XXL Nutrition

Geweigerd te breed?!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben nog nooit geweigerd... wel een paar keer gehad dat je bij binnenlopen werd aangetikt door de uitsmijter, je houdt je wel een beetje rustig he ...
 
Das ook erg aannemelijk met de drift naar fysieke dominantie die je uitstraald, Hiekie.
 
Das ook erg aannemelijk met de drift naar fysieke dominantie die je uitstraald, Hiekie.

:roflol:

haha jezus man werk aan je uitstraling en je je maakt meestal meteen vrienden met de uitsmijters ;)
 
die uitsmijters weten toch ook wel dat bb-ers nog geen deuk in een pak boter slaan ? ;)
 
de meeste portiers zijn gewoon bange sukkelaars
dat is overigens een van de redenen waarom ik er mee gestopt ben
dat wereldje is zo fake als iets
sta je met zen 3tjes aan de deur en als er geklopt word moeten ze alle2 schijten en mag je alleen gaan.
maar om nog ff na te trappen aan de deur zijn ze er terug(heb je het gezien ik TRAPTE nem buiten)
losers
 
hard life baby!!
 
Ben nog nooit geweigerd omdat ik te breed zou zijn...

Hoewel, 1 keer ben ik geweigerd in een danscafé.

Trainde toen ook al (zal 85 kg @ 1.74 m geweest zijn) maar misschien was het mijn maatje (140 kg @ 2.06m) die het probleem was ?

Verder geraak ik om de één of andere reden altijd aan de babbel met de buitenwippers dus dat wel net zo makkelijk... Meestal doen ze ook gevechtssporten of trainen ze ook en dan hb je onmiddellijk iets gemeenschappelijk. Mag je gelijk altijd weer binnen.
 
de meeste portiers zijn gewoon bange sukkelaars
dat is overigens een van de redenen waarom ik er mee gestopt ben
dat wereldje is zo fake als iets
sta je met zen 3tjes aan de deur en als er geklopt word moeten ze alle2 schijten en mag je alleen gaan.
maar om nog ff na te trappen aan de deur zijn ze er terug(heb je het gezien ik TRAPTE nem buiten)
losers

Als je het zelf leuk vindt, stop je toch niet ?

Het komt er toch altijd op aan je mannetje te staan...je weet na een paar interventies wel of je op iemand kan rekenen of niet... en indien dat niet het geval is laat je die persoon gewoon vervangen.
 
als je een goede portier bent, heb je geweld nauwelijks nodig om problemen op te lossen.

Dan doe je het met woorden.......
 
Vandaag nog is met mijn fitnessmaat uitgeweest. Normaal als ik naar de carré ga draag ik altijd een hemdje maar je mag daar normaal gezien op zaterdag altijd binnen zonder problemen met een t-shirt.

Nu hadden we alletwee iets aanspannend aan, en we mochten gewoon niet binnen mja we hebben dat niet graag dat ge zo binnen gaat, hebde geen hemdje bij en we werden wandelen gestuurd...

Nog gene minuut later passeren daar zo wat van die nerdjes in shirts die mochten wel binnen pff...

Waar gaat dat toch naartoe hé ??? Ook al sommige onder jullie zoiets meegemaakt komaan ge wordt precies als drugspakkerke bekeken....

Sorry maar dit moest er even uit:) grtz ....

Misschien willen ze de man/vrouw verhouding een beetje in balans houden....................
 
als portier in rotterdam laat ik af en toe ook mensen niet toe die breed of weet ik veel zijn dit puur omdat er altijd pleuris kleine tyfus ventjes zijn die na een paar drankies wel stoer willen gaan doen en met een grote gast willen gaan beuken.

dit komt overigens maar heel weinig voor hoor dat ik iemand weiger, heeft zeker niet te maken van oh die is groot daar zou ik moeite mee hebben, het is puur om de uitstraling dat diegene snel ruzie krijgt en gaat zeer zeker niet om de persoon zelf.

maar wat iemand hier zei portiers zijn af en toe schijtluizen en uit voorzorg word meestal al iemand geweigerd om de domste reden dan denk ik weer waarom mag die niet binnen maar ja dat is zijn beslissing niet de mijne.

en soms weiger je gewoon iemand omdat hij je niet aanstaat :P
 
Laatst bewerkt:
als portier in rotterdam laat ik af en toe ook mensen niet toe die breed of weet ik veel zijn dit puut omdat er altijd pleuris kleine tyfus ventjes zijn die na een paar drankies wel stoer wilt gaan doen en met een grote gast wilt gaan beuken.

dit komt overigens maar heel weinig voor hoor dat ik iemand weiger, heeft zeker niet te maken van oh die is groot daar zou ik moeite mee hebben.

Laat die ****ing dwergen dan maar buiten staan :mad:
 
Laat die ****ing dwergen dan maar buiten staan :mad:

dan is er geen ziel in de discotheek ??? en selecteren op grote jongens is makkelijk dan al die ecto breezah's.

overigens heb ik bijna nooit iemand geweigerd die te breed is hoor
 
als portier in rotterdam laat ik af en toe ook mensen niet toe die breed of weet ik veel zijn dit puur omdat er altijd pleuris kleine tyfus ventjes zijn die na een paar drankies wel stoer willen gaan doen en met een grote gast willen gaan beuken.

dit komt overigens maar heel weinig voor hoor dat ik iemand weiger, heeft zeker niet te maken van oh die is groot daar zou ik moeite mee hebben, het is puur om de uitstraling dat diegene snel ruzie krijgt en gaat zeer zeker niet om de persoon zelf.

maar wat iemand hier zei portiers zijn af en toe schijtluizen en uit voorzorg word meestal al iemand geweigerd om de domste reden dan denk ik weer waarom mag die niet binnen maar ja dat is zijn beslissing niet de mijne.

en soms weiger je gewoon iemand omdat hij je niet aanstaat :P

lijkt me wel moeilijk om dat te beoordelen
 
sinds ik er uit zie als Jezus wordt ik ineens overal binnengelaten.

Wellicht dat de gedachte aan eeuwige verdoemenis de gemiddelde buitenwipper wat week maakt. Als ik binnenloop is het soms ook alsof de dode zee splijt. (in 'aspenvalley' in Enschede paar keer meegemaakt, hetgeen ook zo ongeveer het afvoerputje van Enschede is)
 
kinderachtig
 
Back
Naar boven