AndroidHealthClinic

gevolg gebruik eiwittenshakes lange termijn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

niek206

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
21 jun 2007
Berichten
26
Waardering
0
Hallo,

Ik hoorde laatst iemand praten over het feit dat eiwittenshakes na langdurig gebruik in effectiviteit afnemen, je lichaam zou wennen aan deze kunstmatige manier van eiwitten toevoeging en zou het minder goed opnemen ofzo. Ik heb dit afgedaan als volstrekste onzin. Eiwitten zijn toch immers eiwitten toch?

Ik neem al een hele tijd lang eiwittenshakes als toevoeging op mijn voeding,omdat ik anders niet aan mijn noodzakelijke hoeveelheid kom,niks mis mee?

Alvast bedankt
 
Ik weet niet wat ik daar van moet denken...

Je eet toch ook elke dag boterhammen? Heb nog nooit gehoord dat je ineens je KH's niet meer kan opnemen omdat je lichaam er gewent aan is.

Blijf lekker aan me shakies lurken hoor...
 
Hallo,

Ik hoorde laatst iemand praten over het feit dat eiwittenshakes na langdurig gebruik in effectiviteit afnemen, je lichaam zou wennen aan deze kunstmatige manier van eiwitten toevoeging en zou het minder goed opnemen ofzo. Ik heb dit afgedaan als volstrekste onzin. Eiwitten zijn toch immers eiwitten toch?

Ik neem al een hele tijd lang eiwittenshakes als toevoeging op mijn voeding,omdat ik anders niet aan mijn noodzakelijke hoeveelheid kom,niks mis mee?

Alvast bedankt

zou niet weten waarom. Enigste redenen waarom je minder gaat merken van inname van eiwitshakes is omdat in het begin de massa bijkomen sneller gaat en omdat je na verloop van tijd (door stijging van gewicht) meer van alles gaat nodig hebben (inclusief protein).

bart
 
Je lichaam gaat juist steeds beter met eiwitten om na een tijdje.
 
Hallo,

Ik hoorde laatst iemand praten over het feit dat eiwittenshakes na langdurig gebruik in effectiviteit afnemen, je lichaam zou wennen aan deze kunstmatige manier van eiwitten toevoeging en zou het minder goed opnemen ofzo. Ik heb dit afgedaan als volstrekste onzin. Eiwitten zijn toch immers eiwitten toch?

Ik neem al een hele tijd lang eiwittenshakes als toevoeging op mijn voeding,omdat ik anders niet aan mijn noodzakelijke hoeveelheid kom,niks mis mee?

Alvast bedankt

het enigste noemenswaardige side effect wat ik kan bedenken zijn grotere spieren, dus snel mee stoppen met die eiwitten als je dat niet wilt!
 
waar halen die mensen het tog vandaan ???
 
Geen negatieve gevolgen...
 
Ik weet niet wat ik daar van moet denken...

Je eet toch ook elke dag boterhammen? Heb nog nooit gehoord dat je ineens je KH's niet meer kan opnemen omdat je lichaam er gewent aan is.

Blijf lekker aan me shakies lurken hoor...

lijkt mij ook ja
 
Back
Naar boven