AndroidHealthClinic

Gestopt + vraag

Bezoekers in dit topic

doemaariets

Novice
Lid geworden
9 sep 2022
Lengte
1m75
Mede bb’ers,

Wegens omstandigheden per direct moeten stoppen met cruise 150 mg pw sinds zaterdag.

Sinds gister enorm duizelig en misselijk met momenten kan dit zijn door het stoppen lijkt me niet toch aangezien test-e half waarde tijd heeft ? Iemand hier bekent mee.

Verder van plan over 2 weken starten met nolva, zouden jullie adviseren om idd 2 weken te wachten of eerder aangezien 150 natuurlijk een stuk lager is als 500mg bijvoorbeeld.

Bedankt alvast.

Hoe is je bloeddruk ?

Waarom wil je nakuren van cruise op 150mg ?
Met 28j herstel je normaalgesproken prima. active-life van test e is ~ 10 dagen.
Halfwaarde dus ~5 dagen.

Voor een cruise zat een blast en sws ligt je eigen test plat. En wat was je blast en hoe lang cruise je nu? Er heerst weer van alles ook deze heb ik eerder gehoord dus zal niet daaraan liggen. In mijn optiek altijd beter om even na te kuren ivm oestrogeen en om alles wat sneller in balans te krijgen.

3 maanden blast , 3 maanden cruise de bedoeling was nog eens blast en dan tijdje off . Helaas door hartspier dikte issues (bevestigd door meerdere doktoren) gekozen om nu te stoppen.

Soms gaat gezondheid voorop he haha.
Daarom vroeg ik me idd af gaat het nuttig zijn nakuren (wat trouwens nooit wetenschappelijk bewezen is dat het ook echt helpt). Of voor zekerheid gewoon ff 4 weekjes 20mg nolva.

3 maanden blast , 3 maanden cruise de bedoeling was nog eens blast en dan tijdje off . Helaas door hartspier dikte issues (bevestigd door meerdere doktoren) gekozen om nu te stoppen.

Daarom vroeg ik me idd af gaat het nuttig zijn nakuren (wat trouwens nooit wetenschappelijk bewezen is dat het ook echt helpt). Of voor zekerheid gewoon ff 4 weekjes 20mg nolva.
Gezondheid is altijd het belangrijkste.
De hartspier kan zich weer herstellen en een laag test niveau is ook ongezond en vind je lichaam niet leuk. Je hebt dus een echo gehad en hartfilmpjes etc? Wat heb je in verleden gebruikt? Wat de perfecte nakuur is weet ik niet ik weet wel dat ik dat ook is niet gedaan heb maar mijn bf schoot toch wel sneller omhoog wat ten nadelen komt van je testosteron.

Overigens zal die 150 mg test niet de oorzaak zijn lijkt mij.

Overigens zal die 150 mg test niet de oorzaak zijn lijkt mij.
Er is toenemend bewijs voor een significante verhoging op het ontstaan van hart- en vaatziekten bij patiënten met een laag testosterongehalte. Verschillende studies hebben aangetoond dat het hebben van een laag testosterongehalte meer risico geeft op het ontwikkelen van een hartinfarct dan roken.6 dec 2021

Er is wel degelijk een kans op een verdikte hartspier (wat veel sporters ook al van zichzelf hebben) door lang misbruik te maken van testosteron.
Nou noem ik 6 maanden niet heel lang natuurlijk.
Maar daarom ervoor gekozen om nu ermee te stoppen en inderdaad als het van de test e komt dan zal het binnen 6 a 8 maanden weer goed herstellen.

Heb inderdaad een Echo ecg etc gehad hieruit is dat gebleken, ook niet meteen iets ernstigs waarschijnlijk merk je er nooit iets van.
ik zal voor de zekerheid normale protocol van 2 weken na de laatste injectie 4 weken een nakuur van 20mg nolva per dag doen.

Er is wel degelijk een kans op een verdikte hartspier (wat veel sporters ook al van zichzelf hebben) door lang misbruik te maken van testosteron.
Nou noem ik 6 maanden niet heel lang natuurlijk.
Maar daarom ervoor gekozen om nu ermee te stoppen en inderdaad als het van de test e komt dan zal het binnen 6 a 8 maanden weer goed herstellen.

Heb inderdaad een Echo ecg etc gehad hieruit is dat gebleken, ook niet meteen iets ernstigs waarschijnlijk merk je er nooit iets van.
ik zal voor de zekerheid normale protocol van 2 weken na de laatste injectie 4 weken een nakuur van 20mg nolva per dag doen.
Mij hoor niet net zeggen dat misbruik van aas en as niet nadelig is voor je hartspier hoewel HGH hier nog veel meer invloed op heeft.
Ik weet wel dat een laag test niveau slecht voor je is en dat trt geen nadelige gevolgen zouden hebben voor je hartspier.
Waarschijnlijk had je dit al voordat je je kuur begon.

Mij hoor niet net zeggen dat misbruik van aas en as niet nadelig is voor je hartspier hoewel HGH hier nog veel meet invloed op heeft.
Ik weet wel dat een laag test niveau slecht voor je is en dat trt geen nadelige gevolgen zouden hebben voor je hartspier.
Waarschijnlijk had je dit al voordat je je kuur begon.
verkeerd begrepen, tuurlijk is de kans groot dat ik het voor het gebruik al had 100%.
Maar geen onnodige risico's nemen met een blast en het alsnog gaan verergeren.

Er is toenemend bewijs voor een significante verhoging op het ontstaan van hart- en vaatziekten bij patiënten met een laag testosterongehalte. Verschillende studies hebben aangetoond dat het hebben van een laag testosterongehalte meer risico geeft op het ontwikkelen van een hartinfarct dan roken.6 dec 2021
Patiënt klinkt gelijk zo heftig, maar zelfs ik had daar last van. Te veel duur trainingen en te weinig de juiste voeding. Voelde me moe en vlak, maar zeker geen patiënt. Ik trainde zo 'n 10 uur in de week, naast 32uur werken. Logisch dat je soms moe bent.
En hartklachten. Ik dacht griep, hartslag wilde niet meer omhoog, huisarts dacht cardioloog.

Door dom geluk ( vriendin wilde weer lid van sportschool worden en abonnement voor 2 was voordeliger) geswitched naar krachttraining en goede voeding en tot mijn verbazing voelde ik mij in een paar weken 10 jaar jonger.

Patiënt klinkt gelijk zo heftig, maar zelfs ik had daar last van. Te veel duur trainingen en te weinig de juiste voeding. Voelde me moe en vlak, maar zeker geen patiënt. Ik trainde zo 'n 10 uur in de week, naast 32uur werken. Logisch dat je soms moe bent.
En hartklachten. Ik dacht griep, hartslag wilde niet meer omhoog, huisarts dacht cardioloog.

Door dom geluk ( vriendin wilde weer lid van sportschool worden en abonnement voor 2 was voordeliger) geswitched naar krachttraining en goede voeding en tot mijn verbazing voelde ik mij in een paar weken 10 jaar jonger.
Top!
Mijn cardioloog zei: stoppen met krachttraining en beter duurtraining gaan doen of ga bij de scouting of zo😂Ook hartspier dikker. Ik had hier niet een goed gevoel bij en ben gewoon verder gaan kuren jaar later weer hartonderzoek. Heb gevraagd naar een andere cardioloog omdat de ander naar mijn gevoel bevooroordeelde was. Uitlag: hart is perfect.

Top!
Mijn cardioloog zei: stoppen met krachttraining en beter duurtraining gaan doen of ga bij de scouting of zo😂Ook hartspier dikker. Ik had hier niet een goed gevoel bij en ben gewoon verder gaan kuren jaar later weer hartonderzoek. Heb gevraagd naar een andere cardioloog omdat de ander naar mijn gevoel bevooroordeelde was. Uitlag: hart is perfect.
Herken dit wel. Gewoon eerlijk aangegeven bij de cardioloog gebruik test op het moment.
Volgens deze man kan dat geen invloed hebben op het hart, de algemene kennis van dokters mist gewoon heel erg op dit punt.
Puur ook omdat er een stigma eromheen hangt helaas.

Herken dit wel. Gewoon eerlijk aangegeven bij de cardioloog gebruik test op het moment.
Volgens deze man kan dat geen invloed hebben op het hart, de algemene kennis van dokters mist gewoon heel erg op dit punt.
Puur ook omdat er een stigma eromheen hangt helaas.
Klopt! Een laag test niveau is gewoon slechter voor het hart en lichaam dan trt. Mijn cardiologen wisten letterlijk niks over testosteron.

Klopt! Een laag test niveau is gewoon slechter voor het hart en lichaam dan trt. Mijn cardiologen wisten letterlijk niks over testosteron.
100% alleen ik deed geen TRT omdat ik laag test niveau had maar meer rust van de blast om vervolgens weer in to blast te kunnen.
Dat laatste gaan we dus even skippen en eigen test weer op laten komen met meerdere bloedwaarde testen.

150mg test is in de range van trt

150mg test is in de range van trt
Kun je nou niet lezen of wat? Die gast zegt dat ie off wil gaan. Niet dat ie trt wil, hij vraagt niet "hoeveel mg zal ik zetten als trt". Nee, hij wil off. Zo moeilijk is dat toch niet?

Als je hiervan wilt nakuren is 4 weken op 10mg Nolva voldoende. Maar het is je eigen gevoel natuurlijk, net als om niet te nakuren

Back
Naar boven