MuscleMeat

Gewicht bij BOR en MP?

Bezoekers in dit topic

2de is idd de juiste uitvoering en voor mijzelf ook het fijnste. Ik heb liever het gewicht steeds vast met contractie i.p.v. dat ik het ala deadlift op een dood punt laat vallen.
 
Ik zou de stang meteen aan uiteinden vastpakken en dan gaan rowen. Volgens sommigen hier krijg je daar een merkwaardig brede volle rug van. Pak hem maar zo breed mogelijk jongens!

Sarcasme off. Pak gewoon een juiste wijdte die juist voor jou aanvoelt(meestal iets wijder dan schouderbreedte) en daarop zo veel mogelijk gewicht met een correcte uitvoering te verplaatsen.
 
En minder aan de stang betekend een wijdere rug.

minder aan de stang is meer zodat ik me beter gan concentreren op de beweging ipv gewoon grofweg eraan te snokken zegmaar en een wijdere rug zou dan gewenst zijn :P

maar zou het dan geen optie zijn om bor te doen met negatieve grip? of maakt dat ook geen drol uit?
 
minder aan de stang is meer zodat ik me beter gan concentreren op de beweging ipv gewoon grofweg eraan te snokken zegmaar en een wijdere rug zou dan gewenst zijn :P

maar zou het dan geen optie zijn om bor te doen met negatieve grip? of maakt dat ook geen drol uit?

Reverse grip vind ik fijner.
 
Back
Naar boven