Fitness Seller

gevoelige tepeltjes

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Bij mijn laatste kuur: deca,-D-bol,-sust, kreeg ik al snel zere tepels, ik slikte geen oestrogeenremmers.
Zou ik bij mijn volgende kuur gelijk nolvadex moeten gaan slikken, of een kuur nemen die niet zo sterk aromatiseerd.
graag info hierover.
 
Je zou heel de kuur arimidex kunnen nemen..of gewoon nolva pas gebruiken als het echt nodig is.
Als je een kuur wil die minder aromatiseerd kan je er een dht middel bijnemen bijv test-dbol-winny maar ik zou gewoon de nolva bij de hand houden en een standaard massa kuur doen.
 
Kzou pas Nolvadex gaan nemen als de jeuk/gevoeligheid begint en niet eerder.

Als je denkt verdikking te voelen moet je rapido met 40 mg/dag beginnen voor 3 dagen, daarna 20 mg/dag tot het weggaat.

Groet Smalluser :thumb:
 
Ik zou ook niet gelijk beginnen de oestro in je lichaam hebben namelijk een invloed op je spiergroei..

en als je er last van krijgt zou ik persoonlijk kiezen voor een DHT produkt erbij.. geeft een extra deel aan je kuur en voorkomt de vorming van extra oestro :D
 
Ja zou er stromba bijnemen voor een week of 6/8.
Geen gyno en geen vocht.

bij een zware dosis deca en sus zou je ook vanaf week 3 om de dag 50 mg clomid kunnen gebruiken..
 
Ik heb in mijn vorige kuur na een week of 6 ook last gekregen van gevoelige tepels. Toen niks gedaan en na de kuur zakte alles weer af. Zit nu in een nieuwe kuur die zwaarder is maar als het echt gevoelig gaat worden dan heb ik wel iets achter de hand maar niet eerder. Het kan je groei remmen.
 
Originally posted by Harm68
Ja zou er stromba bijnemen voor een week of 6/8.
Geen gyno en geen vocht.

bij een zware dosis deca en sus zou je ook vanaf week 3 om de dag 50 mg clomid kunnen gebruiken..

voor 8 weken een 17 aa steroide een beetje lullig voor je lever.

6 weken zou wel een optie kunnen zijn maar het blijft slecht voor je lever
 
Originally posted by Robin


Dat zal wel loslopen denk ik...

Hoeveel scheelt het ongeveer op je kuur als je meteen zou beginnen met oestrogeenblokker?? Moet ik dan denken aan als je bv. 8 kilo aankomt dat je dan maar 7 kilo aankomt of is het 30% of meer?? Weet iemand dat??
 
Hangt ook weer af van de steroide zelf..als je ee, blokker neemt bij dbol dan hoef je van de kuur niet veel te verwachten..dbol heeft oestro juist nodig om effectief te zijn.
 
Originally posted by admin
Hangt ook weer af van de steroide zelf..als je ee, blokker neemt bij dbol dan hoef je van de kuur niet veel te verwachten..dbol heeft oestro juist nodig om effectief te zijn.

Mmmm...ja da's ook weer waar, in feite draagt de oestro toch altijd mee aan een beter resultaat en kan je beter de blokker bij de hand houden voor het geval je last krijgt dan er meteen al mee te beginnen?
 
Vind ik wel, nolvadex ed. werken toch zeer snel en effectief dus waar moet je bang voor zijn?
 
Originally posted by admin
Vind ik wel, nolvadex ed. werken toch zeer snel en effectief dus waar moet je bang voor zijn?

Ja, dacht ik ook, hou het gewoon bij de hand en bij de eerste tekenen neem je nolva, geen last, geen nolva, toch weer iets mee profijt dan van je kuurt.. blijft een aanslag op je lichaam, dus moet je ook het maximale eruit halen..
 
Originally posted by Robin


Dat zal wel loslopen denk ik...


Je gooit echt de rem erop, maar dat is een keuze die je neemt.
 
Bedankt voor jullie info zover, wel zou ik nog wat meer info over die dht middelen hebben.
groet marcel.
 
Wat wil je er over weten?
 
Wat het precies zijn en wat ze doen!!
 
Back
Naar boven