XXL Nutrition

Getting a little stronger.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ga je volgen :thumb:
Lukt het jou om die 4000+ kcals redelijk clean te eten eigenlijk? 'k heb er zelf namelijk best wel moeite mee :mad:
 
Ja ik probeer de hele dag door veel brood/rijst/kipfilet en dat soort dingen te eten. Soms beetje niet clean tussendoor :P

Ziezo neem ik voor en na de training altijd een bord met rijst en een goede eiwitbron derbij.
 
Vandaag getraind, Niet heel erg lekker kwam net van me werk dus had gelijk gegeten en daarna getraind. Zometeen weer eten :D

Deadlift
2x100, 2x110 2x130 2x135 2x145

Bench Press
2x12x48

Daarna nog wat push presses gedaan tot 55 kg.

Training niet super deadlift wel 2x 145 :)
 
Ja ik probeer de hele dag door veel brood/rijst/kipfilet en dat soort dingen te eten. Soms beetje niet clean tussendoor :P

Ziezo neem ik voor en na de training altijd een bord met rijst en een goede eiwitbron derbij.

Oke netjes, ik heb ook net m'n 2e bord rijst en kip op voor vandaag.

Nice deadlift ;)
 
Groot verschil tussen je deads en de bench.
 
2x145 netjes!

zal wel niet meer lang duren voordat je die 150 overtopt.
 
zeker lekker hoor die dead, is die dead compleet raw, of met straps en riem
 
@mcchick. Ik weet het me bench is niet mijn sterkste punt. Laatste tijd gaat het wel beter ermee. Heb misschien gewoon wat meer aanleg voor de deadlift dan andere oefeningen.

@delauwwste. Ik hoop snel richting 160 te gaan.

@flip van hout. Deadlift is met riem voorderest niks. Ook geen handschoentjes:P

Vandaag weer getraind

Bench
1x2x73 easy eigelijk dus volgende week die 75 en dan met 3 kg verhogen. Ga ik hopelijk richting de 80 (finally :P )

Squat 2x12x 68

Dumbbell Rows 8x22 5x27 5x32

Barbell Curls 3x8x35

Training ging wel lekker. Benchen ging vrij makkelijk. die 73 waren 2 vlotte reps eigelijk. Squatten ook wel lekker. Voorderest de power clean niet gedaan omdat ik ff geen blessures wil. Dus heb maar rows gedaan.

Dalijk ff eten!! :D
 
oke zonder straps vind ik best bikkel man, das hard knijpen:D. Meschien moet je is anders proberen te trainen met je bench, ik zat 2 maanden trug nog op 70 en toen ben ik 5x5 gaan trainen en dan om de week 1x toppen na me werkset. en de vooruitgang was zeker, goed nu bech ik bijna 90
 
oke zonder straps vind ik best bikkel man, das hard knijpen:D. Meschien moet je is anders proberen te trainen met je bench, ik zat 2 maanden trug nog op 70 en toen ben ik 5x5 gaan trainen en dan om de week 1x toppen na me werkset. en de vooruitgang was zeker, goed nu bech ik bijna 90

Oke zeker wel nette progressie op die bench dan!

Nja ik kijk even aan hoe het nu gaat verlopen met de bench de komende tijd.
 
Vandaag weer getraind!

Squat
50x3 60x3 70x3 80x3 90x3 100x2 bij die 100 durde ik de 3e rep niet helemaal meer aan dus volgende week 100 x3 dan maar.

Bench
5x5x60 ging vrij easy! heb het gevoel dat ik binnenkort snel 80 ga banken!!

Rows
5x50 5x60 5x70 gingen ook lekker, lichte cheat op de 70 kg.

En me buik zit ook aardig vol van het eten tot nu toe :),, straks gaan we nog ff chinees halen hoorde ik,, Schranzen dus!! :D
 
goed getraind !

Nette squats en rows !
Die 80kg bank zal er wel snel inzitten nu.
 
goed getraind !

Nette squats en rows !
Die 80kg bank zal er wel snel inzitten nu.

Thnx buddy.

Sterke rows dragen toch ook bij aan een sterke bank?
Ik hoorde altijd dat je de rows en bank een beetje gelijk moet houden qua gewicht.
 
Thnx buddy.

Sterke rows dragen toch ook bij aan een sterke bank?
Ik hoorde altijd dat je de rows en bank een beetje gelijk moet houden qua gewicht.

I dunno, mijn rows zijn erg zwak tegenover men bank.
Rows heeft toch meer met rug te maken.
 
Strengthen Back & Arms. You need a solid base to Bench Press from as well as strong arms to bring the bar down & back up. Strengthen:
Een stukje dat op stronglifts staat. Rows are the oppoisite movement of a bench press. Dus vandaar;)
 
heej man hoe gaat het hier met trainen ik heb een tijdje geen ingternet gehad maar ik zie dat ik in dit log weinig gemist heb
 
Heey,

Gaat hier wel lekker hoor!

Ik log gewoon voor mezelf alleen post ik even niet meer. Bankdrukken gaat trouwens ook beter!
 
Log update.

Ik ga het weer beetje bijhouden nu!

Train meestal 5 dagen per week. 2 compounds per training.

Training van vandaag

Squat
60x5
90x5
100x5
100x4
110x2

Rack Pulls
5x100
5x120
2x140
1x165
1x175

Comment: Training ging lekker,, me eigen familie stond hier toe te kijken bij de 175 rack pull. Wel chill dus!
 
2a6l4sj.jpg

11gst5e.jpg



Mijn eigen homegym!
15d1jbk.jpg
 
zozo chill man al die spullen, ik wil zelf ook een home gym gaan maken maar moet eerst ff een ander huis krijgen hjeb daar nu geen ruimte voor.
 
Back
Naar boven