Fitness Seller

Gevarenzone vetpercentage?

Bezoekers in dit topic

Ik zou maar goed oppassen met die vetpercentages. Als het zo weinig word, wat dan als je ziek ben? Waar moet je lichaam die extra energie van krijgen om te herstellen? Heb zelfs gisteren een boek gekocht, over een bodybuildster, en ze zijn echt eng, maar tis wel interessant :P.

Ik stop mn preek, gaan jullie perfect worden, ik blijf hier met mn 20% bodyvet (zeg maar wat, geen idee hoeveel bodyvet ik heb).

vrouwen hebben zoiezo meer bf dan de man. voor een vrouw is 23% best normaal.
 
Overweeg eens een periode Sint Janskruid (hypericine) te gaan gebruiken.

Dit middel geeft je rust op een niet verslavende manier en daarbij stimuleert het de spiergroei (autonoom zenuwstelsel!).

Dank voor het advies Diky zal er eens achteraan gaan !!
Heb een reform zaak op steenworp afstand van mijn woning zitten dus ga morgen wel even op zoek.

:thumb:
 
Dat doet ephedra ook :/? en nog honderd andere kruiden alleen het spierversterkende effect is te verwaarlozen.

Kruiden vind ik onzin.
 
Dat tabel slaat indd nergens op,een vetpercentage van %15 en meer is voor een man teveel laat staan voor een bodybuilder.Dat een laagvetpercentage je groei in de weg zal slaan vind ik ook niet altijd kloppen,ik heb menig sporters gezien die het hele jr door rond de 6-7 procent zitten en nog aardig vooruitgaan,het hangt meer van je bouw en stofwisseling af.

een bodybuilder leeft imo toch ook niet uitstekend?
 
Back
Naar boven