XXL Nutrition

Getting a little stronger..

Bezoekers in dit topic

75 C&P zou inderdaad erg netjes zijn. Ik kan het nog niet maar goed het is voor mij dan ook alweer lang geleden dat ik dat heb gedaan.
 
Een week of 3 terug pakte ik de 70 erop. Maar ben nu weer wat sterker in me schouders geworden, en over 2 weken is die pr shizzle pas.
 
C&P had ik maar 1x geprobeerd en toen haalde ik niet hoger dan 5x50kg dacht ik. Is inmiddels aardig tijdje geleden, wil het eigenlijk wel nog een keer proberen! Zondag tijdens me griptraining dan maar even derin knallen! :D
 
C&P had ik maar 1x geprobeerd en toen haalde ik niet hoger dan 5x50kg dacht ik. Is inmiddels aardig tijdje geleden, wil het eigenlijk wel nog een keer proberen! Zondag tijdens me griptraining dan maar even derin knallen! :D

Zeker doen!

In mijn ogen is het 1 van de beste oefeningen,, iederen praat altijd maar over de grote 3, maar de clean and press is ook een killer hoor! Je spreekt alles ermee aan, rug, schouders, benen!
 
Vind wel en zeker met oefenignen als de C&P dat techniek voor gewicht moet gaan. Dus voordat je gaat maxen is het imo erg belangrijk te zorgen dat je techniek eerst goed zit.
 
Zeker doen!

In mijn ogen is het 1 van de beste oefeningen,, iederen praat altijd maar over de grote 3, maar de clean and press is ook een killer hoor! Je spreekt alles ermee aan, rug, schouders, benen!

Natuurlijk is het een heerlijke oefening maar het is wel in feite een PL oefening. :p
Ik deed het gewoon omdat het er zo gruwelijk eruit zag en ik vind het gewoon zo'n mooie oefening ik dacht fack it waarom niet, en tevreden was ik ermee! Zweette de tiefus en ik voelde de rush gewoon door heel me lichaam, heerlijk zeg! Kan niet wachten tot zondag. :cool:
 
Vind wel en zeker met oefenignen als de C&P dat techniek voor gewicht moet gaan. Dus voordat je gaat maxen is het imo erg belangrijk te zorgen dat je techniek eerst goed zit.

Techniek is redelijk onder de knie, explosie is er, en de sprong zit er ook echt in.
Natuurlijk is het een heerlijke oefening maar het is wel in feite een PL oefening. :p
Ik deed het gewoon omdat het er zo gruwelijk eruit zag en ik vind het gewoon zo'n mooie oefening ik dacht fack it waarom niet, en tevreden was ik ermee! Zweette de tiefus en ik voelde de rush gewoon door heel me lichaam, heerlijk zeg! Kan niet wachten tot zondag. :cool:

Ja zware oefening he! Hoge hartslag krijg ik er altijd van! Mja tis ook een goede strongman oefening.
 
Nice! Hebben ze ook bumper plates in de gym waar jij traint? Bij mijn gym is het namelijk zo dat ik niet kan failen want als dat gebeurt sla ik echt minimaal 3 spiegels en 2 beachboys helemaal naar zijn grootje.
 
Nice! Hebben ze ook bumper plates in de gym waar jij traint? Bij mijn gym is het namelijk zo dat ik niet kan failen want als dat gebeurt sla ik echt minimaal 3 spiegels en 2 beachboys helemaal naar zijn grootje.

Enkel gietijzeren, is wel minder mja :P

Gewoon voorzichtig laten zakken.
 
Training van vandaag!

Squat 3x5x95

Bench Press 3x5x67.5 lekker!

Deadlift 5x110

Squat en bench gaan echt lekker,, deadlift zie ik voorlopig nog geen nieuw PR in.
Woog vanochtend 98 kg op de nuchtere maag, wordt ook al wat droger.
 
Goeie training Pjanooz!! Mooie Bench en Deadlift ook. :D
 
Uh oh Panjooz, morgen is het precies 14 dagen geleden dat je zei dat je over 2 week de 3x5x100 zou squatten ;)
 
Uh oh Panjooz, morgen is het precies 14 dagen geleden dat je zei dat je over 2 week de 3x5x100 zou squatten ;)

Jup die is donderdag aan de beurt:)
 
we verwachten dat het je lukt :P
 
deadlift valt mee idd, maar bench is al erg netjes.
en die squat gaat je ook zeker lukken pjanooz!
 
goe bezig , keep it up + muziek is nice !
 
Training van vandaag:

Squat
6x20
3x60
2x90
3x5x97.5

Bench
10x20
3x40
2x60
3x5x67.5

Deadlift
3x80
2x100
5x115

Comment: Lekkere training, squats gingen heerlijk, conditioneel wordt ik ook weer beter. Hartslag ik rustiger tijdens oefeningen. Donderdag eindelijk de 3x5x100! En dan op de zaterdag 3x5x70 proberen te banken.
 
Back
Naar boven