AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Split momenteel:

Dag 1: rug hams
Dag 2: triceps biceps
Dag 3: schouders
Dag 4: rug biceps
Dag 5: quads kuiten
Dag 6: borst triceps

Uitvoering van oefeningen staat echt op nummer 1. Dwz bijna overal mega gecontroleerde bewegingen, slow negatives. Elke week proberen meer gewicht te doen. Ben alleen nog zoekende met quads want ik vind de apparaten hier niet zo heel chill. Squats al mee gestopt ivm knie irritatie en rugpijn maar ook de squatmachine kreeg ik rugpijn van. Dus komende training weer even iets anders uitproberen. Andere trainingen gaan allemaal top en kan elke week mooi omhoog in reps of gewicht.

Armen lijken ook mooi te groeien:
Bekijk bijlage 545683
Iets hogere rep range op je werksets zou ik dan sowieso enkele weken aanhouden om je knieën te ontlasten.

Hacks & legpress zijn goede alternatieve op de squat. Split squats, lunges en leg ext zou ik bewaren tot het einde van je workout zodra je benen al helemaal vol met bloed zitten en je sowieso al minder gewicht kunt gebruiken.

Je weet dat ik ook om de haverklap tegen knie klachten aanloop. M’n pezen en aanhechtingen krijgen het maar voor een X-aantal weken gehandeld om zwaar te squatten en dan moet ik echt weer over gaan op andere oefeningen of 10+ reps.

Eindigen met squatten is misschien ook eens wat om uit te proberen, gewicht is dan ook stukken lager.
 
Wellicht is het volume gewoon te hoog ondanks het snellere herstel door de AAS.
 
Ben pas sinds dit jaar m'n benen echt aan het trainen, maar als je last hebt van irritatie in je knie bij squat en last van Onderrug bij leg press. Is dan niet het enige wat overblijft de leg extension of minder diep squaten?

Lijkt me dat lunges oid ook je knie zullen irriteren..
Na laatste bericht een legday gehad zonder last. Inmiddels gelukkig weer bij mijn eigen gym met betere apparaten dus ik denk dat het probleem zo wel opgelost is. De leg presses waren gewoon niet zo fijn vond ik.
Iets hogere rep range op je werksets zou ik dan sowieso enkele weken aanhouden om je knieën te ontlasten.

Hacks & legpress zijn goede alternatieve op de squat. Split squats, lunges en leg ext zou ik bewaren tot het einde van je workout zodra je benen al helemaal vol met bloed zitten en je sowieso al minder gewicht kunt gebruiken.

Je weet dat ik ook om de haverklap tegen knie klachten aanloop. M’n pezen en aanhechtingen krijgen het maar voor een X-aantal weken gehandeld om zwaar te squatten en dan moet ik echt weer over gaan op andere oefeningen of 10+ reps.

Eindigen met squatten is misschien ook eens wat om uit te proberen, gewicht is dan ook stukken lager.
Gelukkig is platinum weer open nu. Ik denk dat ik bij platinum veel beter benen kan trainen. Atilla was niet verkeerd, maar die apparaten waren het allemaal NET niet. En ik zal denk ik gewoon maar moeten accepteren dat ik niet meer moet gaan squatten. Gelukkig ben ik er inmiddels achter dat er voldoende andere opties zijn. Bijvoorbeeld de pendulum squat heb ik echt gemist en de leg press die we hebben is ook top.
Wellicht is het volume gewoon te hoog ondanks het snellere herstel door de AAS.
Ik draai juist een vrij laag volume dus dat is het niet.
 
Split momenteel:

Dag 1: rug hams
Dag 2: triceps biceps
Dag 3: schouders
Dag 4: rug biceps
Dag 5: quads kuiten
Dag 6: borst triceps
Split ziet er leuk uit, ga je log zeker volgen.
 
Update

Alles gaat goed hier. Momenteel is mijn gewicht 113,4 kg. In 2,5 week van mijn blast is er nu 5 kg bij. Kracht gaat goed vooruit en ik heb het idee dat ik elke dag weer een stuk voller sta. Mensen gisteren bij platinum gym schrokken ook nogal behoorlijk toen ze me na een paar weken weer zagen.

Screenshot_20220117-193142_Instagram.jpg
 
Netjes, geen last van slaapapneu met zo een snelle gewichtstoename?
 
Netjes, geen last van slaapapneu met zo een snelle gewichtstoename?
Voor zover ik weet niet. Heb er niks over gehoord van Natty87 in elk geval. Heb wel enorm snel last van slapende handen tijdens het slapen. Werd afgelopen week regelmatig wakker ‘s nachts. Normaal slaap ik ook automatisch op mijn buik, maar nu werd ik vaak wakker op mijn zij en was mijn hand dan afgekneld geweest ofzo. :o
En mijn conditie gaat hard achteruit dus gelukkig kan ik bij platinum weer wat traplopen nu als cardio ipv van fietsen.
 
Voor zover ik weet niet. Heb er niks over gehoord van Natty87 in elk geval. Heb wel enorm snel last van slapende handen tijdens het slapen. Werd afgelopen week regelmatig wakker ‘s nachts. Normaal slaap ik ook automatisch op mijn buik, maar nu werd ik vaak wakker op mijn zij en was mijn hand dan afgekneld geweest ofzo. :o
En mijn conditie gaat hard achteruit dus gelukkig kan ik bij platinum weer wat traplopen nu als cardio ipv van fietsen.
Slapende handen komt waarschijnlijk omdat je armen nu wel dikker zijn dan 45cm koud.
 
Je hoofd lijkt steeds kleiner met zoveel massa :D
Normaal was mijn hoofd allang meegegroeid op dit gewicht:roflol:
Slapende handen komt waarschijnlijk omdat je armen nu wel dikker zijn dan 45cm koud.
Mogelijk wel. Bij op je zij slapen worden dikke armen geplet door je eigen gewicht, helemaal als je lats ook dik zijn. Heb het zelf ook meegemaakt.
Ik denk dat dit laatste inderdaad wel aannemelijk is. Je kunt minder makkelijk comfortabel liggen en er drukt meer gewicht op je ledematen natuurlijk als je daarop ligt.
 
Normaal was mijn hoofd allang meegegroeid op dit gewicht:roflol:


Ik denk dat dit laatste inderdaad wel aannemelijk is. Je kunt minder makkelijk comfortabel liggen en er drukt meer gewicht op je ledematen natuurlijk als je daarop ligt.
Je bekneld je zenuwen door je extra gewicht en positie waarin je ligt heeft je biceps niet zoveel mee te maken
 
Voor zover ik weet niet. Heb er niks over gehoord van Natty87 in elk geval. Heb wel enorm snel last van slapende handen tijdens het slapen. Werd afgelopen week regelmatig wakker ‘s nachts. Normaal slaap ik ook automatisch op mijn buik, maar nu werd ik vaak wakker op mijn zij en was mijn hand dan afgekneld geweest ofzo. :o
En mijn conditie gaat hard achteruit dus gelukkig kan ik bij platinum weer wat traplopen nu als cardio ipv van fietsen.
Heb je idd geen last van. Snurkt iets harder maar niet storend.
 
Nette pics 👌

Welke app gebruik je voor je voedingsschema? Is wel erg overzichtelijk zo met alle macro's naast elkaar.
En klopt het dat ananas helpt met extra vetverbranding (dacht ik een keer gelezen te hebben)? Of is er een andere reden waarom je dat in zoveel maaltijden verwerkt?
 
Nette pics 👌

Welke app gebruik je voor je voedingsschema? Is wel erg overzichtelijk zo met alle macro's naast elkaar.
En klopt het dat ananas helpt met extra vetverbranding (dacht ik een keer gelezen te hebben)? Of is er een andere reden waarom je dat in zoveel maaltijden verwerkt?
Gewoon myfitnesspal

En mijn coach schrijft het schema voor
 
Back
Naar boven