Fitness Seller

Gevoel van tintelingen stroomstoot tijdens injectie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JeroenEgbers

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 jan 2008
Berichten
137
Waardering
3
Goeiendag bodybuilders,

Ik ben met een kuur bezig van Deca & Test. Dit is mijn 2e kuur en ik zet de injecties zelf. De eerste kuur heeft papa gezet maar die wou het niet meer doen. Heb een goed voedingsschema en een goed trainingsschema.

De Test & Deca zet ik 2x in de week. Dus 500mg Test & +/- 400mg Deca per week. Week 1 tot 4 nog D-bol 40mg per dag en doe de nakuur met Nolvadex & Clomid. Tevens heb ik nog Tudca als leverbeschermertje.

Mijn stats zijn 80+ kilo en bf -8%. Mijn doel is om boven de 90 kilo uit te komen aan het eind van dit kuurtje...

Ik heb nou mijn 3e injectie gezet en ben eigenlijk als de dood voor naalden. De 1e 2 injecties gingen goed, de 3e injectie ging tot aan de helft goed en daarna kreeg ik een soort van naar gevoel, een stroomstoot/vreemde tinteling. Hierop heb ik gelijk de naald eruit gehaald en de overige vloeistof vandaag maar niet meer gedaan!!

Ik schrok hier zo van want had dat niet eerder meegemaakt!! Ik zet de injecties op de juiste plek in het been!!

Ik heb vrij dikke benen en gebruik 0,6 x 3 naalden voor het prikken. Wat kan dit geweest zijn?? Ik neem aan gewoon een zenuw? Moet ik dit geval doorgaan met de resterende vloeistof injecteren of kan ik beter spuitje eruit halen en een nieuwe spot zoeken en met een nieuwe naald injecteren. Ik doe uiteraard altijd aspireren!

Ik doe overigens van de Test iets meer injecteren omdat ik een week eerder stop. Dus ik pak 1,1 ml Deca per keer en 1 ml Test, is dit heel erg. Dan heb ik de vial van de Deca precies een hel week eerder helemaal leeg.

24ml vloeistof van de Test en 24 ml vloeistof van de Deca. 24 x 1ml test = 24ml 22 x 1,1ml = 24,2. Ik zal dan eind week 12 klaar zijn met Test, eind week 11 klaar zijn met Deca. Deca moet weekje eerder stoppen toch?

Ik gebruik Arimidex 0,5 EOD als oestrogeenremmer en Prami 2 x 0,5 mg per week voor de Prolactinelevels.

Alvast bedankt voor jullie reacties,

Gr. Jeroen.
 
Laatst bewerkt:
Zenuw idd, kan gebeuren. Mag je gewoon doordrukken idd
 
Zenuw idd, kan gebeuren. Mag je gewoon doordrukken idd

Dit dus, alleen als je je naald minder dan 0.5 cm verder kan drukken beter er uit halen en opnieuw prikken.
 
Meer deca dan test? Kan maar je kan last krijgen van decadick. Test zou ik toch wel twee weken langer laten doorlopen. Wat betreft het zetten, wss zenuw..doordrukken als t te doen is of ander plekje pakken
 
Dit dus, alleen als je je naald minder dan 0.5 cm verder kan drukken beter er uit halen en opnieuw prikken.

Bedankt voor je reactie bro!

Ik doe de naald er altijd helemaal in, dus verderdrukken kan dan niet!

Volgende keer zal ik de vloeistof ook iets langzamer injecteren, ik wou
denk ik te snel en er zat nog heel iets deca in de spuit dus heb wel iets
minder Deca gezet dit x.

Dat is niet zo erg toch?

Goed weekend gozer!
 
Wat een lieve pappie heb jij :heart:

Ja mooie kerel he!

Het mooie is hij werkt ook nog eens voor justitie en heeft het kuurtje toen via zijn collega's geroggeld haha!

Goed weekend broeder!
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Meer deca dan test? Kan maar je kan last krijgen van decadick. Test zou ik toch wel twee weken langer laten doorlopen. Wat betreft het zetten, wss zenuw..doordrukken als t te doen is of ander plekje pakken

Bedankt voor je reactie maat!

Ik weet idd dat ik kan heb op Decadick, vandaar dat ik Pramipexole ernaast gebruik.

Voor nu werkt hij nog naar behoren man.

Heb jij ook weleens Prami of Caber gebruikt tijdens Deca of Tren kuur?

En zo ja, wat zijn jou ervaringen en doseringen?

Ik hoor het wel,

Goed weekend jongen!!
 
Zenuw idd, kan gebeuren. Mag je gewoon doordrukken idd

Gozer,

Bedankt voor je reactie man!

Ik heb uit schrik niet alle vloeistof geinjecteerd.

Kan ik bij de volgende injectie dan iets meer
Deca in de spuit doen of beter gewoon weer
zelfde dosering als gebruikelijk pakken?

Hoor het wel,

Goed weekend, gr. Jeroen!
 
Gozer,

Bedankt voor je reactie man!

Ik heb uit schrik niet alle vloeistof geinjecteerd.

Kan ik bij de volgende injectie dan iets meer
Deca in de spuit doen of beter gewoon weer
zelfde dosering als gebruikelijk pakken?

Hoor het wel,

Goed weekend, gr. Jeroen!
Zou gewoon gebruikelijke dosering zetten. In principe maakt het niet heel veel uit, maar als je straks meer gaat zetten dan heb je grotere schommelingen in je bloedwaarden. Dat heb je liever niet ivm bijwerkingen.
 
Back
Naar boven