Fitness Seller

Gewicht bij BOR en MP? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Uitvoering is belangrijker dan gewicht bij Barbbell Bent Over Row.

daar verschillen we dan in van mening :P rows zijn juist uitermate geschikt om flink mee te smijten
 
BOR 35, schattig he ;)

Maar dan wel vrijwel horizontale rug en stang tot buik. Dat scheelt nogal.

MP nooit gedaan :o
 
daar verschillen we dan in van mening :P rows zijn juist uitermate geschikt om flink mee te smijten

Nee hoor, met een gewicht waar ik 10-12 reps mee kan halen en een 100% perfecte uitvoering vind ik hem veel fijner.

Met DB Rows kun je wel smijten. :)
 
BOR (strict vanaf de vloer) 95 kg
MP 82,5 kg
 
Straps helpen goed...
Gewoon alleen voor de zwaarste set:)

Ik zal wel spast zijn, maar ik heb straps ervoor gescoord en krijg er geen betere grip mee. ???
 
Ik zal wel spast zijn, maar ik heb straps ervoor gescoord en krijg er geen betere grip mee. ???

Ik heb ook straps en ook ik zal wel gaar zijn want krijg er amper een betere grip door. Kleine vingers denk ik en dan nog eens een verdikking door de straps werkt averechts.

Gewoon magnesium dus....werkt erg goed.
 
draaien jullie die straps wel goed vast dan?
 
Dat mp niet tussen grote 3 zit (dan 4) heeft me altijd verbaast. Ik mp nu 1.5 week met 5x45kg.

Daar heeft hij vroeger wel bij gezeten (de OH press). Voor BP populair werd was de OH press de oefening om voorkantschoudergordel kracht te meten.
 
Bor wel eens 8x110/3x130 gedaan en MP 6x70/3x80. Als je je straps goed aandraait is je grip idd veel beter. In het begin kun je dan wel wat last krijgen van pijn bij je polsen>pijn is fijn.;):)
 
DB rows staan erom bekend dat je ze flink cheated kan uitvoeren (kroc rows), maar BOR of Pendlay rows kun je ook flink wat progressie maken door wat/veel legdrive mee te geven. Als je maar zorgt dat het niet een soort deadlift wordt want dan heeft het idd geen zin meer
 
MP staat op 1 x 90kg bij 2 of 3 x 85kg of zo.
Bor setjes met 100 zijn wel te doen

En m'n vriendin doet 6 x 40kg, rows met 60-65kg

sterke vriendin heb jij:P

65 kg bor?
Hoeveel reps?
 
denk als all time max

pendlay row: 120kg
Military press: 80kg, altijd laag geweest in verhouding met men bench.
 
Waardeloos.. momenteel rows sets op 75, MP sets op 45.
 
bor 6x140kg
mp 1x100kg

maar niet echt relevante stats aangezien gewicht nogal van de uitvoering afhankelijk is. bor was wel strict trouwens
http://www.youtube.com/watch?v=vFEPaXa_cUc


Moet je rug bij bor niet bijna helemaal horizontaal staan?

zo dus:
dentover%2Bbb%2Brow.jpg
 
Moet je rug bij bor niet bijna helemaal horizontaal staan?
mja, officieel wel. dit heet geloof ik een yates row

al werkt het voor mij net zo goed als rug horizontaal.
 
Back
Naar boven