XXL Nutrition

Geweigerd te breed?!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ak47 motherf*cker!
 
De gemiddelde niet-trainende persoon ziet iemand van 85 kg al als ****ing massive ???

Vreemd genoeg wel ja - ben zelf 91kg @ 1.87 en iedereen die niet een gym van binnenuit kent vind mij eigenaardig genoeg groot terwijl ik mezelf niet voor niets Chopstix heb genoemd :D
 
Raar.. van Damme komt toch ook gewoon binnen?
664pobq.gif
 
Ja maar die is 1 meter en een beetje - daar kijkt men nog op neer........ :D
 
in nijmegen... ik heb kale kop, en ik ben niet extreem breed maar gewoon afgetraint armen 16inc omtrek aangespannen (heb je beetje beeld)....... ik had een los sleeveless shirt aan. en werd de toegang geweigerd... ik werd zogenaamd geweigerd omdat ik sportschoenen aan had, maar ik had zwarte nikeys aan. een vriend van mij had wit, met roze en groene nike air max aan, die mogt door en hij zat mij een beetje angstig van top tot teen te bekijken....
 
Ja maar die is 1 meter en een beetje - daar kijkt men nog op neer........ :D

En hij heeft dikke dance moves! Dat is altijd gewild in de clubs ;)
 
Raar.. van Damme komt toch ook gewoon binnen?
664pobq.gif

in veel discotheken mag je niet binnen als je zo een t-shirt draagd als Van damme
of met blote boven armen
zeker niet als er een tatoo op staat
terwijl vrouwen het wel mogen zelfs met blote rug of buik
 
in veel discotheken mag je niet binnen als je zo een t-shirt draagd als Van damme
of met blote boven armen
zeker niet als er een tatoo op staat
terwijl vrouwen het wel mogen zelfs met blote rug of buik

in de meeste dancings moeten vrouwen een blote rug of buik :D
 
vind ik ook heb er zeker geen problemen mee ;)

;)

hier in de omgeving zeggen ze niets over zo'n shirts voor mannen maar trainingjacks zijn wel taboe :rolleyes:
 
zet de volgende keer een bril op en kijk lekker wijs..............NERD!!
;)
 
;)

hier in de omgeving zeggen ze niets over zo'n shirts voor mannen maar trainingjacks zijn wel taboe :rolleyes:

dat is bij ons ook taboe net als sportschoenen of een petje,
londsdale kledij enz...
 
Als je kop hun niet bevalt kom je ook niet binnen hoor. Soms hoor je ook de bs "sorry, besloten feestje" of "vanavond alleen voor de vaste bezoekers." Als je vervolgens verontwaardigd genoeg reageerd laten ze je alsnog binnen:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
de meeste portiers zijn gewoon bange sukkelaars
dat is overigens een van de redenen waarom ik er mee gestopt ben
dat wereldje is zo fake als iets
sta je met zen 3tjes aan de deur en als er geklopt word moeten ze alle2 schijten en mag je alleen gaan.
maar om nog ff na te trappen aan de deur zijn ze er terug(heb je het gezien ik TRAPTE nem buiten)
losers

:roflol:

Wat voor een k*tkot heb jij dan in gestaan man, niet te vertrouwen collega's zijn de ergste...
 
Geweldig filmpje van die Kamani.:roflol:
 
in veel discotheken mag je niet binnen als je zo een t-shirt draagd als Van damme
of met blote boven armen
zeker niet als er een tatoo op staat
terwijl vrouwen het wel mogen zelfs met blote rug of buik

iedereen kijkt graag naar blote vrouwen, niemand kijkt graag naar halfblote mannen.

Dat is het leuke aan studentenfuiven, geen portiers nodig, er wordt toch nooit amok gemaakt. Verder draag je kleding die je zelf wilt.
 
jep is overal wel iets

petjes worden overal geweigerd

sportschoenen in sommige dancings (sottos/carré bijvoorbeeld)

mouwloze tshirts ook (tenzij er bikkembergs opstaat)

--> vriend van me kwam binnen in dancing waar mouwloze tshirts verboden waren, mocht wel binnen omdat er bikkembergs opstond (portier las tshirt voor: ah bikkembergs, da mag ???)
 
Terwijl de meeste ruziemakers ecto's zijn... Mensen met massa vinden het vaak de moeite niet eens waard. Zo is mijn ervaring tenminste :o
 
Back
Naar boven