AndroidHealthClinic

Getting sick in a month or so! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

Masallah

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
22 jun 2005
Berichten
7.607
Waardering
20
Smolov - Getting sick in a month or so!

Beste mede Dbb'ers,

de tijd is dan toch aangebroken dat Masallah aan de Smolov gaat. Ik zit nu al een tijdje met een onderarm blessure
en om alles niet erger te maken heb ik er voor gekozen om mijn bovenlichaam in mindere mate te gaan trainen
zodat ik mijn onderarm zoveel mogelijk zal kunnen ontlasten. Infeite het perfecte moment om is aan de
Smolov te gaan aangezien mijn benen nog steeds achter lopen.

Ik zal naast mijn benen uiteraard wel mijn bovenlichaam trainen maar zoals ik al zei in zeer beperkte mate,
genoeg om mijn progressie die ik de laatste tijd behaald heb vast te kunnen houden.
Over de oefeningen ben ik nog niet helemaal uit, maar heb deze week nog genoeg tijd om daar over
na te denken aangezien dit nu mijn rustweek is. Wel zal ik maandag of dinsdag een 1 Rm op mijn
squat attempten zodat ik weet wat ik kan invoeren in het [Link niet meer beschikbaar]

Mijn bovenbenen meten momenteel 62 cm dus daar mogen nog wel een aantal centimeters bij op.
Uiteraard ook even wat foto's van hoe ze er nu voor staan, als vergelijkingsmateriaal voor straks.

9ulzdk.jpg


[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Cool dat je weer in de PL sectie gaat loggen. Kunnen idd wel wat cm's bij vergeleken met je bovenlichaam. Succes ermee!
 
Welkom!
darkside.jpg


Lees even de sticky's en veel succes :thumbs:
 
Succes met smolov !
en je moet je armen niet flexen als je je benen laat zien :P :P j/k ;)
 
Succes met smolov. Doe je eerst nog de introductie of ga je meteen voor de base-mesocycle?
 
Cool dat je weer in de PL sectie gaat loggen. Kunnen idd wel wat cm's bij vergeleken met je bovenlichaam. Succes ermee!

Thanks wimmos, it's good to be back :D

Welkom!
darkside.jpg


Lees even de sticky's en veel succes :thumbs:

Hehe, smartass ;)

Succes met smolov !
en je moet je armen niet flexen als je je benen laat zien :P :P j/k ;)

Het is dat de rest van het lichaam niet op foto staat he, side chestpose baby :cool:

Succes met smolov. Doe je eerst nog de introductie of ga je meteen voor de base-mesocycle?

Ik zat eerst te denken om gelijk met de base-mesocycle te beginnen, maar het is toch al wel een
tijdje terug dat ik een 1 Rm heb gesquat, misschien toch maar beter om een intro te doen zodat
ik deze hele week nog kan rusten i.p.v. deze week al een 1 Rm attempten.
 
Succes, en ik ga deze natuurlijk ook volgen :thumbup:

Mijn benen meten nu ook 62cm maar zien er zeker niet zo deftig uit als die van jou. :( :D
Jij hebt een goede sweep vind ik, de vastus lateralis is beter ontwikkeld dan de medialis.

Wat raden de pl'rs aan voor die outer sweep aan te spreken? close stand squat, hack squat, leg press?

Btw: leuke tags :eek:
 
Wat raden de pl'rs aan voor die outer sweep aan te spreken? close stand squat, hack squat, leg press?

Ga je mond wassen met zeep! Om antwoord te geven op je vraag: squat more!
 
Wat is een buitenste zweep?

Doe ff niet moeilijk, ik ken de juiste termen niet allemaal. Met outer sweep bedoel ik gewoon de vastus lateralis

En laten we terug ontopic gaan in Masallah's topic ;)
 
Even de bb-er uithangen hier, waar is je hamstrings bro??

Je sweep is wel oke, maar er is nul hamstrings, werken dus aan SLDL, GHR, Pullthrougs.

Veel succes met Smolov.
 
Mijn benen meten nu ook 62cm maar zien er zeker niet zo deftig uit als die van jou. :( :D
Jij hebt een goede sweep vind ik, de vastus lateralis is beter ontwikkeld dan de medialis.

It's all about posing, daarom lijkt die "sweep" ook beter, still a lot of work to
be done, check de tweede foto maar ;)

Even de bb-er uithangen hier, waar is je hamstrings bro??

Je sweep is wel oke, maar er is nul hamstrings, werken dus aan SLDL, GHR, Pullthrougs.

Veel succes met Smolov.

Bedankt G-men,

ik weet het, onderweg ergens verloren :p ben er de laatste tijd wel meer mee
bezig geweest en hij is ook in de tussentijd wel gegroeit maar inderdaad nog
een lange weg te gaan. Ook even bekijken met de smolov of ik hiervoor oefeningen
kan toevoegen, dat zal ik deze week allemaal gaan uitzoeken.
 
weer eentje om te volgen, sucses bro'!
 
Work those legs babe:eek:
 
yeah baby, smolov! succes.. dat het maar net zo uit mag werken als bij victor
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven