Fitness Seller

Getailleerde kleding

Bezoekers in dit topic

Centaur zei:
Waar ik me altijd aan erger is als je een shirt of overhemd zoekt in de maat XXL, en als je hem dan gaat passen, dat je er nog aan alle kanten uit scheurt. WTF man? als iets XXL is, maak het dan ook XXL! en niet een maat voor een gevorderde ecto. :mad:

:roflol:
 
@centaur

inderdaad. Bij de Zara bijvoorbeeld ziet een xl eruit als maat medium. En wie draagt nu die smalls van de zara? Zelfs bij Benchmarc zou die te krap zitten.
 
ben een klein ventje en het hetzelfde probleem .


niets past en dan koop ik een hemd dat me perfect pas bij de borst/schouders . dan kan ik nog 2dwergen vervoeren in de buikruimte
 
leGionellz zei:
bij we hebben ze getailleerde overhemden, prima voor de builders, al nemen die het probleem niet helemaal weg.

Thanks! Dat was ik nog vergeten te zeggen, overhemden is echt geen gezicht. Daar past mijn taille 4 x in.
Centaur zei:
Je kan ook flink doorbulken dat het bij de buik wat strakker gaat zitten. :D Kijk anders voor casual kleding even bij gorilla-wear, die zijn speciaal op BB'ers gericht.
Whaha ik zit juist in de bulk en die buik moet er nog af! Heb niet echt aanleg om dik te worden, dus heb echt een vadsig ecto-buikje.
 
Black Knight zei:
Thanks! Dat was ik nog vergeten te zeggen, overhemden is echt geen gezicht. Daar past mijn taille 4 x in.

Whaha ik zit juist in de bulk en die buik moet er nog af! Heb niet echt aanleg om dik te worden, dus heb echt een vadsig ecto-buikje.
hihi!
 
Ik ken ook nog wel een winkel in amsterdam voor speciale maten (voor grote en brede gasten). High & mighty heet de winkel. adres weet ik niet maar lijkt me niet zo moeilijk om te achterhalen
 
Shirts zijn echt een probleem, kom veel in de problemen met de borst omvang wel. Broeken moet ik nu ook wel juist naar wat wijder gaan kijken..

Truien gaan erg goed, Valt het ook niet zo erg op dat je zwaar aan fitness doet. Heb alleen nog geen idee wat ik met de zomer moet gaan dragen om watminder op te vallen
 
Je kunt er toch gewoon een kek riempje omheen doen :D
 
jordy zei:
ik heb het al gevonden cent.

naam: Big ed's
internet site: http://www.kleren-voor-grote-heren.nl/
openings tijden: Maandag gesloten.
Dinsdag t/m Zaterdag van 11.00 - 17.00
Dinsdag- en Donderdagavond alleen op Tel. afspraak
adres: Amsterdamsestraatweg 120, 3513 AL Utrecht
email: info@bigedsfashion.nl
maten: 2XL t/m 8XL

genoeg info zo?

ik ben er zelf nog nooit geweest, maar heb gehoord dat het een goede zaak is. succes.
:banana: :thumbup:
 
Ze verkopen flink hippe kleding bij Big Ed:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Centaur zei:
maar als jij of iemand een winkel in de buurt zoekt, vraag dat dan even.

dan kan ik je miss wel aan een adres helpen;)
 
lionel zei:
Ze verkopen flink hippe kleding bij Big Ed:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

is idd een beetje ouwe lullen kleding, maar hebben ook mooie maat pakken. en grote overhemden
 
lionel zei:
Ze verkopen flink hippe kleding bij Big Ed:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit ziet er op een of andere manier gewoon echt goor uit..

vaak is het probleem bij shirts en truien ook dat het bij de schouders wat strakker zit het heel vaag om je middel trekt. Dan krijg je van die vage plooien aan de zijkanten (net of je een dikkert bent).
 
jordy zei:
ik heb het al gevonden cent.

naam: Big ed's
internet site: http://www.kleren-voor-grote-heren.nl/
openings tijden: Maandag gesloten.
Dinsdag t/m Zaterdag van 11.00 - 17.00
Dinsdag- en Donderdagavond alleen op Tel. afspraak
adres: Amsterdamsestraatweg 120, 3513 AL Utrecht
email: info@bigedsfashion.nl
maten: 2XL t/m 8XL

genoeg info zo?

ik ben er zelf nog nooit geweest, maar heb gehoord dat het een goede zaak is. succes.

de tering!! 8XL. Mwah..
 
allemaal heel leuk die maatpakken van armani en shit, maar dat kan ik niet betalen.

welke normale winkels hebben goed passen kleding? met normaal bedoel ik jack&jones, forecast, rambam dat soort winkels.
 
Avirex
Sean john polo's
Lacoste overhemden
Girbaud
 
gewoon kopen wat je mooi vind en achteraf in laten nemen/tailleren dat is de enige optie om nog in een beetje mooie kleding te kunnen lopen!
 
Onemike zei:
Ik ken ook nog wel een winkel in amsterdam voor speciale maten (voor grote en brede gasten). High & mighty heet de winkel. adres weet ik niet maar lijkt me niet zo moeilijk om te achterhalen

High & Mighty ben ik ook weleens geweest. Die shirts/overhemden zijn ook zo vormloos als wat. Bij de schouders net zo wijd als bij de taille. Geen gezicht.
 
Back
Naar boven