MuscleMeat

Getuigen of info verkeersagressie Buggenhout

Bezoekers in dit topic

yasmine

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
20 mrt 2011
Berichten
11.885
Waardering
3.601
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Hallo iedereen,

ik richt me tot de enkele leden die in Opwijk, Merchtem, Buggenhout en omstreken wonen;


Ik werd om 16u30 te Buggenhout op de Vinkoorstraat (straat je van Buggenhout naar Opwijk) van de baan geramd (ik kon net op tijd ontwijken door de berm in te rijden. Een frontale botsing aan die snelheid zou mijn dochter en vrouw, maar ook mij zwaar gekwetst hebben. De bestuurder was een jongeman die met een firmabestelwagen van Sodexo reed, ik vermoed een Peugeot Boxer. Hij was vermoedelijk een lokaal iemand want hij zei iets zoals" het moet gedaan zijn met dat sluipverkeer (terwijl ik daar woon en er geen bord "plaatselijk verkeer" is). Ik stapte uit, maar hij racete weg. Zijn nummerplaat is 1-gnl ....of 1 gln. Alle info is welkom. Er is reeds aangifte gedaan bij de politie en morgen contacteer ik zijn werkgever. Ik eis zijn ontslag of er volgen juridische stappen. Leidt dit tot niets, dan ondernemen we iets minder prettige maatregelen.

Alle info is welkom.
 
Man man man wat schiet je hier toch mee op zeg..(vooral de ''Leidt dit tot niets, dan ondernemen we iets minder prettige maatregelen.'')
 
:roflol: srs wat the fuck :roflol:
 
Man man man wat schiet je hier toch mee op zeg..(vooral de ''Leidt dit tot niets, dan ondernemen we iets minder prettige maatregelen.'')

Ga bidden tot god, aub, en laat mensen hun eigen problemen oplossen adhv andere mensen die meer weten over dit incident;
 
Misschien had je iets in het Arabisch moeten zeggen?
 
Ga bidden tot god, aub, en laat mensen hun eigen problemen oplossen adhv andere mensen die meer weten over dit incident;

Oke maar wat schiet je ermee op?
 
Dat dit kan in Nederland.
 
+ Je hebt al aangifte gedaan, ontslag eisen is gewoon overdreven.

"er zijn geen getuigen dus we gaan weinig kunnen doen", zei de politie;

As always;
 
misschien moet je het op het girlsscene forum vragen of ze daar wat hebben gezien.
 
misschien moet je het op het girlsscene forum vragen of ze daar wat hebben gezien.

Ok, voor de zwakbegaafden onder ons; er zijn hier een vijftal members die in Buggenhout, Merchten en opwijk wonen; Mss kennen zij die man, en kennen ze zijn nummerplaat volledig/

De rest mag oprotten.
 
wow wtf ik deed niks fout

jezus ik ga al
 
Maar er was niks gebeurd toch?

Frontale botsing net kunnen vermijden; Ik reed dertig, hij 70;, dat is als aan 100 km per uur tegen een muur rijden. Ahd ik niet uitgeweken dan was mijn dochter nu wellciht extreem zwaar gekwetst.
 
Ok, voor de zwakbegaafden onder ons; er zijn hier een vijftal members die in Buggenhout, Merchten en opwijk wonen; Mss kennen zij die man, en kennen ze zijn nummerplaat volledig/

De rest mag oprotten.

Boeiend, er zijn hier stuk of 10 mensen uit mijn woonplaats..als ik bij elke debiele bestuurder hier een topic open om te vragen of ze iets hebben gezien, ben ik 80 pagina's verder.

Stuur die mensen een PM, hier schiet je (net zoals met aangifte etc) niks mee op.
 
Wat een topic :roflol::roflol:
 
boeiend, er zijn hier stuk of 10 mensen uit mijn woonplaats..als ik bij elke debiele bestuurder hier een topic open om te vragen of ze iets hebben gezien, ben ik 80 pagina's verder.

Stuur die mensen een pm, hier schiet je (net zoals met aangifte etc) niks mee op.

ik ken ken hun namen niet en het gaat om een zeer ernstig incident;
 
Jij gaat zijn ontslag eisen? wtf...
 
Back
Naar boven