Fitness Seller

Gevonden bugs vernieuwde forum

Bezoekers in dit topic

FREAKJAM

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
17 jun 2015
Berichten
3.238
Waardering
2.473
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
10%
  • Sublinks in hoofdpagina verwijzen nog naar forum.dutchbodybuilding.com
  • Geen edit/bewerk knop bij eigen posts.
 
Bedankt, bewerk staat links nu als het goed is.
 
Zijn de tags anders? Het lukt niet om een url te verstoppen achter tekst in handtekening? (bv: [.url.]Tekst[./url] zonder punten)
 
Zijn de tags anders? Het lukt niet om een url te verstoppen achter tekst in handtekening? (bv: [.url.]Tekst[./url] zonder punten)
Blijkt wel te werken, url moet tussen "" staan (BB code als je op de post # klikt)
 
het mr olympia weekend subforum linkt nog naar dbb
 
eaf0ee3efa0cd41d0c5f4cd890dbbc89.gif
 
Ja geldt voor alle subform links. Zie mijn eerste post.
 
Links fixed.
 
zelfde geld voor de dbb contest. Ik kan de pics niet meer bekijken, want linkt naar oude forum
 
Wanneer je naar "Meer Opties" navigeert in welke thread dan ook, vind ik het venster waarin je je tekst kunt tikken veels te smal. Het is nu een soort van vierkant blok en gebruikt totaal niet de breedte die de website tot zijn beschikking heeft.
 
Bedankt, bewerk staat links nu als het goed is.
De bewerk knop is helaas nog niet zichtbaar. Wellicht dat jij hem wel ziet omdat je admin bent?
 
- Overzicht gemaakte topics door user.
Ik ben er ondertussen achter gekomen dat je alleen via je profielpagina de door jouw gemaakte topics kunt opvragen. Dat is nogal een omslachtige weg wat voorheen een stuk eenvoudiger ging. Tevens word de lijst met deze topics op aangemaakte datum weergegeven en niet meer op meest recente posts/activiteit. Het is daardoor ook zeer omslachtig geworden om een oud maar actief topic terug te vinden in deze lijst. Gebruikersvriendelijkheid is op dit punt achteruit gegaan.

- Topics/forums negeren.
Op dbb kon je hele sub secties negeren. Is die opties verdwenen? Kan deze nergens vinden. Ik zie bij nieuwe berichten bijvoorbeeld weer allerlei kuur topics langs komen die ik niet interessant vind.
 
Nog een aantal gevonden bugs/suggesties:
  • Subforums niet zichtbaar in mobiele variant op de hoofdpagina. (linkjes ontbreken)
  • Grijs vlak/reclame neemt rechtergedeelte van je scherm in je mobiele browser in beslag. Wanneer je bovenin klikt op het kleine kruisje wordt je verwezen naar forum.bodybuilding.nl/elite
  • [Link niet meer beschikbaar] link werkt niet.
  • favicon ontbreekt.
  • Tapatalk support is (nog) niet geactiveerd.
  • Tekstvak van de uitgebreide editor is te smal en niet resizable.
  • Kopje "mijn posts" en "mijn topics" of iets dergelijks in de lichtblauwe balk bovenin.
  • Lettertype van de forumposts mag van mij nog een maatje kleiner.
  • Datum bij de forumposts mag van mij iets groter en/of duidelijker in beeld (liefst rechtsbovenin bij je posts ipv linksonderin).
  • Permalink verplaatsen van rechts onderin naar rechts bovenin.
  • Bewerk, citaat, reageer en leuk "buttons" mogen van mij iets duidelijker. Nu is het puur tekst, een button oogt fijner en is duidelijker te herkennen.
  • My content opnemen als linkje bovenin ([Link niet meer beschikbaar])
 
Laatst bewerkt:
Na het updaten van m'n log verschijnt het niet bij nieuwe berichten
 
Misschien dat je aan het forum aan het werken bent, layout is naar de klote.

Bij mij is het nu wel weer goed, ik denk dat ze constant nog wel aan de site werken waardoor het er af en toe zo uit komt te zien.
 
Bij mij is het nu wel weer goed, ik denk dat ze constant nog wel aan de site werken waardoor het er af en toe zo uit komt te zien.
Ziet er elke keer een stukje beter uit in ieder geval
Net als ik
 
Icoontje moet nu ook overal werken.
 
ik mis mijn IMG spy functie :(
 
Misschien is het gewoon de bedoeling, maar sponsors (in ieder geval XXL) staan ook bij "Leiding nu online"
 
Back
Naar boven