XXL Nutrition

Geweigerd te breed?!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jokke69

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2004
Berichten
215
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
Vandaag nog is met mijn fitnessmaat uitgeweest. Normaal als ik naar de carré ga draag ik altijd een hemdje maar je mag daar normaal gezien op zaterdag altijd binnen zonder problemen met een t-shirt.

Nu hadden we alletwee iets aanspannend aan, en we mochten gewoon niet binnen mja we hebben dat niet graag dat ge zo binnen gaat, hebde geen hemdje bij en we werden wandelen gestuurd...

Nog gene minuut later passeren daar zo wat van die nerdjes in shirts die mochten wel binnen pff...

Waar gaat dat toch naartoe hé ??? Ook al sommige onder jullie zoiets meegemaakt komaan ge wordt precies als drugspakkerke bekeken....

Sorry maar dit moest er even uit:) grtz ....
 
in eindhoven ( op stratum aan het begin , weet de naam vd tent niet ) was het nog erger , we werden daar geweigerd terwijl we gewoon een nette blouse en een pantalon aanhadden ( samen met collega na het werk ff doorgegaan ) commentaar van de portier was dat we samen te veel agressie uit zouden lokken doordat we te dreigend overkwamen ,... in pak GVD !!!!! :mad:
 
in eindhoven ( op stratum aan het begin , weet de naam vd tent niet ) was het nog erger , we werden daar geweigerd terwijl we gewoon een nette blouse en een pantalon aanhadden ( samen met collega na het werk ff doorgegaan ) commentaar van de portier was dat we samen te veel agressie uit zouden lokken doordat we te dreigend overkwamen ,... in pak GVD !!!!! :mad:
was je rits open misschien?
 
Trek in vervolg gewoon een kippenpak aan man.
 
Trek in vervolg gewoon een kippenpak aan man.

was echt gewoon de grootste onzin ! ten eerste oogden we totaal niet agressief en ten tweede ,.... waren we maar ZO buff :D
ik was toen 1.85m 98,5kg @ 11,3% en m'n collega 1.90m 100kg @ 14%
Geloof me dat is amper te zien in pak :(
 
Is dit een verkapt kijk-mij-eens-breed-zijn-zodat-portiers-bang-van-mij-worden-topic?
 
in eindhoven ( op stratum aan het begin , weet de naam vd tent niet ) was het nog erger , we werden daar geweigerd terwijl we gewoon een nette blouse en een pantalon aanhadden ( samen met collega na het werk ff doorgegaan ) commentaar van de portier was dat we samen te veel agressie uit zouden lokken doordat we te dreigend overkwamen ,... in pak GVD !!!!! :mad:
Waar ergens bij stratum? Ben er ook al paar keer geweigerd met mijn tanktop aan.
 
Waar ergens bij stratum? Ben er ook al paar keer geweigerd met mijn tanktop aan.

vanuit de stad gezien , aan het begin , aan de linkerkant ,..... ken de naam niet sorry :(
 
de thomos zit daar en de spijker.. iets verderop de villa ik denk dat je bij de thomos geweigerd werd. ben gister nog op stratum geweest.
 
nooit problemen gehad, de meeste portiers ken ik hier :D
 
ik denk dat het om een andere reden was... ik was er toevallig ook en heb ff een pic van je geschoten:

 
Ik ken het probleem, met mijn 1.80 @ 74 kg mag ik nergens meer binnen omdat ik te breed ben. Het gaat te ver deze tijden!
 
Portiers zijn gewoon homo's!:cool:
 
in eindhoven ( op stratum aan het begin , weet de naam vd tent niet ) was het nog erger , we werden daar geweigerd terwijl we gewoon een nette blouse en een pantalon aanhadden ( samen met collega na het werk ff doorgegaan ) commentaar van de portier was dat we samen te veel agressie uit zouden lokken doordat we te dreigend overkwamen ,... in pak GVD !!!!! :mad:

Wat een bullshit,kijk als je nou stijf van de coke,met een aggressieve rotkop aan de deur zou komen,dan zei ik ook meestal nee...soms is een portier ook eigenlijk een beetje onzeker als jullie binnen komen,en hij op dit moment ineens niet meer de grootste in de de tent....klinkt kinderachtig maar soms werkt het wel zo.
 
Portiers zijn gewoon homo's!:cool:

dan had xxl wel binnen gemogen toch? :p


@xxl: het was @ TS gericht :roflol: je voelde je aangesproken... heb je wel eens vaker "luchtigleer" aan in et openbaar? :o
 
:D:D:roflol::lol::roflol::hahaha: lig in een deuk hier...kan nog steeds lachen....is een tijd geleden...:D
dat was niet in eindhoven maar op roze maandag !!!

Was gezellig he , herinner me jou ook nog wel :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven