MuscleMeat

Getuigen of info verkeersagressie Buggenhout (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kunnen we dan ook aangifte doen van ''bijna iemand in elkaar slaan'' na een ruzie, die uit de hond kon lopen, maar waarbij dat niet is gebeurd? Want tja, ALS hij iemand in elkaar sloeg, nou, dan was hij misschien wel dood geweest !!1122!!!2211!!!

Yasmins situatie was een bijna-ongeval dat fataal kon zijn. Een uit de hond gelopen ruzie is wat anders. No off maar sommige vergelijkingen op DBB vind ik te dom voor woorden.
Beter niet meer posten idd.
 
Nog meer schade om bij te werken :o
 
Is het daar in Buggenhout nog geen Big Brother staat geworden? Tegenwoordig hangt het overal vol met camera's. Dashcam plaatsen is ook nog een idee, is toch een hype aan het worden.

daar zijn de camera's nog niet uitgevonden helaas.
 
Juist hierom heeft daffy een dashcam :)'



goed topic verder Yasmine !

---------- Toegevoegd om 13:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

Yasmins situatie was een bijna-ongeval dat fataal kon zijn. Een uit de hond gelopen ruzie is wat anders. No off maar sommige vergelijkingen op DBB vind ik te dom voor woorden.
Beter niet meer posten idd.

Verdomme altijd maar die uit de hond gelopen ruzies ik ga echt PVDD stemmen dit keer
 
contact opnemen met dat firma, die man krijgt waarschuwing en of als zoiets vaker gebeurd is, ontslag
koop een dashcam, zodat je in vervolg beeld materiaal hebt
 
Ik eis zijn ontslag of er volgen juridische stappen. Leidt dit tot niets, dan ondernemen we iets minder prettige maatregelen. Alle info is welkom.

Bench press hem

Dat zal hem leren
 
Mensen worden jaren vast gezet als ze te hard rijden en iemand vermoorden. Wat mij betreft pakken ze zijn rijbewijs af en mag die 5 jaar niet meer rijden, al is niemand gewond geraakt.

Nu snap ik alleen niet waarom er een topic wordt aangemaakt op DBB. Als er getuigen waren moest je die gewoon face-to-face- aanspreken. Als er geen getuigen waren zijn die er ook niet op DBB, tenzij je ze wilt betalen.

Mensen lezen gewoon niet wat er geschreven wordt: ER ZIJN HIER EEN VIJFTAL LEDEN WAARVAN IK DE NAAM NIET KEN DIE HIER IN DE BUURT WONEN; DE KEREL IS VAN DEZE BUURT DUS WETEN ZE MSS WAAR ZIJN WAGEN STAAT ZODAT IK DE VOLLEDIGE NUMMERPLAAT KAN NOTEREN EN DE POLITIE MAKKELIJKER KAN OVERGAAN TOT EEN MAATREGEL;
 
Stel je niet zo fucking aan man, met je kinderachtige bedreigingen ook. Het heeft helemaal niets te maken met waar hij werkt of wat voor werk hij doet, dus waar slaat dit op? En dan die kansloze praat ook 'minder prettige maatregelen'.

Alsjeblieft zeg.

Dit slaat dus helemaal nergens op. Mentally challenged?

---------- Toegevoegd om 15:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

Kunnen we dan ook aangifte doen van ''bijna iemand in elkaar slaan'' na een ruzie, die uit de hond kon lopen, maar waarbij dat niet is gebeurd? Want tja, ALS hij iemand in elkaar sloeg, nou, dan was hij misschien wel dood geweest !!1122!!!2211!!!

HELL, je vergelijking slaat dus werkelijk nergens op.

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

yasmins situatie was een bijna-ongeval dat fataal kon zijn. Een uit de hond gelopen ruzie is wat anders. No off maar sommige vergelijkingen op dbb vind ik te dom voor woorden.
Beter niet meer posten idd.

dit!
 
yasmine is echt een aandachtshoertje overal op reageren om discussies uit te lokken, wat een slet.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Zie dit topic nu pas, eentje full retard aan het gaan hier. :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: mat
200_s.gif


he balen zie het topic net pas
 
  • Like
Waarderingen: mat
Sinds die yasmine weer in de tent is rijzen de debiele topics, argumenten getypt met de capslock aan en vreselijke kut discussies ook weer de pan uit.
 
Leidt dit tot niets, dan ondernemen we iets minder prettige maatregelen.

Gangster, jammer dat je met je piep stemmetje niet zo stoer over komt.

Maar ff serieus, vind je het niet een beetje overdreven voor een bijna ongeluk.
Heb ik zo vaak man.
Inb4 jij kan ook niet rijden :p
 
rol je bid tapijtje op en mep hem tegen zijn harses zodra je hem vind
 
yasmine is universitair opgelijd jullie snappen hem gewoon niet laaggelijde mensen hij spreekt ook 10 talen vloeiend.

en hij is expert in het ontwikkelen van nieuwe topics en discussies.
 
  • Like
Waarderingen: Obee
HELL, je vergelijking slaat dus werkelijk nergens op.


Andere vergelijking.
waargebeurd

Door een fout van een werknemer bij een betonbedrijf, knalde een vrachtwagen met zijn beton lading tegen een betonnen viaduct. De brokstukken van beton vlogen overal heen, zo ook op mijn auto.
SCHANDALIGGGGGG, wat nou als een stuk door mijn voorruit ging, zo op mij? Dan was ik wel dood geweest ja!

Had ik die werknemers daar moeten opsporen om ze te laten ontslaan?
Of overdrijf ik dan? Aangezien alleen de auto schade had en ik verder niet (wat overigens gewoon dmv verzekering is opgelost verder), lijkt het me onnodig om die mensen dan nog op te sporen want ik had dood KUNNEN zijn.
 
Van brood stront maken kent ie.
 
Back
Naar boven