AndroidHealthClinic

Getting a little stronger..

Bezoekers in dit topic

Training van vandaag.

Squat
3x5x90 easy, volgende week de 95

Bench
3x5x62x5 ging lekker!

Deadlift
Gaat laatste tijd heel slecht :( Nadat ik die 160 gepakt heb krijg ik er niet meer uit dan 130x1.
Misschien ga ik de deadlift er een tijdje uithalen en vervangen voor goodmornings ofzo. Baal er wel erg van de laatste weken.

Deadlift van vandaag
5x100
 
jammer van die deadlift, maar toch nette training neergezet!
binnenkort kan jegewoon weer knallen met de dl
 
Misschien de deadlift gewoon een weekje niet meer doen, je onderrug gewoon ff rust gunnen. Maar waarom krijg je er niet meer uit dan? pijn?
 
@ mike/spencer

Denk dat mijn onderrug de stress even niet aankan bij de deadlift. Heb ook wel wat pijntjes voelt ook stijf aan. Maar bij de Squats gaat het gewoon lekker en heb er geen last van eigelijk.

Maar op het dode punt van de deadlift wil die rug gewoon niet meehelpen. Zal gewoon is een kleine tijd stoppen met de deadlift. Ik denk dat ik maar gewone Bent over rows ga doen. Goodmornings geeft ook weer belasting op de onderrug.
 
Deadliften na Squat is ook niet echt de beste vorm van training in my opinion. ;)
 
Deadliften na Squat is ook niet echt de beste vorm van training in my opinion. ;)

Met starting strength squat je elke training.
Maar het ligt gewoon aan die onderrrug denk ik, heb er ook wat last van namelijk.
 
Hier een keertje foto's van de benen. Ze zijn 69 cm omtrek. Zal er eind dit jaar nog een foto van posten voor het verschil te bekijken :) Squatten maar dus !! :D

Dit is wel de eerste keer dat ik benen fotos maak, dus misschien zijn de poses niet perfect ;)
 
Laatst bewerkt:
Bij de zijkant moet je ietsjes door je knieen zakken en je hams tegen elkaar aanduwen. Zien ze er groter uit. ;)

---------- Toegevoegd om 21:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------

Hoe bedoel je dat?
Het zijn de meest doelgerichte oefeningen.

:roflol:

Eerst Squaten en later Deadliften zorgt voor lage Deadlifts doordat er tijdens het Squaten de onderrug al onder spanning komt. ;)
 
@ MinoSaures.

Zal er op letten, zoals ik al zei de eerste keer dat ik benen fotos maak dus er kan nog aan gesleuteld worden!
 
@ MinoSaures.

Zal er op letten, zoals ik al zei de eerste keer dat ik benen fotos maak dus er kan nog aan gesleuteld worden!

Snap ik. :)
Ziet er verder goed uit, mag natuurlijk wat droger maar goed daar moet ik maar niet over beginnen. :p
Goed bezig jongen! :thumbs:
 
Breaking news!

Bij mijn zus is er vandaag een baby'tje geboren :D. Dus de training zal naar morgen verzet worden.

Wilde het even melden, eten zal natuurlijk wel volop doorgan!
 
Er is toch nog getraind vandaag!
Had vanavond gelukkig tijd!

En wat voor een training.

Squat (voelde gelijk al dat er een PR inzat)
5x20
2x60
1x90
1x105
1x125 PR
1x130 parallel PR!!!

Heerlijk die 130! op weg naar de 140 :D

Bench Press
10x20
5x50
3x5x62.5

Rows
3x5x70

Heerlijke training dus!
Ik hoop binnenkort ook 85-90 te kunnen banken.
 
Breaking news!

Bij mijn zus is er vandaag een baby'tje geboren :D. Dus de training zal naar morgen verzet worden.

Wilde het even melden, eten zal natuurlijk wel volop doorgan!

Gefeliciteerd nog! Is het een jongen of een meisje geworden? :p

Er is toch nog getraind vandaag!
Had vanavond gelukkig tijd!

En wat voor een training.

Squat (voelde gelijk al dat er een PR inzat)
5x20
2x60
1x90
1x105
1x125 PR
1x130 parallel PR!!!

Heerlijk die 130! op weg naar de 140 :D

Bench Press
10x20
5x50
3x5x62.5

Rows
3x5x70

Heerlijke training dus!
Ik hoop binnenkort ook 85-90 te kunnen banken.

Goed gedaan sjaak! Maar parallel telt niet als PR, we only want to see full. :cool:
 
Tis een meisje geworden.

Parallel is goed genoeg voor pl wedstrijden geloof ik.
Die 125 was wel full.
 
Tis een meisje geworden.

Parallel is goed genoeg voor pl wedstrijden geloof ik.
Die 125 was wel full.

Errug netjes! Is parallel goed genoeg? ???
Ik vind full toch the way to go. :)
 
Parallel zie je volgens mij altijd op PL wedstrijden.

Maar full is het mooiste idd!
 
Parallel zie je volgens mij altijd op PL wedstrijden.

Maar full is het mooiste idd!

Ja dat is inderdaad zo, maar goed ik vind zelf een Squat alleen volwaardig als het daadwerkelijk een full is. :)
 
benen zijn al wel dik!
grats met je squat 130kg. dat is al wel bruut!
 
Back
Naar boven