen te creëren maar vind ik toch minder werken, nu kan je een groep lekker uit putten. En daarnaast zit op deze manier trainen mijn voeding ook beter, zit in het koppie maar werkt wel zo bij mij.
Vorige week weer met een schema van nagenoeg 1 spiergroep per dag begonnen, word volgens mij niet veel meer gehanteerd als ik de schema's hier zo op het forum zie.
 
Ga je volgen! Je bent idd een smeerlap hehe..Maargoed als ik m'n vrouw niet had gehad zag het er bij mij ook zo uit.:)
heb ook heel lang een trainingsschema als jou gevolgd, ben er een tijd vanaf gestapt om meer rust dagen te creëren maar vind ik toch minder werken, nu kan je een groep lekker uit putten. En daarnaast zit op deze manier trainen mijn voeding ook beter, zit in het koppie maar werkt wel zo bij mij.
Vorige week weer met een schema van nagenoeg 1 spiergroep per dag begonnen, word volgens mij niet veel meer gehanteerd als ik de schema's hier zo op het forum zie.

Ja vind dit ook echt veel fijner, deed eerder ook altijd borst/triceps e.d. samen, tijdje zelfs borst, triceps schouders. Maar dit heeft inderdaad mijn voorkeur, gewoon 1 spiergroep volgas, en naar huis.

Ik heb je trouwens gemist afgelopen zaterdag, was nu niks om naar te kijken tussen de setjes door.
 
:roflol::roflol::roflol::roflol: Is je tafel je 2e prullebak.

Succes in iedergeval. Ik ga je volge.
 
Ik heb je trouwens gemist afgelopen zaterdag, was nu niks om naar te kijken tussen de setjes door.

Klopt...kleine man is ziek, hield gisteren niks binnen..
 
Nice ik ga je volgen
 
Vandaag ff borst, paar maanden niet gebenched, denk doe ff stoer voor me log. Maar helaas :o

BP
9 x 90kg
7 x 90kg
11 x 80

Incline BP Smith
12 x 60
10 x 60
8 x 60

Incline DB press
8 x 32
7 x 32

Incline cable flyes
12 x 25
10 x 25
8 x 25

Machine flyes
12 x 60
10 x 60
8 x 60

Toen nog ff buik, not interesting ofc

Heb paar maanden terug nog 4 x 110 gedrukt, hoop maar dat ik een pussy ben geworden door me lage carbs.
 
Succes ermee! Je hebt al acceptabel vetpercentage dus met nog paar kg eraf moet het allemaal er strak uit gaan zien.
 
Succes ermee! Je hebt al acceptabel vetpercentage dus met nog paar kg eraf moet het allemaal er strak uit gaan zien.

Sterk voor een student ;)

Danku danku,

Vandaag even voorkant benen en kuiten.

Leg extension

12 x 30
10 x 30
8 x 30

met 1 been tegelijk:

12 x 25
10 x 25
8 x 25

12 x 20
10 x 20
8 x 20

standaing calf raises machine ding
12 x 75
10 x 75
8 x 75

seated calf raises eveneens machine ding
12 x 50
10 x 50
8 x 50

en toen weer lekker naar huis :trollface:
 
Ff schouders gedaan, op me verjaardag nog wel forever alone

Db shoulder press

12 x 30
10 x 30
8 x 30

Barbell front raise

12 x 30
10 x 30
8 x 30

Seated side raise
12 x 14
10 x 14
8 x 14

Seated one arm side raise
12 x 14
10 x 14
8 x 14

Achterkant schouder machine ding
12 x 60
10 x 60
8 x 60

DB achterkant schouders
12 x 14
10 x 14
8 x 14

En toen nog even buik

En ik kan nu paar dagen niet sporten, ga een weekendje weg. Maar no worries, ik kom sowieso aan me proteinz en kcalz.
 
Congratz met je birthday!
 
gratz en fijn weekend dan!
 
Fua, gewoon srs 3 kilo verloren, nog maar 86 nu, wut.

Maar goed, borst getrained en even buik:

BP (deed even setje mee)
6 x 100

Incline bp smith
8 x 70
8 x 70
8 x 70

Machine press plate loaded
8 x 100
8 x 100
7 x 100

Cable incline flyes
8 x 25
6 x 30
8 x 25

Machine flyes
8 x 70
8 x 70
8 x 70

En nog even buik, was wel lomp warm in de gym.
 
Vandaag lekker rug, echt lomp warm, maar goed, all for the gainz.

Pull ups
8 x BW
8 x BW
6 x BW

LAt pulldown behind neck
8 x 65
8 x 70
8 x 70

Bent over rows
4 x 90 (wut :P)
8 x 70
8 x 70

Machine rows
8 x 90
8 x 90
8 x 90

Achterkant schouders machine
8 x 70
8 x 60
8 x 60

En dat was hem weer, deadlift geskipt i.v.m. zieke warmte. En zo weer uiteten voor de 4e dag achter elkaar, aww yeah.

Alleen me kuiten lopen echt fors achter, iemand tips? En die druppel op je been, hoe train je die specifiek?
 
Deadlift geskipt ivm zieke warmte? :P
Dude ik was gister iets voor jou bij FPA en het viel echt mee

Druppel op je been kan je goed trainen door Walking Lunges te doen met een stang in je nek. Pak je gewoon 30 kilo oid en loop je 20 ruime stappen.
Kuiten gewoon 2-3 keer per week 4 setjes en laatste setje drop setje, elke keer verschillende repranges varierend van 8 tot 20.
Zo heb ik ze althans groter gekregen.
 
Vandaag even snel benen, weer zieke warmte :o

Squat
8 x 100
8 x 110
8 x 110

Leg extensions
8 x 50
8 x 50
8 x 50

Leg curls
8 x 70
8 x 70
8 x 70

Standing calf raises
8 x 75
8 x 75
8 x 75

Seated calf raises
8 x 50
8 x 50
8 x 50

En toen weer lekker naar huis.





Deadlift geskipt ivm zieke warmte? :P
Dude ik was gister iets voor jou bij FPA en het viel echt mee

Druppel op je been kan je goed trainen door Walking Lunges te doen met een stang in je nek. Pak je gewoon 30 kilo oid en loop je 20 ruime stappen.
Kuiten gewoon 2-3 keer per week 4 setjes en laatste setje drop setje, elke keer verschillende repranges varierend van 8 tot 20.
Zo heb ik ze althans groter gekregen.

Zal die lunges even proberen! En kuiten zovaak ja? En wie ben jij dan, of heb ik je nooit gesproken?

Bedankt voor de info in ieder geval.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven