Fitness Seller

Gevaarlijke supps!

Bezoekers in dit topic

Robo007

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2012
Berichten
687
Waardering
22
Lengte
1m78
Deze supss werden al eens vernoemd als gevaarlijk maar er is een officiële Nederlandse waarschunwing.

[Link niet meer beschikbaar]

Wou het toch maar even meegeven voor iedereen dat er niet vanop de hoogte is.
 
Oud nieuws en vreselijk naive onzin. Wat denk je dat alcohol, roken en party drugs met je doen? Denk dat die supps minder erg zijn hoor.
 
Ik ging wel lekker op die NoxPump :P
 
Oud nieuws en vreselijk naive onzin. Wat denk je dat alcohol, roken en party drugs met je doen? Denk dat die supps minder erg zijn hoor.

Over naïviteit gesproken. :o

Alcohol vergelijken met een stimulant die een vergelijkbare werking heeft als speed is verkeerd. Ik ben geen alcoholdrinker, maar alcohol is als je met mate drinkt niet ongezond. partydrugs zijn bij wet verboden. Roken is ongezond, maar kun je niet vergelijken met een (hard)drug. Dus snap je punt niet echt.

Goed werk van de NVWA. Van mij mogen ze die hele suppwereld opdoeken, bestaat toch voor 90% uit scams en rommel.
 
Over naïviteit gesproken. :o

Alcohol vergelijken met een stimulant die een vergelijkbare werking heeft als speed is verkeerd. Ik ben geen alcoholdrinker, maar alcohol is als je met mate drinkt niet ongezond. partydrugs zijn bij wet verboden. Roken is ongezond, maar kun je niet vergelijken met een (hard)drug. Dus snap je punt niet echt.

Goed werk van de NVWA. Van mij mogen ze die hele suppwereld opdoeken, bestaat toch voor 90% uit scams en rommel.

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
 
Alcohol is ook harddrugs en heel slecht

Maar ik bemoei niet
 
Alles waar belasting over betaald wordt, is niet slecht, blijkbaar.
 
Goed werk van de NVWA. Van mij mogen ze die hele suppwereld opdoeken, bestaat toch voor 90% uit scams en rommel.

Nou, het is te zien welke supps je dan gebruikt. Creatine, eiwitten/weightgainers en pre workout zou ik geen scams of rommel noemen. Die dingen werken wel degelijk en als je ze gematigd gebruik (vooral PWO) dan zie ik geen gezondheidsrisico's.

Zaken zoals bijvoorbeeld "natuurlijke testboosters", daar heb ik dan sterk mijn twijfels bij.

Stick to the basics: creatine, eiwitten en af en toe een PWO
 
Nou, het is te zien welke supps je dan gebruikt. Creatine, eiwitten/weightgainers en pre workout zou ik geen scams of rommel noemen. Die dingen werken wel degelijk en als je ze gematigd gebruik (vooral PWO) dan zie ik geen gezondheidsrisico's.

Zaken zoals bijvoorbeeld "natuurlijke testboosters", daar heb ik dan sterk mijn twijfels bij.

Stick to the basics: creatine, eiwitten en af en toe een PWO
hence, the 90%
 
Over naïviteit gesproken. :o

Alcohol vergelijken met een stimulant die een vergelijkbare werking heeft als speed is verkeerd. Ik ben geen alcoholdrinker, maar alcohol is als je met mate drinkt niet ongezond. partydrugs zijn bij wet verboden. Roken is ongezond, maar kun je niet vergelijken met een (hard)drug. Dus snap je punt niet echt.

Goed werk van de NVWA. Van mij mogen ze die hele suppwereld opdoeken, bestaat toch voor 90% uit scams en rommel.

Is dat vergelijkbaar met speed?Heb geen van beide geprobeerd vandaar mn vraag.
 
er zijn ook mensen zijn die moeten overdrijven.Of die zulke dingen gaan liggen combineren met andere zaken.

Maar het ligt dan wel aan de supps.
 
Omdat alcohol bij wet niet verboden is maakt het niet automatisch gezond.Bij normaal gebruik is er bij alcohol natuurlijk ook geen probleem volgens mij.
 
Testosteronbom zei:
Nou, het is te zien welke supps je dan gebruikt. Creatine, eiwitten/weightgainers en pre workout zou ik geen scams of rommel noemen. Die dingen werken wel degelijk en als je ze gematigd gebruik (vooral PWO) dan zie ik geen gezondheidsrisico's.

Zaken zoals bijvoorbeeld "natuurlijke testboosters", daar heb ik dan sterk mijn twijfels bij.

Stick to the basics: creatine, eiwitten en af en toe een PWO
Eiwitten is wat mij betreft geen supplement maar is gewoon voeding. Ik denk dat hij het vooral heeft over al die pillen, hghboosters, testoboosters, enz... Al die préworkouboosters zullen wel niet zo ongevaarlijk zijn. Voor sommige mensen toch.
 
Wat een overdreven gedoe om niks.. voor de rest is alles hierboven al genoemd (alcohol / tabak -> legaal..?)
 
Soms verbaasd het me toch echt hoe weinig FBB leden afweten van simpele dingen zoals sups. Browse gewoon wat rond in de sectie of op het internet en je weet direct alles wat je hoeft te weten.

Ipv hier maar wat te lullen zonder enige info. Idem voor drugs.
 
Soms verbaasd het me toch echt hoe weinig FBB leden afweten van simpele dingen zoals sups. Browse gewoon wat rond in de sectie of op het internet en je weet direct alles wat je hoeft te weten.

Ipv hier maar wat te lullen zonder enige info. Idem voor drugs.
Het is maar waar je stress van kan krijgen.
 
Eiwitten is wat mij betreft geen supplement maar is gewoon voeding. Ik denk dat hij het vooral heeft over al die pillen, hghboosters, testoboosters, enz... Al die préworkouboosters zullen wel niet zo ongevaarlijk zijn. Voor sommige mensen toch.

Als je het op die manier bekijkt en benoemt, kan ik er me in vinden. Geloof ook niet echt in die boosters.

Wat PWO betreft: gematigd gebruiken en dan is er weinig/geen risico :)
 
Toch wel grappig hoe hier gereageerd word op supps, alcohol en drugs terwijl en wel vrachten hormonen naar binnen gewerkt worden
 
Soms verbaasd het me toch echt hoe weinig FBB leden afweten van simpele dingen zoals sups. Browse gewoon wat rond in de sectie of op het internet en je weet direct alles wat je hoeft te weten.

Ipv hier maar wat te lullen zonder enige info. Idem voor drugs.
95% van wat je op internet leest, is gelul en op niets gebaseerd. Ik vraag mij af wat jij dan van supp's weet. Ook niets. Gewoon hetgeen je hebt overgenomen van internet. Als je 30 jaar ouder zal zijn, zal je wel begrijpen dat de meeste van die zaken gewoon niet werken omdat je zoals mij het ook allemaal zal geprobeerd hebben en vooral dat er in die pillen misschien niet eens zit wat er zou moeten inzitten. En als je dan ook weet dat er veel onderzoeken zijn die gemanipuleerd worden omdat ze gesponsord worden door de supplementenindustrie. Zelf aan de universiteit van Leuven is dat uitgekomen dat dit soms gebeurde. Supp's zijn geen medicijnen die getest zijn geweest en ook gecontroleerd worden op hun inhoud.
 
Laatst bewerkt:
Toch wel grappig hoe hier gereageerd word op supps, alcohol en drugs terwijl en wel vrachten hormonen naar binnen gewerkt worden
Ik heb het vooral over de naieiviteit van hetgeen men verwacht van die supp's. Van hormonen kun je tenminste zeggen dat ze werken als je geen fake hebt.
 
Back
Naar boven