Fitness Seller

gevolg gebruik eiwittenshakes lange termijn

Users who are viewing this thread

niek206

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
21 jun 2007
Hallo,

Ik hoorde laatst iemand praten over het feit dat eiwittenshakes na langdurig gebruik in effectiviteit afnemen, je lichaam zou wennen aan deze kunstmatige manier van eiwitten toevoeging en zou het minder goed opnemen ofzo. Ik heb dit afgedaan als volstrekste onzin. Eiwitten zijn toch immers eiwitten toch?

Ik neem al een hele tijd lang eiwittenshakes als toevoeging op mijn voeding,omdat ik anders niet aan mijn noodzakelijke hoeveelheid kom,niks mis mee?

Alvast bedankt

Tjooky

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 jun 2007
Ik weet niet wat ik daar van moet denken...

Je eet toch ook elke dag boterhammen? Heb nog nooit gehoord dat je ineens je KH's niet meer kan opnemen omdat je lichaam er gewent aan is.

Blijf lekker aan me shakies lurken hoor...

bart452

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
6 aug 2006
Hallo,

Ik hoorde laatst iemand praten over het feit dat eiwittenshakes na langdurig gebruik in effectiviteit afnemen, je lichaam zou wennen aan deze kunstmatige manier van eiwitten toevoeging en zou het minder goed opnemen ofzo. Ik heb dit afgedaan als volstrekste onzin. Eiwitten zijn toch immers eiwitten toch?

Ik neem al een hele tijd lang eiwittenshakes als toevoeging op mijn voeding,omdat ik anders niet aan mijn noodzakelijke hoeveelheid kom,niks mis mee?

Alvast bedankt

zou niet weten waarom. Enigste redenen waarom je minder gaat merken van inname van eiwitshakes is omdat in het begin de massa bijkomen sneller gaat en omdat je na verloop van tijd (door stijging van gewicht) meer van alles gaat nodig hebben (inclusief protein).

bart

LangeMan

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
4 aug 2003
Lengte
1m98
Massa
127kg
Vetpercentage
15%
Je lichaam gaat juist steeds beter met eiwitten om na een tijdje.

mogitu

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 dec 2004
Hallo,

Alvast bedankt

het enigste noemenswaardige side effect wat ik kan bedenken zijn grotere spieren, dus snel mee stoppen met die eiwitten als je dat niet wilt!

Raish

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
20 sep 2006
waar halen die mensen het tog vandaan ???

DavyO

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
17 apr 2005
Geen negatieve gevolgen...

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 jun 2005
Ik weet niet wat ik daar van moet denken...

Je eet toch ook elke dag boterhammen? Heb nog nooit gehoord dat je ineens je KH's niet meer kan opnemen omdat je lichaam er gewent aan is.

Blijf lekker aan me shakies lurken hoor...

lijkt mij ook ja

Naar boven