MuscleMeat

Gevoelige tepels en lichte gyno

Bezoekers in dit topic

Gains4life

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
26 mrt 2019
Berichten
373
Waardering
156
Vorige kuur een verharding achter mijn tepel gekregen, toen ik voelde dat tepel gevoelig is gestart met nolva 40 mg paar dagen en erna 20 met aro, oestrogeen was zelfs telaag maar het bleef gevoelig en verharding ook

Inmiddels 5 maanden op 250mg test (2x 125) + 2x 5mg aro op zetdagen

2 weken geleden gestart met hgh nu op 4iu pd 7x pw

En tepel is ineens weer gevoelig...mogelijk dat dit door hgh kan komen dit liep vorige blast ook mee toen ik last kreeg

Bloedwaarde op dit moment

Test 24 mnol
Oestrogeen 0.24 mnol
Prolactine 150 mnol
 
Heb ik ook last van. Ik lees mee.
 
Dat ik teveel vreet? :emo:

Aangezien ik je voedingsschema niet ken wil ik dat niet direct zeggen maar het lijkt er wel op , in ieder geval heb je een hoger vetpercentage.
Of je er iets aan wil doen is een tweede
als ik ze wat voor eetkeuzes je maakt denk ik van niet , daarnaast zie ik niets terug over trainen en discipline en je hebt een hoog trol gehalte dus wie weet neem je iedereen in de zeik hier
 
Aangezien ik je voedingsschema niet ken wil ik dat niet direct zeggen maar het lijkt er wel op , in ieder geval heb je een hoger vetpercentage.
Of je er iets aan wil doen is een tweede
als ik ze wat voor eetkeuzes je maakt denk ik van niet , daarnaast zie ik niets terug over trainen en discipline en je hebt een hoog trol gehalte dus wie weet neem je iedereen in de zeik hier

Neen. Ik heb vandaag al drie keer opgedrukt. En gisteren mijn buikspieren getraind.
 
Maak even zelf een topic aan over je boobs, en laat deze ontopic voor serieuze mensen
Waar in de post had ik het over mijn tieten? Jullie beginnen daar steeds over. :emo:
 
Gewoon niet reageren op deze opzichtige niet grappige troll. Gaat het vanzelf vervelen en komt hij niet meer terug.
 
Aromataseremmers zijn af te raden ter behandeling of ter preventie van gynecomastie. Ze werken simpelweg niet/weinig tegen gyno. Tamoxifen is een stuk effectiever, zie: https://peterbond.org/post/endocrine-treatment-of-gynecomastia

Voor hoelang heb je de tamoxifen geslikt? Verder: gevoelige tepel is geen reden om tamoxifen te nemen. Een gevoelige tepel is geen gyno.
 
Er zit ook een schijf

7 weken
Dat is wat belangrijker om te vermelden. Hoelang zit de schijf er al? Ik zou aanvatten met 20 mg tamoxifen dagelijks. Slik het voor tenminste 3-4 maanden, je zou dan wel wat resultaat moeten beginnen te zien.

Hoeveel dagen na injectie heb je je bloed laten prikken?
 
Ik zet 2x pw

Woensdagavond gezet donderdagochtend bloedgeprikt


Schijf zat er wel maar was heel.klein en ineens werd die groter ongeveer 2cm bij 2cm ofz en hij werd niet kleiner, kans is denk ik nu klein dat deze nog weg gaat ofniet?
 
Ik zet 2x pw

Woensdagavond gezet donderdagochtend bloedgeprikt
Dan is je testosteron hoogstwaarschijnlijk ondergedoseerd. Is echt een lage waarde voor zo'n dosering.
Schijf zat er wel maar was heel.klein en ineens werd die groter ongeveer 2cm bij 2cm ofz en hij werd niet kleiner, kans is denk ik nu klein dat deze nog weg gaat ofniet?
Ligt eraan hoelang die er al zat, meestal is het bij zo'n grootte wel omkeerbaar.
 
Dan is je testosteron hoogstwaarschijnlijk ondergedoseerd. Is echt een lage waarde voor zo'n dosering.

Ligt eraan hoelang die er al zat, meestal is het bij zo'n grootte wel omkeerbaar.
Klopt dit zou rond de 40 50 moeten zijn he
 
Klopt dit zou rond de 40 50 moeten zijn he
Bij een frequentie van eenmaal per week ziet dat er gemiddeld zo uit:
1592315521452.png


Bij tweemaal per week zetten is die piekwaarde wat lager, en die dalwaarde wat hoger. Natuurlijk zit er wat variatie tussen personen, laboratoria, enz. Maar 24 nmol/L binnen een dag na een injectie is echt veel te laag.
 
Ben al enige tijd van dit merk af, had nog enkele vials over denk maak ze maar op.

En dat terwijl iedereen het zo super vind hier :p🤷‍♂️
 
Back
Naar boven