AndroidHealthClinic

Gevolg synthol leuter!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Aangezien niemand mij geloofde over de synthol in mijn leuter en ik er dus ook niet meer over mocht posten, grijp ik hier mijn kans.

Ik was indertijd gestopt met het spuiten van synthol en wat blijkt 3 maanden later dat ie nog steeds groeit. Hij is nu 30 cm lang en enorm dik. Ik heb intussen mijn harem uitgebreid tot 50 vrouwen en heb intussen 33 kid's dus synthol beinvloed de vruchtbaarheid niet in tegenstelling tot sigaretten.

Maar achteraf gezien heb ik er toch wel spijt van dat ik zolang ben doorgegaan met het spuiten van synthol vandaar deze thread om jullie te waarschuwen.

Spuit niet meer dan 1 liter synthol in je leuter anders gaat 't niet goed

Nou ik hoop jullie genoeg geinformeerd te hebben, mochten er nog vragen zijn hoor ik die graag
 
Originally posted by Bodyman
Aangezien niemand mij geloofde over de synthol in mijn leuter en ik er dus ook niet meer over mocht posten, grijp ik hier mijn kans.

Ik was indertijd gestopt met het spuiten van synthol en wat blijkt 3 maanden later dat ie nog steeds groeit. Hij is nu 30 cm lang en enorm dik. Ik heb intussen mijn harem uitgebreid tot 50 vrouwen en heb intussen 33 kid's dus synthol beinvloed de vruchtbaarheid niet in tegenstelling tot sigaretten.

Maar achteraf gezien heb ik er toch wel spijt van dat ik zolang ben doorgegaan met het spuiten van synthol vandaar deze thread om jullie te waarschuwen.

Spuit niet meer dan 1 liter synthol in je leuter anders gaat 't niet goed

Nou ik hoop jullie genoeg geinformeerd te hebben, mochten er nog vragen zijn hoor ik die graag
HHahaha lol, en als je 2 liter in je leuter spuit?:p
 
Dan blijft ie echte doorgroeien waarschijnlijk is dit omdat er voor de synthol geen mogelijkheid is om weg te komen en je leuter heeft dus de hele dag een gewicht hangen waardoor die groter en groter wordt. opzich wel geinig maar laat me je vertellen wat ik nu dagelijks meemaak.

Ik ga naar buiten uiteraard hangt mijn leuter buiten mijn broek (past er niet in) het ene wijf naar de andere klimt erop lijkt leuk maar dat gaat snel over die lol.
Loop ik door een park wordt ik weer opgepakt door de wouten omdat ik een potloodventer zou zijn en zeg nou zelf eigenlijk ben ik niets meer of minder dan een sportman
 
Hey Bodyman, wat vind je harem nou van je flenter dan?
 
Als je dat nou in je zak spuit heb je een leuke skippybal:p
 
Mijn harem, tja die blijft maar stuiteren op mijn leuter ik kan niet eens slapen, ja ik weet het slecht voor de groei
 
Back
Naar boven